MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:
Mooi dingetje. Hoewel Songs: Ohia me nooit zoveel doet, ondanks dat het in m'n straatje ligt, maar helaasch

Je krijgt een 7.

Tevreden?

Yann Samsa
Niet tevreden, ik vind m'n top tien minstens een 9,5 waard Jammer dat Songs: Ohia je niet grijpt; waar ligt het probleem denk je? De teksten (die zijn magistraal), de sfeer (die is magisch), de stem (die is heerlijk fragiel)? Of klikt het gewoon niet?

Jij krijgt een 8,425

Hoewel niet helemaal eerlijk. Twee platen ken ik niet uit je top-10 (The Angelic Process & Stars of the Lid), maar ze zien er interessant uit.
[Silence] (0:04)

Maar 'ns gaan luisteren. Songs: Ohia heb ik eigenlijk weinig op aan te merken.. Ik denk dat het inderdaad 'gewoon' niet klikt, 't raakt me niet zoals het me zou moeten raken. Zou kunnen raken. Maar ach, misschien moet ik 't weer eens een kans geven.

Maar ik ga die twee platen 'ns luisteren. Die 7 kan dus nog stijgen! (ik ben overigens ook gewoon om te kopen)

8!

Ik heb ook een zoon (15) die Lex heet en zich altijd beklaagt dat hij te weinig naamgenoten tegenkomt.

Ik zal hem ook eens A night the opera voorleggen, maar ik ben bang dat hij met Lady Ga Ga terug gaat kaatsen en dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten....

Het cijfer kan ik je makkelijk geven, prima albums, ik ken ze bijna allemaal, dus vandaar.

Yann Samsa
Masimo schreef:

Twee platen ken ik niet uit je top-10 (The Angelic Process & Stars of the Lid), maar ze zien er interessant uit.
Het ligt niet echt in de lijnen van wat je meestal goed vindt, Masimo - maar ze zijn het proberen waard The Angelic Process is vooral drone(metal), en Stars Of The Lid is heerlijke en zweverige experimentele ambient (met ook drone invloeden).

Masimo schreef:
Songs: Ohia heb ik eigenlijk weinig op aan te merken.. Ik denk dat het inderdaad 'gewoon' niet klikt, 't raakt me niet zoals het me zou moeten raken. Zou kunnen raken. Maar ach, misschien moet ik 't weer eens een kans geven.
Werkt bij mij vooral in een melancholische, neoromantische bui (door de teksten en stem). Of gewoon 's avond, onder de wol beluisteren (door de sfeer).

Masimo schreef:
(ik ben overigens ook gewoon om te kopen)

que?

8

Hoop geweldige bands, alleen vaak niet mijn favoriete album van ze... heb op basis van je top10 zojuist The Angelic Process gepindakaasd... eindelijk al die prog eruit geschopt

voor musician.. 4,5

Paar leuke platen, maar grootste deel is neit mijn ding

Masimo schreef:
(ik ben overigens ook gewoon om te kopen)

Hoer?

Neen, lid van de FIFA.

Ferre Clabau schreef:

Alternatieve top 10, met enkel vrouwen, Arrie? Leuk, maar enkel Mitchel, Newsom en Lisa o Piu vind ik echt uitschieten. Ik ben meer fan van je traditionele lijst.

Jup. M'n traditionele lijst komt wel weer een keertje terug.

Masimo krijgt een zeven van me.

Leuk verzonnen van je, Arrie.
Thema lijst zo nu en dan.
Ik mis Sinead O' Connor en Kate Bush

6.5

Ik vind die nummer 10 toch wel schitterend. En Korn er ook tussen!

5,5

6,8

8.1

dix
wat een zooi onverteerbare indie-meuk

8

Yann Samsa
7,25+

Enkele heerlijke platen van The Fall, Mount Eerie en Biopshere. Maar ook enkele zaken die mij minder liggen zoals Big Black, The Underneath en Minutemen.

dix schreef:
wat een zooi onverteerbare indie-meuk
8

tangmaster
8

6.5

Stevig geluid! Die nummer 2 van jou blijft prachtig

R.E.M wel het beste.
Voor wat me bekend is een 6.5

6.5

odi
8,5

Sorry, ken echt te weinig uit je top-10.

Voor Odi een 6,8.

Ik ken ongeveer de helft en van die 5 albums staan er 2 van op 5* en 3 op 4.5*.
Mooie top 10 dus.

Ik geef een 8.8*

odi
7

Gast
geplaatst: vandaag om 02:55 uur

geplaatst: vandaag om 02:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.