MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:

8.5
een aantal had zo ook in mijn lijstje kunnen staan.

8,5

Bijna allemaal toppers!

8,5

Ook hier bijna allemaal toppers, Lex!

8,5
Amused to death, Animals en nou noem ik alleen nog maar de albums met een A!

8 Moet nog steeds wennen aan dEUS

Thanx Laxus....kan wel raden welke er niet bij hoor maar daar is een Guilty Pleasure voor

9 Mooie top 9 Sheep

8

The Beatles

5

Je top tien valt me tegen als ik kijk naar je muzieksmaak.

Kun je misschien zeggen waarom, bennerd?

Dat zou inderdaad handig kunnen zijn.

Als ik alleen maar in je 5*-lijst kijk, dan zie ik daar platen van Between the Buried and Me, Cult of Luna, Circle Takes the Square, Dälek, Demilich, Green Day, Gridlink, Iwrestledabearonce, J Dilla, Machine Head, Mihai Edrisch, Mudvayne, Negura Bunget, Snowing, The Dillinger Escape Plan, Vader en Ulver staan. Als ik dat vergelijk met je top tien, vind ik die laatste veel te 'typisch' en te saai. Een top 10 waar ik warm noch koud van wordt, terwijl je overall muzieksmaak toch een stuk spannender is.

Ik snap wel wat je bedoelt. Mijn muzieksmaak ligt heel breed maar dat zijn toch echt mijn 10 favoriete albums.

Van jouw top 10 ken ik ook niet echt veel. Trash Talk, The Dillinger Escape Plan en Minor Threat en daar houdt het eigenlijk wel op. Jammer dat Coalesce weg is.

Dat heb ik hier uitgelegd Die plaat van Coalesce hoort nog steeds keihard in mijn top tien, mocht ik nog eens een 'echte' maken.

DjFrankie (moderator)
7

Een onvoldoende??

Zo'n beetje elk album rate ik met 4*.
7,5 dus.

Fathead schreef:
Een onvoldoende??

Helaas, maar ik kan er niet meer van maken... wat te folky en braaf naar mijn smaak.

8; U2 doet de score lager uitvallen, verder een prima top 10

Gast
geplaatst: vandaag om 17:23 uur

geplaatst: vandaag om 17:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.