Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 13 oktober 2013, 15:33 uur
7
Mooie platen maar ook een paar waar ik geen fluit aan vind
Mooie platen maar ook een paar waar ik geen fluit aan vind
0
geplaatst: 14 oktober 2013, 00:16 uur
Lol, elk album minstens op 4,5* en een aantal gewoon op 5/5. Nice 
9,8

9,8
0
geplaatst: 14 oktober 2013, 00:17 uur
Een dikke 8, heerlijke top tien. Wel vier platen die ik niet ken, maar de anderen vind ik zo goed dat ik de onbekenden ga checken.
0
geplaatst: 25 december 2013, 19:12 uur
0
geplaatst: 26 december 2013, 03:54 uur
7, veel dingetjes niet mijn smaak maar in het genre wel de betere namen.
Ik vond zelf Flying Lotus en the Microphones zeer teleurstellend, wellicht door de hype teveel verwacht of zo. Ik hoor standaard positieve dingen over die 2, maar ik ben niet onder de indruk jammer genoeg.
Ik vond zelf Flying Lotus en the Microphones zeer teleurstellend, wellicht door de hype teveel verwacht of zo. Ik hoor standaard positieve dingen over die 2, maar ik ben niet onder de indruk jammer genoeg.
0
geplaatst: 29 december 2013, 14:08 uur
8,8
Alleen Animals vind ik niet zo sterk, voor de rest enorm straf!
Alleen Animals vind ik niet zo sterk, voor de rest enorm straf!
0
geplaatst: 29 december 2013, 16:17 uur
Zijn wij hetzelfde? Alleen maar 4,5* en 5* en drie overeenkomsten in de top 10! 
9,8

9,8
0
geplaatst: 8 augustus 2018, 12:28 uur
Cijfer van de top 10 van jassn, aangezien Yann geen top 10 heeft:
Ik ken 7 van de 10 platen en die zijn grotendeels erg tof, leuk om Giles Corey te zien. Derhalve:
9
Ik ken 7 van de 10 platen en die zijn grotendeels erg tof, leuk om Giles Corey te zien. Derhalve:
9
0
geplaatst: 8 augustus 2018, 16:37 uur
8.5. The National ken ik niet zo goed. On the beach ook mijn favoriet van Neil Young
1
geplaatst: 8 augustus 2018, 21:49 uur
Een top tien waarvan ik alle platen ken. Miss Perfumando heb ik weleens geluisterd en beviel me toen goed. Toch ken ik hem niet goed genoeg om mee te nemen in mijn oordeel dus die laat ik buiten beschouwing. Wellicht een mooie aanleiding om hem weer eens te beluisteren.
Daarnaast een vijf sterrenalbum (Kendrick) en een aantal 4,5 en 4,0 sterren albums. dEUS is voor mij de zwakke broeder, die haalt het gemiddelde omlaag.
37,5 / 9 * 2 = 8,3
Daarnaast een vijf sterrenalbum (Kendrick) en een aantal 4,5 en 4,0 sterren albums. dEUS is voor mij de zwakke broeder, die haalt het gemiddelde omlaag.
37,5 / 9 * 2 = 8,3
0
geplaatst: 8 augustus 2018, 22:08 uur
Iets meer commentaar zou wel leuk zijn. Wil je je cijfer toelichten Jordidj?
Titmeisters top tien is na vandaag een stukje beter geworden. Helaas heb ik even geen tijd meer dus ik laat hem voor iemand anders staan.
Titmeisters top tien is na vandaag een stukje beter geworden. Helaas heb ik even geen tijd meer dus ik laat hem voor iemand anders staan.
0
geplaatst: 8 augustus 2018, 22:13 uur
Edgar18 schreef:
De albums van Sam Dees, Rodriguez en Townes ken ik niet. VU, Smiths staan op 5*, Abbey Road op 4,5* en de rest ken ik wel, maar nog niet goed genoeg voor een sterrenbeoordeling. Tof zijn ze wel, daarom dit cijfer.
* denotes required fields.