Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2011, 23:15 uur
8, maar ik ken die nummer 10 niet. De rest is dik, maar niet de beste Nick Drake. 

0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 19 december 2011, 23:18 uur
Mijn nummer 10 is te gangster voor je, Masimo, en dat weet je best. 

0
vanson
geplaatst: 23 december 2011, 09:51 uur
Kobe Bryant Fan, wat een leuke top 10!
en wat grappig dat toen ik 12 jaar oud was een aantal albums ook mijn favorieten waren (Harvest, Hot Rats, Abbey Road, Closing Time)
Neutral Milk Hotel heb ik altijd overschat gevonden, zeker qua waardering hier op MuMe.
Maar verder niets dan lof voor je top 10 en je muzieksmaak, derhalve dan ook een dikke vette 9 !!!
en wat grappig dat toen ik 12 jaar oud was een aantal albums ook mijn favorieten waren (Harvest, Hot Rats, Abbey Road, Closing Time)
Neutral Milk Hotel heb ik altijd overschat gevonden, zeker qua waardering hier op MuMe.
Maar verder niets dan lof voor je top 10 en je muzieksmaak, derhalve dan ook een dikke vette 9 !!!
0
geplaatst: 25 december 2011, 17:42 uur
8
Vind niet alle platen even goed, maar het is wel een mooie afwisseling tussen oud en nieuw. Pluspuntje voor de nummer 1 en minpuntje voor The National.
Vind niet alle platen even goed, maar het is wel een mooie afwisseling tussen oud en nieuw. Pluspuntje voor de nummer 1 en minpuntje voor The National.
0
geplaatst: 25 december 2011, 18:41 uur
Je hebt een goede smaak, zonder meer. Mijn smaak is het alleen niet. Velvet Underground heb ik bijvoorbeeld slechts op 2,5* staan (moet ik echt nodig een keer opnieuw checken) en met David Bowie en Joy Division heb ik helemaal niks. Maar goed, de top 10 vind ik wel fraai. Veelzijdig en hoewel het over het algemeen bekende platen zijn staan er toch genoeg verrassingen in.
8
8
0
geplaatst: 25 december 2011, 22:34 uur
Wat een leugens. Voor straf krijg jij een:
7.624 (en dat klopt ongeveer nog ook, normaal zou ik je een 7,5 geven maar dit zal je leren!)
7.624 (en dat klopt ongeveer nog ook, normaal zou ik je een 7,5 geven maar dit zal je leren!)
0
geplaatst: 26 december 2011, 09:44 uur
8
Door J Dilla vooral. Maar voor de rest een erg goede top 10.
Door J Dilla vooral. Maar voor de rest een erg goede top 10.
0
geplaatst: 26 december 2011, 13:58 uur
Wow, je top 10 is nu een stuk beter. En hij was al goed hoor.
8,25
8,25

0
Yann Samsa
geplaatst: 26 december 2011, 15:08 uur
Blijkbaar wel, gezien z'n 5 * voor J Dilla. Wel, het is zijn fout
. Als je na iets zegt "voor de rest een zeer goede top 10", ga je er toch vanuit dat het eerste niet al te positief is. Don, toch 
. Als je na iets zegt "voor de rest een zeer goede top 10", ga je er toch vanuit dat het eerste niet al te positief is. Don, toch 
0
vanson
geplaatst: 27 december 2011, 13:58 uur
Top 10 Ferre Clabeau: 8
Allemaal topalbums, op die van Megadeath en Peter Gabriel na.
Van Megadeath kan ik nooit een heel album aanhoren, teveel skipmomenten, terwijl ze wel fantastische nummers gemaakt hebben.
Peter Gabriel heeft betere albums uitgebracht dan Scratch my Back, misschien moeten die nog even ontdekt worden? Zelf vind ik de periode rond Peter Gabriel 3 en 4 het best en spannendst om te horen.
Verder allemaal albums die ook hier regelmatig worden gedraaid.
Allemaal topalbums, op die van Megadeath en Peter Gabriel na.
Van Megadeath kan ik nooit een heel album aanhoren, teveel skipmomenten, terwijl ze wel fantastische nummers gemaakt hebben.
Peter Gabriel heeft betere albums uitgebracht dan Scratch my Back, misschien moeten die nog even ontdekt worden? Zelf vind ik de periode rond Peter Gabriel 3 en 4 het best en spannendst om te horen.
Verder allemaal albums die ook hier regelmatig worden gedraaid.
* denotes required fields.