MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)

zoeken in:
Mjuman schreef:
(@Musician: ik volgde FM al vanaf de vuilnisbakken; het vinyl op Blue Horizon is helaas geheel verzwonden)

Mooi, dat blauw van Blue Horizon. Ik ben het daarna nooit meer tegengekomen. Het album met de vuilnisbakken heeft wel een aantal mooie nummers (Shake your moneymaker!) maar Peter Green moest naar mijn idee nog echt gaan groeien in zijn rol (hoogtepunt toch Then play on)

2.Go your own way - Songbird

0-0

DjFrankie (moderator)
2-0

8-0

3.The green manalishi - Albatross

0-1

Zorin
2-2

Almu
4-4

4-7

GrafGantz schreef:
kwartfinale #4 had de finale moeten zijn
Ik vind de The Dance-uitvoering van The Chain gewoon magistraal. Hierdoor vind ik de albumuitvoering niet meer zo goed als ik vroeger vond. Dit heb ik overigens ook met Tusk.

4-8

4.The chain - Oh well

0-1

0-2, tja.. Wie van Fleetwood Mac houdt, houdt van Oh Well. Dat is bijna een regel.

Zorin
1-3 !

ik ga altijd uit van de studioversie, anders vind ik het wat meten met 2 maten; maar goed, no problem verder

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:43 uur

geplaatst: vandaag om 13:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.