Muziek / Muziekgames / Trance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 12:03 uur
Maar dat gaat niet gebeuren 
4. Humate - Love Stimulation (Love-Club-Mix By Paul Van Dyk) vs. Airwave - Another Dimension

4. Humate - Love Stimulation (Love-Club-Mix By Paul Van Dyk) vs. Airwave - Another Dimension
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 12:19 uur
net overleden schreef:
Hij wil dat Age of Love wint?
Hij wil dat Age of Love wint?
Van waar haal je dat? Mij maakt het niet uit. Voor mij is de bedoeling van een KO om nieuwe dingen te ontdekken. Het laat mij koud wie er wint.
Ik wou iedereen wat de kans laten om te stemmen, of dan toch tot 6 te geraken. Maar we zullen voortdoen nu.
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 12:24 uur
Haha, was maar een grapje hoor. Verder denk ik niet dat het kleine groepje mensen dat hier komt stemmen hier echt is om iets te ontdekken, en zeker niet bij dit duel. Die kent iedereen toch 

0
geplaatst: 11 oktober 2008, 14:09 uur
net overleden schreef:
Haha, was maar een grapje hoor. Verder denk ik niet dat het kleine groepje mensen dat hier komt stemmen hier echt is om iets te ontdekken, en zeker niet bij dit duel. Die kent iedereen toch

Ja ok dan

Dit duel kent iedereen ja, maar ik heb toch vele nieuwe dingen ontdekt. Zelfs zijn we allemaal liefhebbers, ik denk toch dat niemand hier alles al kende? Mja, dit terzijde.
0
geplaatst: 11 oktober 2008, 14:11 uur
2-2
2-2
0
geplaatst: 12 oktober 2008, 18:39 uur
0
geplaatst: 12 oktober 2008, 22:56 uur
5. Push - Strange World vs. Airwave - When Things Go Wrong
1-0
1-0
0
geplaatst: 12 oktober 2008, 23:40 uur
1-1 mooiste overgebleven Airwave. Al had het van mij gewoon een finale mogen zijn.
Erwinner: leuke retro plaat maar met zijn schel toeterdeuntje niet bepaald kanshebber voor beste/leukste/mooiste trance plaat wat mij betreft.
Erwinner: leuke retro plaat maar met zijn schel toeterdeuntje niet bepaald kanshebber voor beste/leukste/mooiste trance plaat wat mij betreft.
0
geplaatst: 13 oktober 2008, 19:14 uur
6. Jones & Stephenson - The First Rebirth vs. Push - Universal Nation (Vocal Edit)
Pffffrt!
Pffffrt!
* denotes required fields.