Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)
zoeken in:
0
geplaatst: 5 november 2010, 23:48 uur
Mjuman schreef:
(@Musician: ik volgde FM al vanaf de vuilnisbakken; het vinyl op Blue Horizon is helaas geheel verzwonden)
(@Musician: ik volgde FM al vanaf de vuilnisbakken; het vinyl op Blue Horizon is helaas geheel verzwonden)
Mooi, dat blauw van Blue Horizon. Ik ben het daarna nooit meer tegengekomen. Het album met de vuilnisbakken heeft wel een aantal mooie nummers (Shake your moneymaker!) maar Peter Green moest naar mijn idee nog echt gaan groeien in zijn rol (hoogtepunt toch Then play on)
0
geplaatst: 6 november 2010, 09:02 uur
4-7 
Ik vind de The Dance-uitvoering van The Chain gewoon magistraal. Hierdoor vind ik de albumuitvoering niet meer zo goed als ik vroeger vond. Dit heb ik overigens ook met Tusk.

Ik vind de The Dance-uitvoering van The Chain gewoon magistraal. Hierdoor vind ik de albumuitvoering niet meer zo goed als ik vroeger vond. Dit heb ik overigens ook met Tusk.
0
geplaatst: 6 november 2010, 09:05 uur
0-2, tja.. Wie van Fleetwood Mac houdt, houdt van Oh Well. Dat is bijna een regel. 

0
Zorin
geplaatst: 6 november 2010, 09:10 uur
1-3 !
ik ga altijd uit van de studioversie, anders vind ik het wat meten met 2 maten; maar goed, no problem verder
ik ga altijd uit van de studioversie, anders vind ik het wat meten met 2 maten; maar goed, no problem verder
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.