Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Morphine)
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2010, 09:39 uur
2-4
The Chain is het onbetwistbare symbool voor Fleetwood mac sinds 1977. Ook hier geldt: onmiskenbare (en ijzersterke) concert klassieker sinds het verschijnen.
The Chain is het onbetwistbare symbool voor Fleetwood mac sinds 1977. Ook hier geldt: onmiskenbare (en ijzersterke) concert klassieker sinds het verschijnen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 november 2010, 11:31 uur
8-9!
Heb niet teruggebladerd tot de telling, maar ik begrijp uit de commentaren dat we er eigenlijk al uit waren?
Heb niet teruggebladerd tot de telling, maar ik begrijp uit de commentaren dat we er eigenlijk al uit waren?
0
geplaatst: 6 november 2010, 11:35 uur
Als je een uurtje eerder was geweest, dan was The Chain door 

0
Zorin
geplaatst: 6 november 2010, 11:40 uur
Ve#@#$@!...The Chain had ik minstens bij de laatste 4 willen zien.... 

0
geplaatst: 6 november 2010, 11:50 uur
Ruil You Make Loving Fun voor Don't Stop en je hebt mijn FM top 4. 

0
geplaatst: 6 november 2010, 17:22 uur
Ik heb echt genoten van de strijd die in de kwartfinales werd gestreden.
Alleen Go your own way leek een walk-over te hebben, de rest was een opbeurende strijd, bijna nog een verrassing met The Chain.
Een gewenste finale is lang nog niet altijd de finale die uitkomt. Misschien maar goed ook. Er is random opnieuw geloot voor de halve finale en:
1.You make lovin' fun - Albatross
2.Go your own way - Oh well
Jawel, iets anders kan ik er niet van maken, anders wordt het valsspelen. Ik vind de site die Lebowski wist om random door de computer te laten loten een uitkomst.
Halve finale - Tot de 10, 2 verschil
Als het net zo spannend wordt als de kwartfinale kunnen we de borst nat maken.
Alleen Go your own way leek een walk-over te hebben, de rest was een opbeurende strijd, bijna nog een verrassing met The Chain.
Een gewenste finale is lang nog niet altijd de finale die uitkomt. Misschien maar goed ook. Er is random opnieuw geloot voor de halve finale en:
1.You make lovin' fun - Albatross
2.Go your own way - Oh well
Jawel, iets anders kan ik er niet van maken, anders wordt het valsspelen. Ik vind de site die Lebowski wist om random door de computer te laten loten een uitkomst.
Halve finale - Tot de 10, 2 verschil
Als het net zo spannend wordt als de kwartfinale kunnen we de borst nat maken.
0
geplaatst: 6 november 2010, 17:40 uur
5-2
leuk ook dat 2 songs uit de Green-periode en 2 songs uit de Buckingham-Nicks periode over zijn
leuk ook dat 2 songs uit de Green-periode en 2 songs uit de Buckingham-Nicks periode over zijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.