MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:
3 onbekenden niet meegeteld. Het is maar goed dat je the Freewheelin' erbij hebt anders was het ondermaats geweest.

8.

Coys
Eigenzinnige lijst en het materiaal dat ik ken is heel goed tot eentje die ook in mijn top10 staan.

8

een goede 7.

7.3
Mijn favoriet van Fates Warning erbij.

6,8

Talk Talk - It 's My Life toch wel de beste in je lijst (Tomorrow Started )

7

Ben in 3 dagen tijd 0.5 punt gezakt bij je....strax hou ik niets over

4, sorry.

Meeste is redelijk. Korn is niet zo mijn ding en Sandra Kim vind ik echt drie keer niks.

3,5

1 goeie plaat (Cinematic Orchestra), 1 aardige (spinvis) en verder power metal en slappe pop (en paar dingetjes die ik niet ken)

The Scientist schreef:
3,5

1 goeie plaat (Cinematic Orchestra), 1 aardige (spinvis) en verder power metal en slappe pop (en paar dingetjes die ik niet ken)
Noem jij R.E.M. en Snow Patrol "slappe pop"? Toch niet veel poppyer dan Nick Cave en the White Stripes?

Ik vind Snow Patrol bij vlagen (laatste plaat al helemaal) absoluut slappe pop, en véél "poppyer" dan Nick Cave en de White Stripes.

Voor de drie platen die ik van je top 10 ken een 8.

6,6

Ik vind je nummer een opvallend.

Ulfat-e-Zulmat
Jaspers top10 ken ik niet goed genoeg, maar Snow Patrol en REM vind ik drie keer niks. Cinematic Orchestra vind ik ook schitterend, maar dat album ken ik niet. Derhalve geen cijfer van mijn kant.

Arrie krijgt sowieso een 7,5. Jammer van NMH, maar voor de rest prima. Van Roberta Flack heb ik onlangs nog wat nummers beluisterd en hoewel ik het goed vond klinken, deed het mijn niet hart sneller kloppen.

Afgaand op het enige album wat ik goed ken(Buckley), 7.0

8,2.. jammer van de Anathema, verder geweldig spul.. al zou meer jazz geen kwaad kunnen

sheep67 schreef:
(quote)

Ben in 3 dagen tijd 0.5 punt gezakt bij je....strax hou ik niets over

sorry, misschien had ik een slechte bui

6 (voor de albums die mij bekend zijn)

6.8 Paar Goeie Albums Erbij Van Supertramp En Coldplay Onder andere

4,1

Paar aardige erbij, maar GnR verpest een hoop

Staan een paar aardige erbij

5.7

4.9 alleen rem en snow patrol zijn wel goed maar de rest is niet mijn smaak

7

Album van Elvis krijgt 3*, maar de rest 4* of 4,5*. Alleen Aretha en Marvin ken ik nog niet. En op Abba (verzamelaar) en GNR (nooit zelf opgezet, alleen bij anderen gehoord) heb ik niet gestemd.

De meesten ken ik half maar 6,4

jasper1991 schreef:
(quote)
Noem jij R.E.M. en Snow Patrol "slappe pop"? Toch niet veel poppyer dan Nick Cave en the White Stripes?

Ja... Dat doe ik, en met deze vraag laat je perfect blijken dat je die White Stripes plaat nooit van je leven gehoord hebt... Ook de nummers van Cave zijn in mijn ogen veel sterker, maar die vergelijking is niet zo lachwekkend verkeerd als die met de Stripes

R.E.M. slappe pop noemen is niettemin net zo'n loze kreet als alle jazz en ambient afdoen als loos gefröbel.

7.3

staan mooie albums op

Gast
geplaatst: vandaag om 01:04 uur

geplaatst: vandaag om 01:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.