MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:
De laatste drie gaan van aardig, naar goed, naar geweldig. De rest is niet echt aan mij besteed.

4

3,8 met hetzelfde commentaar als Teunnis. 0,2 punten extra aftrek voor Guns & Roses.

7,8

Een mooie top 10, maar jammer van De Kift.

7 niet echt een top 10 die ik zou kiezen.

Wow.. wat een verbetering. Twee 5*-platen er ineens bij

6

Vier vreselijke artiesten (platen ken ik niet), drie topplaten, een goede plaat, een aardige plaat en eentje die ik niet ken.

Teunnis schreef:
Wow.. wat een verbetering. Twee 5*-platen er ineens bij

6

Teunnis: 2 slecht tot matige platen, 1 redelijke plaat en de overige albums zijn goed/sterk. Regina Spektor - 11:11 ken ik niet, Joanna Newsom vind ik niet al te best (maar het betreffende album ken ik maar half).

6,66

muziek-fan: het wordt al wat, maar nog altijd niet mijn top 10 vriend.

5,5

Waarom ga ik nu opeens een punt omlaag? Mijn top 10 is nog hetzelfde als toen je het een 7 gaf. Net nu ik dacht dat we internetvrienden waren. Moet ik tegen mama zeggen dat ik nog steeds geen vrienden heb.

Rhythm & Poetry schreef:
Waarom ga ik nu opeens een punt omlaag? Mijn top 10 is nog hetzelfde als toen je het een 7 gaf. Net nu ik dacht dat we internetvrienden waren. Moet ik tegen mama zeggen dat ik nog steeds geen vrienden heb.

en sr was verkeerd.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Radiohead, Beatles, Sigur Rós en GYBE scoren gemiddeld een 8. Van de overige bands ken ik de albums niet, maar de muziek wel en die zou gemiddeld een 4 scoren. Een 6 dus...

Welke albums uit zijn top-10 ken je, als ik vragen mag?

9,5

Zoals ik al zei nog altijd een van de mooiste Top 10's die ik ken.

9 goede top 10.

4 platen die ook in mijn Top 10 staan, 1 goede maar de andere 5 zijn jammer genoeg wat ik ervan ken zeer matig daarom toch een

7.8

Dat zei je in je vorige post al.

Weet ik.

tangmaster
6

shadowboxer
6

Madrugada, Portishead en Morphine zijn:

De rest wat minder.. Al stop je nou (uit jouw 5* platen) Dinosaur Jr. er ook in, issie nog mooier!

6.5

4 niet echt mijn smaak.

Yann Samsa
Wat een verandering in je top 10. Vanaf nummer vijf is het plots een prachtige lijst
Hij gaat van extreem slecht naar extreem goed.

7.2

De eerste twee platen, die ik nog steeds verschrikkelijk vind, trekken natuurlijk het gemiddelde naar beneden. De derde en vierde plaat mogen er zijn, maar vind ik matig...

Gast
geplaatst: vandaag om 04:51 uur

geplaatst: vandaag om 04:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.