Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2011, 11:34 uur
5
3 goede albums, 3 erg slechte albums en 4 andere albums ook nog.
3 goede albums, 3 erg slechte albums en 4 andere albums ook nog.
0
geplaatst: 27 maart 2011, 11:44 uur
The Scientist schreef:
Ja... Dat doe ik, en met deze vraag laat je perfect blijken dat je die White Stripes plaat nooit van je leven gehoord hebt... Ook de nummers van Cave zijn in mijn ogen veel sterker, maar die vergelijking is niet zo lachwekkend verkeerd als die met de Stripes
Ik vergelijk ook niks maar ik wil alleen zeggen dat omdat het jouw pop niet is je het nog geen 'slappe pop' hoeft te noemen. Ik ben ook niet de grootste fan van Queen of The Beatles maar van die bands kan ik nog wel de kwaliteit erkennen.(quote)
Ja... Dat doe ik, en met deze vraag laat je perfect blijken dat je die White Stripes plaat nooit van je leven gehoord hebt... Ook de nummers van Cave zijn in mijn ogen veel sterker, maar die vergelijking is niet zo lachwekkend verkeerd als die met de Stripes
0
geplaatst: 27 maart 2011, 11:56 uur
jasper1991 schreef:
Ik vergelijk ook niks maar ik wil alleen zeggen dat omdat het jouw pop niet is je het nog geen 'slappe pop' hoeft te noemen. Ik ben ook niet de grootste fan van Queen of The Beatles maar van die bands kan ik nog wel de kwaliteit erkennen.
Ik vergelijk ook niks maar ik wil alleen zeggen dat omdat het jouw pop niet is je het nog geen 'slappe pop' hoeft te noemen. Ik ben ook niet de grootste fan van Queen of The Beatles maar van die bands kan ik nog wel de kwaliteit erkennen.
Tja, dat doe ik dus niet, er is namelijk niet iets zoals kwaliteit, muziek is puur goed of slecht in zoverre je dat zelf vindt. En als ik dus iets slappe pop vind, waarom zou ik dat dan niet opschrijven? Ik zie niet in wat voor kwaad ik ermee doe door het slappe pop te noemen.. Ik noem ook genoeg dingen sterke muziek, en ik zie het verschil niet.
0
geplaatst: 27 maart 2011, 16:04 uur
Mis toch wel de New Wave albums desalniettemin een goede top 10.
7,5
7,5
0
geplaatst: 27 maart 2011, 20:33 uur
Vind een prima lijst.
Lekker afwisselende muziek.
Ben zelf niet zo weg van MJ maar Thriller blijft een klassieker.
Led Zeppelin, Bowie en Radiohead is ok.
8
Lekker afwisselende muziek.
Ben zelf niet zo weg van MJ maar Thriller blijft een klassieker.
Led Zeppelin, Bowie en Radiohead is ok.
8
0
geplaatst: 27 maart 2011, 20:57 uur
6.9
Een paar die ik beschouw als toppers en een paar die ik niet eens zou luisteren.
Een paar die ik beschouw als toppers en een paar die ik niet eens zou luisteren.
0
geplaatst: 27 maart 2011, 21:11 uur
Wow, ik stijg 0,1 binnen een paar uur zonder dat ik iets aan mijn top 10 heb gedaan. 

* denotes required fields.