MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:

7 gemiddelde top 10, staat een aantal leuke dingen tussen, en wat minder boeiende...

7,7 mooie afwisselende lijst!

Comus

7,5, voor zover ik hem ken.

7.25

Coys
7

dix
8

Met je nummer 1 kan ik weinig, de rest is OK of lijkt me OK

7.5

7
The Smiths moest ik aan wennen, maar vind ze nu goed.

dix
6

Ouwe meuk. De afgelopen 20 jaar niets leuks meer gehoord ?

7,5

Yann Samsa
6,25

Coys
8

Yann Samsa
Zo op het eerste gezicht waarschijnlijk 8,75.

tangmaster
6,5

Ken lang niet alles uit je lijst, maar er staan wel interessante dingen in (Klaus Schulze, Ozric Tentacles & War )...

8

Erg goede top 10!

Ik geef een 8,3, dankzij Pere Ubu.

Al verdienen Talking Heads, Motorpsycho, Nick Drak en The God Machine ook nog een pluim

9,2

Pere Ubu, Nine Inch Nails, Slint, The Mothers Of Invention, Captain Beefheart noem maar op, allemaal super!!!

7,4 Rory Gallagher, Pere Ubu en Nick Drake ook een paar minder interessante dingen

7,5

Comus

Paar fantastische dingen in de vorm van onze koning Ubu, de heer Drake en Motorpsycho. Ook een paar mindere dingen, maar de komst van onze koning is een goede zaak!

7

8 (zou een 9 zijn geweest als Animals niet op 1 stond)

MindRuler
Een goed gedoseerde Top 10 (qua genres) met enkele verrassingen (Mercyful Fate's 9 ipv Don't Break The Oath) Het is niet allemaal mijn kopje thee maar de meeste bands/artiesten trek ik wel.
Vooral Iced Earth's Dante's Inferno!
Een mooie 7.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:17 uur

geplaatst: vandaag om 01:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.