Muziek / Muziekgames / Geef een cijfer aan je voorgangers top10!
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2008, 18:28 uur
7.67
Geef je nu zo'n laag cijfer aan zijn top 10 qua muziek. Of om het fijt dat een 15 jarige alleen maar klasiekers in zijn top 10 heeft staan
Zie trouwens niet wat daar mis mee is ..... vind dat het een heel goede top 10 is zeker voor een 15 jarige. ik geef zijn top 10 een 8.3
Geef je nu zo'n laag cijfer aan zijn top 10 qua muziek. Of om het fijt dat een 15 jarige alleen maar klasiekers in zijn top 10 heeft staan

Zie trouwens niet wat daar mis mee is ..... vind dat het een heel goede top 10 is zeker voor een 15 jarige. ik geef zijn top 10 een 8.3
0
geplaatst: 3 april 2008, 01:07 uur
't is door die symfo-platen en dubbele namen nogal een eenzijdig lijstje... ik zou ze niet alle 10 achtereen kunnen uitzitten
z'n leeftijd is idd irrelevant, maar wel opmerkelijk
jij een 7 - goeie variatie
z'n leeftijd is idd irrelevant, maar wel opmerkelijk
jij een 7 - goeie variatie
0
geplaatst: 3 april 2008, 06:45 uur
Opmerkelijk goede top 10 voor iemand van 15 idd.
2 jaar geleden had ik 4 platen daarvan in mijn top 10.
dix kan ik trouwens geen cijfer geven ik ken geen enkele plaat daarvan.
Dus thelion: 8,5
2 jaar geleden had ik 4 platen daarvan in mijn top 10.
dix kan ik trouwens geen cijfer geven ik ken geen enkele plaat daarvan.
Dus thelion: 8,5
0
geplaatst: 3 april 2008, 12:08 uur
Bedoel je de eerste albums van PF, want albums als DSOTM en WYWH staan voor mijn gevoel lijnrecht tegenover VDGG?
0
geplaatst: 3 april 2008, 13:04 uur
6,5 voor Joy4Ever en dat komt voornamelijk door Muse. De rest is stukken beter.
0
geplaatst: 3 april 2008, 13:41 uur
Status Seeker schreef:
Bedoel je de eerste albums van PF, want albums als DSOTM en WYWH staan voor mijn gevoel lijnrecht tegenover VDGG?

naar aanleiding van dit bericht zijn ze bij de AIVD hard aan het werk gegaan
0
geplaatst: 4 april 2008, 10:10 uur
7,8, maar als ik die Stones platen zou kennen, zou het gemiddelde omlaag schieten.....
* denotes required fields.