MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:

tangmaster
7

Ulfat-e-Zulmat
Ataloona:

6,5

8, maar ik ken die nummer 10 niet. De rest is dik, maar niet de beste Nick Drake.

Ulfat-e-Zulmat
Mijn nummer 10 is te gangster voor je, Masimo, en dat weet je best.

Coys
Masimo: 7,5

Erg mooie Top 10.

8,8

vanson
Kobe Bryant Fan, wat een leuke top 10!

en wat grappig dat toen ik 12 jaar oud was een aantal albums ook mijn favorieten waren (Harvest, Hot Rats, Abbey Road, Closing Time)

Neutral Milk Hotel heb ik altijd overschat gevonden, zeker qua waardering hier op MuMe.

Maar verder niets dan lof voor je top 10 en je muzieksmaak, derhalve dan ook een dikke vette 9 !!!

8

Vind niet alle platen even goed, maar het is wel een mooie afwisseling tussen oud en nieuw. Pluspuntje voor de nummer 1 en minpuntje voor The National.

Je hebt een goede smaak, zonder meer. Mijn smaak is het alleen niet. Velvet Underground heb ik bijvoorbeeld slechts op 2,5* staan (moet ik echt nodig een keer opnieuw checken) en met David Bowie en Joy Division heb ik helemaal niks. Maar goed, de top 10 vind ik wel fraai. Veelzijdig en hoewel het over het algemeen bekende platen zijn staan er toch genoeg verrassingen in.

8

Yann Samsa
7.625

J Dilla duidelijk de minste!

Wat een leugens. Voor straf krijg jij een:

7.624 (en dat klopt ongeveer nog ook, normaal zou ik je een 7,5 geven maar dit zal je leren!)

8

Door J Dilla vooral. Maar voor de rest een erg goede top 10.

Yann Samsa
8.5
Don Cappuccino schreef:
Door J Dilla vooral

Zie je wel, R&P

Don bedoelt het positief.

Voor Ferre een 7,8.

Wow, je top 10 is nu een stuk beter. En hij was al goed hoor.

8,25

Yann Samsa
kobe bryant fan schreef:
Don bedoelt het positief.
Blijkbaar wel, gezien z'n 5 * voor J Dilla. Wel, het is zijn fout . Als je na iets zegt "voor de rest een zeer goede top 10", ga je er toch vanuit dat het eerste niet al te positief is. Don, toch

vanson
Top 10 Ferre Clabeau: 8

Allemaal topalbums, op die van Megadeath en Peter Gabriel na.
Van Megadeath kan ik nooit een heel album aanhoren, teveel skipmomenten, terwijl ze wel fantastische nummers gemaakt hebben.
Peter Gabriel heeft betere albums uitgebracht dan Scratch my Back, misschien moeten die nog even ontdekt worden? Zelf vind ik de periode rond Peter Gabriel 3 en 4 het best en spannendst om te horen.

Verder allemaal albums die ook hier regelmatig worden gedraaid.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:41 uur

geplaatst: vandaag om 11:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.