MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Trance KO

zoeken in:

Airwave - When Things Go Wrong door (24uur)

5. Future Breeze - Why don't you dance with me vs. Yves Deruyter - To The Rhythm (Original Mix)

Legan
3-0

3-1 dik

3-2 nog dikker

Yves Deruyter - To The Rhythm (Original Mix) is door.

6. Ricky Fobis - No Regular vs. Fiocco - The Crowd is Moving

0-1

Geloof het of niet, maar Airwave - When Things Go Wrong staat 2 keer in deze KO, vanaf het begin al. Wat doen we nu?

Frozen_Devil schreef:
Geloof het of niet, maar Airwave - When Things Go Wrong staat 2 keer in deze KO, vanaf het begin al. Wat doen we nu?

Ik heb besloten geen vervanger te zoeken, het zou nogal oneerlijk zijn, want die heeft dan geen 2 rondes moeten overleven.

Ik heb beslist om Universal Nation van Push vanzelf te laten doorgaan, aangezien dit toch een classic is. Ik weet het, het is ook oneerlijk, maar 1 ronde overslaan is nu niet erg.

Wie hier niet mee akkoord is, meldt het.

6. Ricky Fobis - No Regular vs. Fiocco - The Crowd is Moving

3-1

Fobis door.

7. V-Two - Progressive Future vs. System F - Out Of The Blue

1-0

3-2 dik

Beslissende stem gezocht.......

Legan
3-4

8. Junk Project - Beats Bring Silence vs. PPK – Resurection

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 15:13 uur

geplaatst: vandaag om 15:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.