Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 21:01 uur
hoi123 schreef:
2 keer R.E.M. is echt ernstig
2 keer R.E.M. is echt ernstig
I know... kwou zelfs nog eerst al hun IRS album erin stompen, kon niet echt kiezen, vandaar de compilatie! Ge zijt fan of ge zijt het ni he... Bizar, khad eerder kritiek op Bart Peeters verwacht, valt weer mee.
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 22:17 uur
Teunnis schreef:
4
2 punten voor Regina Spektor
1 punt voor Eels
4
2 punten voor Regina Spektor
1 punt voor Eels
(je moet ataloona punten geven)
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 22:29 uur
2MY schreef:
I know... kwou zelfs nog eerst al hun IRS album erin stompen, kon niet echt kiezen, vandaar de compilatie! Ge zijt fan of ge zijt het ni he... Bizar, khad eerder kritiek op Bart Peeters verwacht, valt weer mee.
Bart Peeters ken ik niet, dus vandaar ook geen kritiek. Maarja, R.E.M goed vindem vind ik al redelijk erg, laat staan wat ik van fan zijn vind. (quote)
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 22:35 uur
Ha! Geen probleem, kdenk niet dat ze er wakker van zullen liggen! kBegin me al bijna een rebel te voelen met deze top10...

(Maar dus: wie quoteert er Ataloona?)
0
geplaatst: 10 oktober 2011, 22:45 uur
Van mij zou je ook nog punten krijgen voor Blur, hoor! 
Vind de top-10 van Ataloona altijd erg mooi. Iets van een 9 mag 'ie vandaag wel hebben.

Vind de top-10 van Ataloona altijd erg mooi. Iets van een 9 mag 'ie vandaag wel hebben.

0
geplaatst: 12 oktober 2011, 02:24 uur
6,2
De gemiddelde MuMe'er lijkt het er niet mee eens te zijn. Het laagste gemiddelde van je top 7 krijgt een gemiddelde van 4,10 (Kate Bush). De rest allemaal hoger of gelijk aan 4,20
De gemiddelde MuMe'er lijkt het er niet mee eens te zijn. Het laagste gemiddelde van je top 7 krijgt een gemiddelde van 4,10 (Kate Bush). De rest allemaal hoger of gelijk aan 4,20

0
geplaatst: 12 oktober 2011, 09:47 uur
7,5
Beetje eentonig, maar de beste van Genesis en Roger Waters!
Beetje eentonig, maar de beste van Genesis en Roger Waters!
0
shadowboxer
geplaatst: 12 oktober 2011, 11:26 uur
Een zesje. Animals doet het goed natuurlijk, maar Sufjan Stevens gaat hierzo het raam uit en doet je cijfer flink kelderen.
0
geplaatst: 12 oktober 2011, 14:31 uur
5
Deze ensembles lopen niet door mijn straatje, op de Beatles en Guns 'n Roses na dan.
Deze ensembles lopen niet door mijn straatje, op de Beatles en Guns 'n Roses na dan.
* denotes required fields.