MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:

7,5 voor de top 10 van Don

kobe bryant fan schreef:
7

kobe bryant fan schreef:
7,5

Een halfje omhoog binnen een dag (zonder wijzigingen in m'n top 10). Das nog eens makkelijk scoren.

8,5
Dit is mijn straatje. Animals is te gek.

Ulfat-e-Zulmat
9+

Ben geen liefhebber van Tom Waits, maar vond Rain Dogs vrij goed. Het album dat in je top10 staat ken ik verder niet. Hetzelfde geldt voor The Mothers of Invention en Richard Thompson. Maar daar zal ik eens achteraan gaan aangezien ik me wel kan vinden in je smaak. Moderne Dance weet me niet helemaal te pakken, maar ik geef niet op - nog niet iig. De rest is in één woord samengevat briljant. Jij hebt sowieso één van de mooiste top10'en die ik gezien heb. Verder ben je een prima gozer, is ook niet niks.

M'n stem op Kim Doo Soo laat denk ik wel nog eventjes op zich wachten.

tangmaster
6

7

Veel Electronic. LZ IV en Hergest Ridge zijn de toppers wat mij betreft.

8

Mooie top 10

8.8

Heb voor alle 10 stemmen staan van 4* t/m 5*

8

Mooi gevarieerd. Station to Station en Viva! zijn toppers.

7,5

Animals en Rory verder beetje eentonig en een rare keuze als favoriet van Rush vind ik persoonlijk...

Wereldplaat! Maar daar kom je pas achter na tig keer luisteren.

Tsja, Rush doet me niet zo superveel meer, dus denk niet dat het ervan komt

Coys
7,5

3/10

Waar is de afwisseling!?

Yann Samsa
8.5

Schop!

Ik ben eigenlijk onbekend met 95% in Ferre's top 10, dus een goed oordeel kan ik eigenlijk niet geven. Als het zou moeten en ik zou afgaan op die 5% die ik wel ken, een dikke 8.

Dikke 8. Veel moois daar (Eels, Tom Waits, Sigur Ros)

dix
Goeie variatie van allemaal bovenmodale platen

8

Gast
geplaatst: vandaag om 18:50 uur

geplaatst: vandaag om 18:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.