MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!

zoeken in:

9 Erg mooie top 10!

@Arcade Monkeys 9
Nummer 9 ken ik niet. Maar wat ik voor de rest zie is echt top. Funeral, Is This It, The Doors (!) 5* Muse is top, maar geef Origin of Symmetry ook een kans. Arctic Monkeys en Nirvana kan ik ook erg waarderen. Ik heb The Bends en Neon Bible helaas nog niet beluisterd(komt nog wel). Maar de artiesten zijn geweldig en de albums ongetwijfeld goed. Als advies zou ik je willen meegeven knal The Doors naar minimaal de 3e plaats

@Niels 8
Ik ken drie albums niet, nummer 5, 7 en 9. Nico is top, maar dit album heb ik nog nooit beluisterd. Opgezwolle is niet mijn ding. Sigur Rós heb ik niet heel veel mee. Dan blijft je top 4 over. Demon Days en In the Aeroplane over the Sea zijn erg goede platen Kid A is geweldig en Funeral is een meesterwerk.

@kobe bryant fan het spijt me ik heb jou al beoordeeld

9, the verve en jeff buckley zijn niet mijn ding maar de rest is zeer goed

8 Vooral AC/DC en The Smiths

Ulfat-e-Zulmat
8(+)

8,25

Ik heb een nieuwe top 10, thema hiphop.

Gevarieerde top-10 met enkele meer dan prima albums en enkele wat saaiere, al moet ik zeggen dat ik ze lang niet allemaal ken.

7,3

0 want je hebt geen top 10

6,5

Bonuspunten voor Nirvana, Volbeat en The Beatles.

6 je nummer 1 en 3 zijn de beste vind ik

7,5 leuke top 10

6,5 wisselvallige top 10, maar er staan mooie platen tussen

5,5

Flauwe top 10. Enkel Muddy Waters is echt interessant.

8

Terror, Madball, Wu-Tang Clan, The Dillinger Escape Plan, CYNE, Madvillain: Allemaal gaaf!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:04 uur

geplaatst: vandaag om 05:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.