MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:
Ik vind dat My Dream (van Then Play On) er nog bij moet.

26 Oh well * Little lies
Een eerste ronde battle?

Gold Dust Woman zou er wel in mogen wmb. Ik heb er zin verder

't Was geen hit, My dream. Then Play on heeft al 8 minuten van het album door de aanwezigheid van Oh Well! Rumours heeft 5 nummers afgevaardigd en eigenlijk ook Silver springs.

Dit is het schema (met dank aan Marc):

Ronde 1 - Tot de 5, 1 verschil
Ronde 2 - Tot de 6, 1 verschil
Ronde 3 - Tot de 7, 1 verschil
Kwartfinale - Tot de 8, 2 verschil
Halve finale - Tot de 10, 2 verschil
Finale - Tot de 12, 2 verschil

Albatross * Warm ways

1 - 0

02. Sentimental lady * Fireflies

0-0 (pas)

musician schreef:
't Was geen hit, My dream. Then Play on heeft al 8 minuten van het album door de aanwezigheid van Oh Well! Rumours heeft 5 nummers afgevaardigd en eigenlijk ook Silver springs.

Tot zover de inspraak

0-1

lebowski schreef:
Tot zover de inspraak

Je hebt gelijk, maar ik dacht dat iedereen snel wilde beginnen

Maar ik zal het vast onbekende Bad loser inruilen voor Gold dust woman en ook dat nummer van Then Play on inruilen voor iets dat achterin de groep zonder moeite kan worden ingewisseld......

Eens met de winst van Fireflies

0 - 2

Jammer dat mijn twee favoriete Fleetwood Mac nummers er niet in staan: Songbird en vooral Storms.

Maar er staan nog steeds genoeg juweeltjes in om weer fijn mee te spelen in een leuke KO

In de lopende battle:
0-3

Songbird miste ik inderdaad ook al...

03 Save me * Love in store

Zorin
2-0

Kees-Jan schreef:
Jammer dat mijn twee favoriete Fleetwood Mac nummers er niet in staan: Songbird en vooral Storms.

Ja, dat waren dan de 7e nummers geweest van Rumours en Tusk. Ik wilde het verleden niet al teveel geweld aan doen (er staan ook maar 8 nummers uit de bluesperiode in) en het criterium was ook meer de vraag of het ooit op single is uitgebracht (grootste gemeenschappelijke deler voor iedereen) dan al mijn of ieder ander zijn persoonlijke voorkeuren.

04 Trouble * Silver springs (live)

0-0

tangmaster
1-0

Zorin
2-0

johannesA
3-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:50 uur

geplaatst: vandaag om 18:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.