MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:

shadowboxer
Ah, seconden to late....

@hoi123Totaal niet mijn smaak, maar wel een mooie gevarieerde lijst. Een 7.

@K b f idem dito op a piece of strange na. 7

Niet allemaal mijn ding, maar er staan toch 4 pareltjes in en een aantal goede platen.

8,1

6 niet zo mijn ding van top 10.

De albums die ik ken uit je top 10 zijn vrij aardig tot erg goed. Helaas staat The Beatles er ook in. Die zijn kut net als je nummer 1 tot en met 4. Maar je bent nog jong, dus je krijgt een voldoende.

6,25

Geweldige top 10, eigenlijk alleen maar goede albums.

9,3

Ik heb eindelijk weer eens wat veranderingen toegepast (de laatste drie platen zijn anders: InI, The Shining van J Dilla en Jurassic 5 maken plaats voor Donuts van J Dilla, Jedi Mind Tricks en Massive Attack).

Ik geef muziek-fan een 6,26. Omdat het toch een beetje zaterdag is vandaag.

muziek-fan schreef:
6

Dan heb ik toch even een vraag: Welke albums ken je uit mijn top 10?

En voor bennerd:

8,2

Een 9 voor Don Cappuccino. Veel beter kan niet (naar mijn mening).

Alleen net die 2 albums van Young en Waits vind ik niet zo geweldig, ook Joe Henry ben ik niet heel groot fan van. Voor de rest alleen maar topalbums eigenlijk.

8,6

Nooit geluisterd naar Johan Borger en Cold Roses, die van Waits ken ik ook niet echt goed, de rest is echt

8,7

Die van Coltrane en Mingus ken ik nog niet, maar als ze ook maar een beetje op het niveau zijn van wat ik wel van ze ken, dan geef ik jouw top 10 een:

8

tangmaster
6,5

6,5 want er staan een paar prima albums bij.

6.5 Idem.

Wisselvallig, maar de positieve pluspunten winnen het van de negatieve minpunten.

6,5

Het glas is halfvol vandaag?

Ik ken eigenlijk alleen je nummer 10. Dus ik stem niet. Zie het als een positief minpunt.

Als je minimaal een 8 geeft mag je toch stemmen van mij.

Dan geef ik mininmaal een 8. Bij deze.

Een 7. Dat had zelfs nog hoger kunnen zijn als die ouwe stinkende zweetsokken Neil, Eric en Tom er niet in hadden gestaan.

Gelukkig is Bowie nog een jonge God.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:25 uur

geplaatst: vandaag om 22:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.