Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2010, 22:15 uur
Ik vind dat My Dream (van Then Play On) er nog bij moet. 
26 Oh well * Little lies
Een eerste ronde battle?

26 Oh well * Little lies
Een eerste ronde battle?

0
geplaatst: 1 november 2010, 22:17 uur
Gold Dust Woman zou er wel in mogen wmb. Ik heb er zin verder 

0
geplaatst: 1 november 2010, 22:18 uur
't Was geen hit, My dream. Then Play on heeft al 8 minuten van het album door de aanwezigheid van Oh Well! Rumours heeft 5 nummers afgevaardigd en eigenlijk ook Silver springs.
Dit is het schema (met dank aan Marc):
Ronde 1 - Tot de 5, 1 verschil
Ronde 2 - Tot de 6, 1 verschil
Ronde 3 - Tot de 7, 1 verschil
Kwartfinale - Tot de 8, 2 verschil
Halve finale - Tot de 10, 2 verschil
Finale - Tot de 12, 2 verschil
Dit is het schema (met dank aan Marc):
Ronde 1 - Tot de 5, 1 verschil
Ronde 2 - Tot de 6, 1 verschil
Ronde 3 - Tot de 7, 1 verschil
Kwartfinale - Tot de 8, 2 verschil
Halve finale - Tot de 10, 2 verschil
Finale - Tot de 12, 2 verschil
0
geplaatst: 1 november 2010, 23:06 uur
musician schreef:
't Was geen hit, My dream. Then Play on heeft al 8 minuten van het album door de aanwezigheid van Oh Well! Rumours heeft 5 nummers afgevaardigd en eigenlijk ook Silver springs.
Tot zover de inspraak

0-1
0
geplaatst: 1 november 2010, 23:51 uur
Je hebt gelijk, maar ik dacht dat iedereen snel wilde beginnen

Maar ik zal het vast onbekende Bad loser inruilen voor Gold dust woman en ook dat nummer van Then Play on inruilen voor iets dat achterin de groep zonder moeite kan worden ingewisseld......
0
geplaatst: 2 november 2010, 01:49 uur
Jammer dat mijn twee favoriete Fleetwood Mac nummers er niet in staan: Songbird en vooral Storms.
Maar er staan nog steeds genoeg juweeltjes in om weer fijn mee te spelen in een leuke KO
In de lopende battle:
0-3
Maar er staan nog steeds genoeg juweeltjes in om weer fijn mee te spelen in een leuke KO

In de lopende battle:
0-3
0
geplaatst: 2 november 2010, 07:26 uur
Kees-Jan schreef:
Jammer dat mijn twee favoriete Fleetwood Mac nummers er niet in staan: Songbird en vooral Storms.
Ja, dat waren dan de 7e nummers geweest van Rumours en Tusk. Ik wilde het verleden niet al teveel geweld aan doen (er staan ook maar 8 nummers uit de bluesperiode in) en het criterium was ook meer de vraag of het ooit op single is uitgebracht (grootste gemeenschappelijke deler voor iedereen) dan al mijn of ieder ander zijn persoonlijke voorkeuren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.