Muziek / Muziekgames / Noem het beste album uit de top 10 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2008, 21:42 uur
Tom Waits - Rain Dogs
Heerlijk album; ademt de sfeer uit van de film Angel Heart; met van die voodoo invloeden. Time is persoonlijk mijn favoriet, gevolgt door Singapore en Clap Hands. Keith Richard levert ook muzikaal verschillende mooie bijdrages aan dit album.
Heerlijk album; ademt de sfeer uit van de film Angel Heart; met van die voodoo invloeden. Time is persoonlijk mijn favoriet, gevolgt door Singapore en Clap Hands. Keith Richard levert ook muzikaal verschillende mooie bijdrages aan dit album.
0
[Roel]
geplaatst: 10 mei 2008, 21:44 uur
1. dEUS - Worst Case Scenario (1994)
België
Rock
Label: Bang!
gemiddelde: 3,99 (498 stemmen), jouw stem voor dit album is 5,0
252 berichten, laatste bericht: 29 april 2008, 15:37 uur
België
Rock
Label: Bang!
gemiddelde: 3,99 (498 stemmen), jouw stem voor dit album is 5,0
252 berichten, laatste bericht: 29 april 2008, 15:37 uur
0
geplaatst: 10 mei 2008, 21:53 uur
dEUS - Worst Case Scenario
De eerste keer Suds & Soda is als de eerste keer sex. Spannend begin; toewerkend naar een climax, en onvergeetbaar.
Wat een album!
De heilige eenheid Carlens & Barman die ook met Hotellounge en Via heerlijke songs neer zetten. Dit album is niet te overtreffen.
De eerste keer Suds & Soda is als de eerste keer sex. Spannend begin; toewerkend naar een climax, en onvergeetbaar.
Wat een album!
De heilige eenheid Carlens & Barman die ook met Hotellounge en Via heerlijke songs neer zetten. Dit album is niet te overtreffen.
0
geplaatst: 10 mei 2008, 22:00 uur
Genesis - Selling England By The Pound
Hij staat weer op 1 bij mij
Hij staat weer op 1 bij mij

0
geplaatst: 10 mei 2008, 22:02 uur
Led Zeppelin - Led Zeppelin IV
Niet alleen vanwege Stairway To Heaven (maar oh wat heeft dat nummer een geweldige opbouw), maar ook The Battle Of Everymore, met de helaas door een ongeluk te vroeg overleden (volgens mij viel ze van een trap) zangeres Sandy Denny van Fairport Convention.
Niet alleen vanwege Stairway To Heaven (maar oh wat heeft dat nummer een geweldige opbouw), maar ook The Battle Of Everymore, met de helaas door een ongeluk te vroeg overleden (volgens mij viel ze van een trap) zangeres Sandy Denny van Fairport Convention.
0
geplaatst: 11 mei 2008, 00:54 uur
The Cure - Disintegration
Tsja, ik ken maar 3 albums uit je top 10 (naast the Cure alleen the Stone Roses en Depeche Mode), maar ik zou zeggen, luister alleen al naar Lullaby en The Same Deep Water as You, wat een prachtmuziek...
Tsja, ik ken maar 3 albums uit je top 10 (naast the Cure alleen the Stone Roses en Depeche Mode), maar ik zou zeggen, luister alleen al naar Lullaby en The Same Deep Water as You, wat een prachtmuziek...
0
geplaatst: 11 mei 2008, 00:59 uur
Pixies - Bossanova
(eigenlijk net zo goed als mijn top 10 album Doolittle)
(eigenlijk net zo goed als mijn top 10 album Doolittle)
0
geplaatst: 11 mei 2008, 11:05 uur
The Doors - The Doors
Me vader zet deze vaak op, dus dat album ken ik zo onderhand wel.
Me vader zet deze vaak op, dus dat album ken ik zo onderhand wel.

0
geplaatst: 11 mei 2008, 12:38 uur
Nas - Illmatic (met één van de beste rapnummers N.Y. State Of Mind)
0
geplaatst: 11 mei 2008, 12:40 uur
Talking Heads - Remain in Light
Fijnste plaat van Talking Heads, met behalve Once in a Lifetime ook The Great Curve als uitschieter.
Fijnste plaat van Talking Heads, met behalve Once in a Lifetime ook The Great Curve als uitschieter.
0
geplaatst: 11 mei 2008, 12:58 uur
Prefab Sprout - Jordan: The Comeback
Heb die nog gekocht toen ze net uit was, vond er toen niets aan. Ondertussen wel.
Heb die nog gekocht toen ze net uit was, vond er toen niets aan. Ondertussen wel.
0
geplaatst: 11 mei 2008, 13:48 uur
Jesusfreen schreef:
En toch maar 3*

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.