Muziek / Muziekgames / Trance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 26 april 2008, 12:56 uur
Is mij duidelijk 
1-4
10. BBE - Seven days and one week vs. Da Hool - Bora Bora
Pfff, allebei vind ik ze geweldig. Ga toch voor de underdog, vooral de lange versie is echt
0-1

1-4
10. BBE - Seven days and one week vs. Da Hool - Bora Bora
Pfff, allebei vind ik ze geweldig. Ga toch voor de underdog, vooral de lange versie is echt
0-1
0
geplaatst: 26 april 2008, 12:59 uur
Het is nu al 2 keer 4-1 geweest, duidelijk dus, maar de volgens de regel gaan we tot 5.
1-1
1-1
0
geplaatst: 26 april 2008, 13:01 uur
11. Plastic Boy - From Here To Nowhere vs. DJ Tiësto – Lethal Industry
12. Commander Tom - Are Am Eye (Original Classic Radio Mix) vs. Minimalistix - Struggle for Pleasure
13. Jam & Spoon - Stella vs. Gouryella - Ligaya
14. Virtual Zone - Virtual Zone vs. Rollergirl - Dear Jessie
15. Johan Gielen - Magnitude vs. Jens - Loops & Things
16. Dance to Trance - The Power of American Natives vs. Intrance - Te Quierro
17. Nordlander - Into The Sky vs. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence
18. DJ Tiësto – Traffic vs. Fire & Ice - Souvenir De Chine
19. Cygnus X – The Orange Theme vs. Future Breeze - Why don't you dance with me
20. Sensation - The anthem 2003 vs. Junk Project - Beats Bring Silence
12. Commander Tom - Are Am Eye (Original Classic Radio Mix) vs. Minimalistix - Struggle for Pleasure
13. Jam & Spoon - Stella vs. Gouryella - Ligaya
14. Virtual Zone - Virtual Zone vs. Rollergirl - Dear Jessie
15. Johan Gielen - Magnitude vs. Jens - Loops & Things
16. Dance to Trance - The Power of American Natives vs. Intrance - Te Quierro
17. Nordlander - Into The Sky vs. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence
18. DJ Tiësto – Traffic vs. Fire & Ice - Souvenir De Chine
19. Cygnus X – The Orange Theme vs. Future Breeze - Why don't you dance with me
20. Sensation - The anthem 2003 vs. Junk Project - Beats Bring Silence
0
geplaatst: 26 april 2008, 13:03 uur
Frozen_Devil schreef:
Het is nu al 2 keer 4-1 geweest, duidelijk dus, maar de volgens de regel gaan we tot 5.
Excuus
Komt door de Soul KO.. die gaat al een aantal rondes tot de 4. Is 5 niet wat teveel voor de 1e ronde?
0
geplaatst: 26 april 2008, 13:11 uur
Vind 4 ook wel voldoende
3-1 Bora Bora doet me niet zoveel, dat nummertje van BBE vind ik nog steeds erg gezellig.
Komen mooie tracks aan, al is het bang afwachten op battle 17. Hopelijk nemen mensen even de tijd om Nordlander op te zoeken.
3-1 Bora Bora doet me niet zoveel, dat nummertje van BBE vind ik nog steeds erg gezellig.
Komen mooie tracks aan, al is het bang afwachten op battle 17. Hopelijk nemen mensen even de tijd om Nordlander op te zoeken.
0
geplaatst: 26 april 2008, 13:30 uur
11. Plastic Boy - From Here To Nowhere vs. DJ Tiësto – Lethal Industry
Vanaf nu tot de 4.
Vanaf nu tot de 4.
0
geplaatst: 26 april 2008, 13:37 uur
1-1 Nooit veel om Lethal Industry gegeven, en tegen een zijarm van Push al helemaal kansloos. Prachtig nummer!
0
geplaatst: 26 april 2008, 14:46 uur
4-2
1-0
1-0

0
geplaatst: 26 april 2008, 14:47 uur
2-0

Best wel jammer van Tiesto, al krijgt hij nog wel genoeg kansen

Best wel jammer van Tiesto, al krijgt hij nog wel genoeg kansen

0
geplaatst: 26 april 2008, 14:58 uur
3-0 Hell yeah! Ben blij dat Plastic Boy door is, al twijfel ik een beetje aan de echtheid van de stemmen.
0
geplaatst: 26 april 2008, 15:01 uur
Ik luister via youtube. Mag aannemen dat deze versie bedoeld wordt.
0
geplaatst: 26 april 2008, 15:41 uur
Onderhond schreef:
3-0 Hell yeah! Ben blij dat Plastic Boy door is, al twijfel ik een beetje aan de echtheid van de stemmen.
Ik vond ze beiden gewoon best goed.
0
geplaatst: 26 april 2008, 16:33 uur
3-0 leuk trackje, en natuurlijk een echte classic, maar die stem is er eigenlijk vooral door de nogal nietszeggende tegenstander
0
geplaatst: 26 april 2008, 16:58 uur
Frozen_Devil schreef:
Had het niet echt over jou (of musicfriek).

3-1 !!!
Al zijn die vocals in de Gouryella track ook vreselijk. Heb hier zelf een versie zonder vocals, stukken beter. Met Jam & Spoon heb ik nooit wat gehad.
0
geplaatst: 26 april 2008, 18:07 uur
Ik vind die vocals ook vreselijk, en dat heeft toch een doorslag gegeven. Alhoewel, Stella is toch een goed nummer.
0
geplaatst: 26 april 2008, 18:13 uur
Frozen_Devil schreef:
Ik vind die vocals ook vreselijk, en dat heeft toch een doorslag gegeven. Alhoewel, Stella is toch een goed nummer.
Idem hier. En het zou natuurlijk ergens wel logisch en terecht zijn mocht Stella doorgaan, was toch een erg belangrijk nummer voor de trance. Al gebeurt het wel vaak dat Onderhond na z'n speeches heel wat mensen weet te overtuigen, dus ik vrees een beetje

0
geplaatst: 26 april 2008, 18:15 uur
Vind het toch altijd redelijk lastig kiezen in zo'n KO, zeker omdat van trance nummers sowieso al enkele versies bestaan. Ik ken Ligaya gewoon in een vokaalloze versie, alleen worden die Radio Mixen vaak serieus verpest.
Volgens mij komen in de originele versie helemaal geen vocals voor, dus om dat nu de doorslag te laten geven ...
Volgens mij komen in de originele versie helemaal geen vocals voor, dus om dat nu de doorslag te laten geven ...
0
geplaatst: 26 april 2008, 18:28 uur
Die is idd een pak beter, heb hem blijkbaar zelfs op m'n pc staan zonder dat ik het wist. Maar ik laat m'n stem toch staan...
* denotes required fields.