Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 22:23 uur
7,5 voor de top 10 van Don
Een halfje omhoog binnen een dag (zonder wijzigingen in m'n top 10). Das nog eens makkelijk scoren.
kobe bryant fan schreef:
7
7
kobe bryant fan schreef:
7,5
7,5
Een halfje omhoog binnen een dag (zonder wijzigingen in m'n top 10). Das nog eens makkelijk scoren.

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 24 augustus 2011, 00:12 uur
9+
Ben geen liefhebber van Tom Waits, maar vond Rain Dogs vrij goed. Het album dat in je top10 staat ken ik verder niet. Hetzelfde geldt voor The Mothers of Invention en Richard Thompson. Maar daar zal ik eens achteraan gaan aangezien ik me wel kan vinden in je smaak. Moderne Dance weet me niet helemaal te pakken, maar ik geef niet op - nog niet iig. De rest is in één woord samengevat briljant. Jij hebt sowieso één van de mooiste top10'en die ik gezien heb.
Verder ben je een prima gozer, is ook niet niks.
M'n stem op Kim Doo Soo laat denk ik wel nog eventjes op zich wachten.
Ben geen liefhebber van Tom Waits, maar vond Rain Dogs vrij goed. Het album dat in je top10 staat ken ik verder niet. Hetzelfde geldt voor The Mothers of Invention en Richard Thompson. Maar daar zal ik eens achteraan gaan aangezien ik me wel kan vinden in je smaak. Moderne Dance weet me niet helemaal te pakken, maar ik geef niet op - nog niet iig. De rest is in één woord samengevat briljant. Jij hebt sowieso één van de mooiste top10'en die ik gezien heb.
Verder ben je een prima gozer, is ook niet niks.M'n stem op Kim Doo Soo laat denk ik wel nog eventjes op zich wachten.

0
geplaatst: 24 augustus 2011, 10:50 uur
7
Veel Electronic. LZ IV en Hergest Ridge zijn de toppers wat mij betreft.
Veel Electronic. LZ IV en Hergest Ridge zijn de toppers wat mij betreft.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 11:00 uur
8
Mooi gevarieerd. Station to Station en Viva! zijn toppers.
Mooi gevarieerd. Station to Station en Viva! zijn toppers.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 11:09 uur
7,5
Animals en Rory
verder beetje eentonig en een rare keuze als favoriet van Rush vind ik persoonlijk...
Animals en Rory
verder beetje eentonig en een rare keuze als favoriet van Rush vind ik persoonlijk...
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 11:31 uur
Wereldplaat! Maar daar kom je pas achter na tig keer luisteren.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 11:37 uur
Tsja, Rush doet me niet zo superveel meer, dus denk niet dat het ervan komt 

0
geplaatst: 31 augustus 2011, 23:11 uur
Schop!
Ik ben eigenlijk onbekend met 95% in Ferre's top 10, dus een goed oordeel kan ik eigenlijk niet geven. Als het zou moeten en ik zou afgaan op die 5% die ik wel ken, een dikke 8.
Ik ben eigenlijk onbekend met 95% in Ferre's top 10, dus een goed oordeel kan ik eigenlijk niet geven. Als het zou moeten en ik zou afgaan op die 5% die ik wel ken, een dikke 8.

* denotes required fields.