MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:
2MY
Ah, eindelijk een lijstje waar ik ze bijna allemaal van ken, en dus ook een eerlijke mening over kwijt kan.

Mooie verzameling klassiekertjes (en R.E.M. in de rotatie, dus dat zijn pluspunten )

8,5

7+

Allemaal redelijke albums met Kid A als uitschieter naar boven

6,5 (vooral jammer van pearl jam en opeth, de rest is allemaal vrij aardig - maar twee keer radiohead is echt te veel van het goede.)

Goede combinatie van hedendaagse hiphop, en hiphop van meer dan 10 jaar geleden (dat klonk beter in mijn hoofd ) Jammer van je nummer 1, die daalt steeds meer in mijn waardering.

7,7

shadowboxer
Ik heb helemaal niets met de Beatles, maar (), Funeral en Piece of Strange in je top 10 levert je een ruime voldoende op: 7

6,5

Je verwacht een Wu-Tang Clan top 10 met een dergelijke usernaam.

2MY
Mooi gevarieerd, en ondanks dat iedereen die Beatles van je blijft afkraken hou je ze er toch maar mooi in. Kan ik alleen maar toejuichen

Vlotte 8,72!

2 keer R.E.M. is echt ernstig, maar Jason Mraz is wel te doen (hoewel verreweg van top-10-materiaal) , Eels is meer dan goed en Regina Spektor voor zover ik haar ken ook.

6,3

1,3,6,7 zijn geweldig, de rest is gewoon goed.

8,8

Slowgaze: Zonder Eefje en Joy Division was de top 10 nog best aardig. Nu valt het helaas toch wat tegen. Opgezwolle is niet mijn favoriete nederhop, The Roots heeft betere platen gemaakt. Vic is wel dope. Ik geef je top 10 een 5.

De top 10 van hoi krijgt een 8.

9

Omdat het kan.

shadowboxer
9

Omdat het gewoon moet.

Meh, op Pink Floyd, Portishead, Morphine en in mindere mate Beastie Boys na helemaal niet mijn smaak.

5,5

Paar erg goede platen, paar goede en één lelijk eendje. (maar ge weet welke, hè? )

8

Tom Waits en Elliot Smith hebben denk ik betere platen gemaakt en John Martyn ken ik niet. Veel platen van het kaliber goed maar niet geniaal.

7,5

7.5

Zitten er een paar bij die ik niet ken, anders was het wellicht hoger geweest

7

met dezelfde opmerking als hierboven

shadowboxer
9.

8+

met Pearl Jam en Alice in Chains als uitschieters naar boven en voor de rest alleen maar goede/redelijke albums (ik ken er 7 van de 10).

8,2

Zonder Pearl Jam en Soundgarden was het richting de 9 gegaan...

Archive ken ik niet, Radiohead ontsiert de top-10, maar verder issie erg mooi. Vooral je nummer 1

Dus ehh, 8.5

9,1

Prachtig

shadowboxer
Ik ken niet alles, maar wat ik wel ken levert je een ruime 8 op!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:05 uur

geplaatst: vandaag om 08:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.