Muziek / Muziekgames / Noem het beste album uit de top 10 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2008, 14:19 uur
The Clash - London Calling
Mijn ouder broer draaide die grijs. Hij leeft nog
Mijn ouder broer draaide die grijs. Hij leeft nog

0
geplaatst: 9 mei 2008, 18:55 uur
Jesusfreen schreef:
Talking Heads - Remain in Light (1980)
Deze plaat heb ik gekregen voor mijn 12de verjaardag van mijn zus, ze vond het een vreemde plaat en begreep me niet. Jaren later heeft ze zelfmoord gepleegd.
Talking Heads - Remain in Light (1980)
Deze plaat heb ik gekregen voor mijn 12de verjaardag van mijn zus, ze vond het een vreemde plaat en begreep me niet. Jaren later heeft ze zelfmoord gepleegd.

Wat zeilig, ook natuurlijk voor de nabestaanden. Gecondorleerd Jesusfreen met je zus. Zoiets vergeet je natuurlijk nooit, maar voor je 12e verjaardag zei je. Hoe oud ben je nu al?
0
geplaatst: 9 mei 2008, 19:12 uur
JohnWilliams schreef:

Wat zeilig, ook natuurlijk voor de nabestaanden. Gecondorleerd Jesusfreen met je zus. Zoiets vergeet je natuurlijk nooit, maar voor je 12e verjaardag zei je. Hoe oud ben je nu al?
(quote)

Ik word 40 in december, de plaat was net uit.
James Newton Howard - Lady in the Water
0
geplaatst: 9 mei 2008, 19:29 uur
Pixies - Doolittle
Geweldige lijst, maar deze springt er toch echt uit. Debaser hoorde ik voor het eerst op de Play It Again OOR! cd, die je gratis bij het blad kreeg. Hier moest ik achter aan. Ook Monkey Gone To Heaven is meesterlijk.
Ook Front 242 via die cd ontdekt.
Geweldige lijst, maar deze springt er toch echt uit. Debaser hoorde ik voor het eerst op de Play It Again OOR! cd, die je gratis bij het blad kreeg. Hier moest ik achter aan. Ook Monkey Gone To Heaven is meesterlijk.
Ook Front 242 via die cd ontdekt.
0
geplaatst: 9 mei 2008, 23:29 uur
Jesusfreen schreef:
(quote)
Dan is het al een enorme tijd geleden. Maar dat wil de pijn natuurlijk nog niet verzachten. Nog veel sterkte.
0
geplaatst: 10 mei 2008, 16:52 uur
Howard Shore - The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (The Complete Recordings
0
geplaatst: 10 mei 2008, 17:45 uur
Kate Bush - Hounds of Love
Het mooie aan dit album is dat op de A-kant de geweldige singles staan, en de B-kant is een soort van verhaal. Het effect komt alleen op de lp meer naar boven. De bonustrack Under The Ivy is ook zeker de moeite waard (B-kant van Running Up that Hill)
Het mooie aan dit album is dat op de A-kant de geweldige singles staan, en de B-kant is een soort van verhaal. Het effect komt alleen op de lp meer naar boven. De bonustrack Under The Ivy is ook zeker de moeite waard (B-kant van Running Up that Hill)
0
geplaatst: 10 mei 2008, 17:48 uur
The Stone Roses - The Stone Roses
Top album; alleen al vanwege de lange versie van Fools Gold. Beste wat Britpop te bieden heeft.
P.S. Hoe kan Jordan; The Comeback zo weg zakken. Stond een paar maanden terug nog op jouw nummer 1 positie.
Top album; alleen al vanwege de lange versie van Fools Gold. Beste wat Britpop te bieden heeft.
P.S. Hoe kan Jordan; The Comeback zo weg zakken. Stond een paar maanden terug nog op jouw nummer 1 positie.
0
geplaatst: 10 mei 2008, 17:53 uur
deric raven schreef:
Ik wissel gewoon nog vrij veel in favorieten. Tot een paar jaar geleden luisterde ik nauwelijks albums. Mijn top 10 is dus nog niet zo rotsvast als bij oudere users.
0
geplaatst: 10 mei 2008, 17:55 uur
@Deric : Nick Cave & The Bad Seeds - Let Love In
@Lukas : Pulp - Different Class
Beide 5 sterren ; Beide het beste album van de band
@Lukas : Pulp - Different Class
Beide 5 sterren ; Beide het beste album van de band
0
geplaatst: 10 mei 2008, 19:48 uur
Depeche Mode - Violator
Niet hun beste album, maar zeker ook niet hun slechtste. Enjoy The Silence blijft natuurlijk prachtig, maar neem eens de tijd voor Clean. Echt een van hun betere nummers. Dit album ademt een heerlijke donkere sfeer uit.
Niet hun beste album, maar zeker ook niet hun slechtste. Enjoy The Silence blijft natuurlijk prachtig, maar neem eens de tijd voor Clean. Echt een van hun betere nummers. Dit album ademt een heerlijke donkere sfeer uit.
0
geplaatst: 10 mei 2008, 19:57 uur
dEUS - Worst Case Scenario
Een top 10 vol met 4,5 of 5* albums: een uitstekende top 10 dus
Een top 10 vol met 4,5 of 5* albums: een uitstekende top 10 dus

0
geplaatst: 10 mei 2008, 20:59 uur
Porcupine Tree - Stupid Dream
Prachtige progliedjesplaat, met In Absentia het beste van Porcupine Tree naar mijn mening.
Prachtige progliedjesplaat, met In Absentia het beste van Porcupine Tree naar mijn mening.
0
geplaatst: 10 mei 2008, 21:38 uur
16 Horsepower - Low Estate
Er staan mooie platen in jouw top 10. Tussen deze en Triffids had zo een Nick Cave gepast; maar nu over dit album.
For Heaven's Sake klinkt zo heerlijk dreigend; vooral als je ze live hoort. Helaas zijn ze niet meer actief; had ze graag vaker live gezien, en Low Estate is gewoon hun beste album. Hun versie van The Partisan van Cohen is ook meer dan geslaagd te noemen.
Er staan mooie platen in jouw top 10. Tussen deze en Triffids had zo een Nick Cave gepast; maar nu over dit album.
For Heaven's Sake klinkt zo heerlijk dreigend; vooral als je ze live hoort. Helaas zijn ze niet meer actief; had ze graag vaker live gezien, en Low Estate is gewoon hun beste album. Hun versie van The Partisan van Cohen is ook meer dan geslaagd te noemen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.