Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juni 2012, 18:55 uur
Robijn en ik zijn vriendjes geworden dus het cijfer ga ik zie Lil Wayne maar even over het hoofd.
8,5
8,5
0
geplaatst: 27 juni 2012, 20:24 uur
8.5
Sommige ken ik niet maar dEUS, Sigur Ros, The Beatles en Tom Waits
Sommige ken ik niet maar dEUS, Sigur Ros, The Beatles en Tom Waits

0
geplaatst: 28 juni 2012, 00:59 uur
Te veel matige platen en als geheel niet echt boeiend. Dankzij drie keer 5* toch nog een voldoende
6
6
0
vanson
geplaatst: 1 juli 2012, 01:43 uur
He jammer, vind nou net Closer een beter album dan Unknown Pleasures, heb ook helemaal niets met Pere Ubu. Animals is wel het beste album van Pink Floyd, Hulde broeder!
Bitches Brew is ok, maar mijn Miles Davis momentje is On the Corner...en die Zappa albums, leuk maar ik hoor liever andere. Ook je Fela is erg leuk maar niet zo goed al Afrodisiac, en hey wat zien ik nou? Duitsers! Driewerf bah.
Gelukkig wel een behoorlijke afsluiter met een van de beste singer/songwriter albums ooit gemaakt.
Zonder gekheid, lekkere muziek Teunnis.
5 ***-tjes, of wel een 10 met griffel voor deze top 10. Lekkere muziek die ik op een luie zondag zomaar zelf van 1 tot 10 zou kunnen draaien.
Bitches Brew is ok, maar mijn Miles Davis momentje is On the Corner...en die Zappa albums, leuk maar ik hoor liever andere. Ook je Fela is erg leuk maar niet zo goed al Afrodisiac, en hey wat zien ik nou? Duitsers! Driewerf bah.
Gelukkig wel een behoorlijke afsluiter met een van de beste singer/songwriter albums ooit gemaakt.
Zonder gekheid, lekkere muziek Teunnis.
5 ***-tjes, of wel een 10 met griffel voor deze top 10. Lekkere muziek die ik op een luie zondag zomaar zelf van 1 tot 10 zou kunnen draaien.
0
geplaatst: 3 juli 2012, 01:53 uur
Het was een thema top 10, alleen jaren '70, dus Closer was onmogelijk. Die staat normaal wel in mijn Top 10. Ne is het thema de '80's, dus is Closer goed aanwezig 
Aereogramme en Swervedriver zeggen me helemaal niks.Van Talking Heads en PJ Harvey staan andere albums op 4,5* Van The Twilight Singers ken ik alleen On the Corner (maar dat nummer is erg goed). De rest is 4,5* en The Cure zelfs 5*. Ja, ik mag jou wel
9!

Aereogramme en Swervedriver zeggen me helemaal niks.Van Talking Heads en PJ Harvey staan andere albums op 4,5* Van The Twilight Singers ken ik alleen On the Corner (maar dat nummer is erg goed). De rest is 4,5* en The Cure zelfs 5*. Ja, ik mag jou wel

9!

0
geplaatst: 3 juli 2012, 17:41 uur
Hoewel ik niet alles kan, staan er een aantal knallers in. Mooie en gevarieerde top 10.
Cijfer: 8.5
Cijfer: 8.5
0
geplaatst: 5 juli 2012, 11:34 uur
8
Lil´ Wayne vergeven we maar even. Want Miles Davis is geweldig!
Voor de rest ook erg goede albums.
Lil´ Wayne vergeven we maar even. Want Miles Davis is geweldig!
Voor de rest ook erg goede albums.
0
geplaatst: 5 september 2012, 01:37 uur
Ondanks het feit dat ik Radiohead niet zooo vind, een erg mooie (en gevarieerde) top-10.
8
8
0
geplaatst: 5 september 2012, 17:57 uur
6,5
Hey, volgens mij had jij eerst een veel betere top 10 Glenn.
Hey, volgens mij had jij eerst een veel betere top 10 Glenn.

* denotes required fields.