Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 22 maart 2011, 21:27 uur
3 onbekenden niet meegeteld. Het is maar goed dat je the Freewheelin' erbij hebt anders was het ondermaats geweest. 
8.

8.
0
Coys
geplaatst: 23 maart 2011, 09:26 uur
Eigenzinnige lijst en het materiaal dat ik ken is heel goed tot eentje die ook in mijn top10 staan.
8
8
0
geplaatst: 24 maart 2011, 19:40 uur
Talk Talk - It 's My Life toch wel de beste in je lijst (Tomorrow Started
)
7
)7
0
geplaatst: 24 maart 2011, 23:31 uur
0
geplaatst: 24 maart 2011, 23:38 uur
4, sorry. 
Meeste is redelijk. Korn is niet zo mijn ding en Sandra Kim vind ik echt drie keer niks.

Meeste is redelijk. Korn is niet zo mijn ding en Sandra Kim vind ik echt drie keer niks.
0
geplaatst: 25 maart 2011, 00:10 uur
3,5
1 goeie plaat (Cinematic Orchestra), 1 aardige (spinvis) en verder power metal
en slappe pop
(en paar dingetjes die ik niet ken)
en slappe pop
0
geplaatst: 25 maart 2011, 21:50 uur
The Scientist schreef:
3,5
en slappe pop
Noem jij R.E.M. en Snow Patrol "slappe pop"? Toch niet veel poppyer dan Nick Cave en the White Stripes?3,5
en slappe pop
0
geplaatst: 25 maart 2011, 22:01 uur
Ik vind Snow Patrol bij vlagen (laatste plaat al helemaal) absoluut slappe pop, en véél "poppyer" dan Nick Cave en de White Stripes.
Voor de drie platen die ik van je top 10 ken een 8.
Voor de drie platen die ik van je top 10 ken een 8.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 26 maart 2011, 20:06 uur
Jaspers top10 ken ik niet goed genoeg, maar Snow Patrol en REM vind ik drie keer niks. Cinematic Orchestra vind ik ook schitterend, maar dat album ken ik niet. Derhalve geen cijfer van mijn kant.
Arrie krijgt sowieso een 7,5. Jammer van NMH, maar voor de rest prima. Van Roberta Flack heb ik onlangs nog wat nummers beluisterd en hoewel ik het goed vond klinken, deed het mijn niet hart sneller kloppen.
Arrie krijgt sowieso een 7,5. Jammer van NMH, maar voor de rest prima. Van Roberta Flack heb ik onlangs nog wat nummers beluisterd en hoewel ik het goed vond klinken, deed het mijn niet hart sneller kloppen.
0
geplaatst: 26 maart 2011, 21:53 uur
8,2.. jammer van de Anathema, verder geweldig spul.. al zou meer jazz geen kwaad kunnen 

0
geplaatst: 26 maart 2011, 22:38 uur
sheep67 schreef:
Ben in 3 dagen tijd 0.5 punt gezakt bij je....strax hou ik niets over
(quote)
Ben in 3 dagen tijd 0.5 punt gezakt bij je....strax hou ik niets over
sorry, misschien had ik een slechte bui 
0
geplaatst: 26 maart 2011, 23:52 uur
6.8 Paar Goeie Albums Erbij Van Supertramp En Coldplay Onder andere
0
geplaatst: 27 maart 2011, 00:10 uur
4.9 alleen rem en snow patrol zijn wel goed maar de rest is niet mijn smaak
0
geplaatst: 27 maart 2011, 00:17 uur
7
Album van Elvis krijgt 3*, maar de rest 4* of 4,5*. Alleen Aretha en Marvin ken ik nog niet. En op Abba (verzamelaar) en GNR (nooit zelf opgezet, alleen bij anderen gehoord) heb ik niet gestemd.
Album van Elvis krijgt 3*, maar de rest 4* of 4,5*. Alleen Aretha en Marvin ken ik nog niet. En op Abba (verzamelaar) en GNR (nooit zelf opgezet, alleen bij anderen gehoord) heb ik niet gestemd.
0
geplaatst: 27 maart 2011, 01:26 uur
jasper1991 schreef:
(quote)
Noem jij R.E.M. en Snow Patrol "slappe pop"? Toch niet veel poppyer dan Nick Cave en the White Stripes? Ja... Dat doe ik, en met deze vraag laat je perfect blijken dat je die White Stripes plaat nooit van je leven gehoord hebt... Ook de nummers van Cave zijn in mijn ogen veel sterker, maar die vergelijking is niet zo lachwekkend verkeerd als die met de Stripes
0
geplaatst: 27 maart 2011, 09:15 uur
R.E.M. slappe pop noemen is niettemin net zo'n loze kreet als alle jazz en ambient afdoen als loos gefröbel.
* denotes required fields.