MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:
vanson schreef:
Bennerd's top 10:
...

Heel erg leuk om eens zo'n analyse te lezen

Yann Samsa
5.
Enkel nummers 5, 6 en 8 kunnen me bekoren.

4 favoriete platen van mij, plus dat de rest mij uiterst mij kan bekoren = 8,9

6
Voor mij niet te veel koren, maar wel pluspunten voor Coltrane en Mingus.

6. Alleen John Coltrane en Wu-Tan Clan liggen in mijn straatje, maar wel lekker gevarieerde top 10.

8

Wat leuk dat Urban Dance Squad erin staat. Wat was dat eigenlijk een leuke band!

7.5 Animals en Exile hadden zo in mijn top 10 gekund.

UDS is inderdaad top en live ook altijd een beleving geweest, Fatal Flowers, Bettie Serveert zijn ook goed. Ik wil in mijn top 10 wel een Nederlandse inbreng.

Jammer van The Beatles en Opeth, voor de rest een prima top 10.

7,25

7,8

Pan American.

Hot Rats is gaaf, Tom Waits ook, en ondanks dat Harvest niet Neil Young's beste is, is 't ook een mooie toevoeging. Neutral Milk Hotel en Godspeed zijn ook prima. Dan komt er een rijtje met 'redelijken' Abbey, Sigur Rós, en vervolgens 3 behoorlijk zwakke. Mm.. Al met al..

7

7,5

Op basis van niks. Heb maar op 1 plaat gestemd. Die geef ik drie sterren. Dit topic leeft weer. Daarom.

In de herfst en wintertijden heb je een betere smaak.

8,3

Geen idee wat ik je de vorige keren gegeven heb, maar nu geef ik je een 7, 98.

Andere keren gaf je steevast een 10+ en een bosje bloemen.

(Volgende op de lijst van bennerd stemmen graag)

7,25 <-- een verhoging omdat het kan

10! (9x5* en 1x4,5)

Mijn favoriete plaat van The Beatles, Tom Waits en Sigur Ros staat erin. Verder een mooie top 10, met één van de betere platen van het jaar, een sterke GYBE! uiteraard en Frank Zappa. Lang niet de beste van Neil Young naar mijn mening, maar desalniettemin een sterke plaat. 'Blackwater Park' vind ik ook erg sterk, en die van Porcupine Tree en Neutral Milk Hotel vind ik de minste die erin staan, maar toch verre van slecht.

8

Bedankt voor de analyse, tja over Neil Young ik heb ook nog niet al zijn platen gehoord en voor de rest is het eigenlijk meer ieder zijn mening.

Jij krijgt een 9 een mooie Top 10, met twee erg sterke Dylan platen het geweldige debuut van Arcade Fire. Dan nog Abbey Road en Closing Time die ook in mijn Top 10 staan, Het erg sterke Illinois en een Neil Young plaat die ik goed vind maar me toch minder ligt. Motorpsycho ken ik maar ik heb Trust Us nog niet gehoord ook de andere 2 heb ik nog niet gehoord.

Na het geweldige Good van Morphine gehoord te hebben verhoog ik met 0,5.

8

7,5

Behoorlijk wat puntenaftrek door Neutral Milk Hotel, voor de rest een erg goede top 10.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:08 uur

geplaatst: vandaag om 13:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.