Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2012, 16:16 uur
@Nelis:
Paar erg sterke (Built to Spill, Cure) meerdere zwakke (Radiohoofd, Pearl Jam, Queen) en een stuk middelplaten en dan blijft nog over Talk Talk (die ik te weinig gedraaid heb voor een oordeel)
Die plaat buiten beschouwing latende: 6
@Kobe Bryant Fan:
Rare vlegel, die top-10 van je. Aan de ene kant superieure artiesten (ZAPPA! Waits, GYBE, Young, Sigur Rós) en aan de andere kant prut-platen (Blackfilm en Porcupine Tree) en Opeth smaakt me ook niet super, hoewel ik daar nog niet teveel over wil mbt luisteren album. God Machine ken ik nog niet. Ik kom uit op ongeveer een 7 komma iets (1,2,3 of 4, je mag zelf kiezen) Oh en Frahm is prima.
Paar erg sterke (Built to Spill, Cure) meerdere zwakke (Radiohoofd, Pearl Jam, Queen) en een stuk middelplaten en dan blijft nog over Talk Talk (die ik te weinig gedraaid heb voor een oordeel)
Die plaat buiten beschouwing latende: 6
@Kobe Bryant Fan:
Rare vlegel, die top-10 van je. Aan de ene kant superieure artiesten (ZAPPA! Waits, GYBE, Young, Sigur Rós) en aan de andere kant prut-platen (Blackfilm en Porcupine Tree) en Opeth smaakt me ook niet super, hoewel ik daar nog niet teveel over wil mbt luisteren album. God Machine ken ik nog niet. Ik kom uit op ongeveer een 7 komma iets (1,2,3 of 4, je mag zelf kiezen) Oh en Frahm is prima.
0
geplaatst: 12 februari 2012, 19:32 uur
Hij's beter geweest, maar nog steeds meer dan prima, vooral de winteralbums. 
7,6

7,6
0
geplaatst: 12 februari 2012, 20:48 uur
8
Erg goede top 10, vooral Pantera en The Dillinger Escape Plan!
Erg goede top 10, vooral Pantera en The Dillinger Escape Plan!

0
geplaatst: 13 februari 2012, 15:27 uur
7.8
Ik ben niet zo bekend met electronic, maar vind het wel een prima top 10.
Ik ben niet zo bekend met electronic, maar vind het wel een prima top 10.

0
geplaatst: 13 februari 2012, 15:53 uur
Cannonball Adderley en Fiona Apple 
Porcupine Tree is ook nog wel leuk, Blur en The Who zijn ok, maar de rest maakt me behoorlijk aan het gapen.
5,5

Porcupine Tree is ook nog wel leuk, Blur en The Who zijn ok, maar de rest maakt me behoorlijk aan het gapen.
5,5
0
geplaatst: 14 februari 2012, 12:07 uur
Een 7, Neil Young en Sigur Ros en Tom Waits zijn alleen niet mijn ding.
0
geplaatst: 20 februari 2012, 16:15 uur
Prima top 10. Staan goede albums tussen, maar niet albums die ik hoger dan 4* heb.
7
7
0
geplaatst: 20 februari 2012, 16:18 uur
Twee albums uit m'n top 10, eentje die er dicht tegenaan leunt ('The Doors'), en nog wel enkele erg sterke plaatjes ('L.A. Woman', 'OK Computer', 'Songs for the Deaf', 'Aenima'). Van Red Hot Chili Peppers en The Verve ben ik niet zo zot, Jeff Buckley kan er mee door, maar de papa vind ik persoonlijk beter.
7
7
* denotes required fields.