Muziek / Muziekgames / Hoeslink #2
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juli 2008, 17:25 uur
sorry maar dit moet ik even kwijt:
waarom zijn de links die met hardrock en metalhoezen gemaakt worden, steeds zo mager ? ik mis de creativiteit.
waarom zijn de links die met hardrock en metalhoezen gemaakt worden, steeds zo mager ? ik mis de creativiteit.
0
geplaatst: 16 juli 2008, 18:12 uur
dix schreef:
Chek die hoes
Even een fototje zoeken van een wereldoorlog. Ha, gevonden. Met paint er een bandnaam op zetten (hoes in kwestie wellicht niet uit Paint aangezien album in 84 uit kwam).En hopla.
De meeste metalhoesjes hebben wel iets kunstzinnigs.
Geen domme bandfoto's, waar de band gewoon in de lens zit te kijken een pose in neemt, of naakt over straat loopt.

Meestal doet een tekenaar de hoesjes.
0
geplaatst: 16 juli 2008, 18:16 uur
Neem nu bijvoorbeeld onderstaande hoes

Prachtig iets:
- Bedenk het maar. Je kan natuurlijk ook gewoon een foto van de band (met een kous over hun lul) terwijl ze de straat over steken.
- Kunstzinnigheid. Als je ziet. Elk detail. Geen grote vlakke eentonig kleur ofzo.
- Kleurencontrast zit ook goed snor
maw: tophoes.
d'accord, tis geen hoes om te knuffelen. Maar toch is dit een prachtige hoes.
Prachtig iets:
- Bedenk het maar. Je kan natuurlijk ook gewoon een foto van de band (met een kous over hun lul) terwijl ze de straat over steken.
- Kunstzinnigheid. Als je ziet. Elk detail. Geen grote vlakke eentonig kleur ofzo.
0
aslan (crew)
geplaatst: 16 juli 2008, 18:20 uur
op de agnostic front cover van victim in pain staat een man die op het punt staat te worden terechtgesteld/vermoord door een nazi in een concentratiekamp... niet zomaar een fotootje hoor, daar zit veel meer achter!!
0
geplaatst: 16 juli 2008, 18:20 uur
Na een verzameling negers die met hun ketting staan te showen, of met een lading 'bitches' is de ergelijkste trend zo en hoes waar een foto op staat van een doodgewoon voorwerp, alhoewel het album er totaal niet over gaat, of het totaal ook niets zegt over het album zelf.
0
geplaatst: 16 juli 2008, 18:23 uur
aslan schreef:
op de agnostic front cover van victim in pain staat een man die op het punt staat te worden terechtgesteld door een nazi in een concentratiekamp... niet zomaar een fotootje hoor, daar zit veel meer achter!!
op de agnostic front cover van victim in pain staat een man die op het punt staat te worden terechtgesteld door een nazi in een concentratiekamp... niet zomaar een fotootje hoor, daar zit veel meer achter!!
fout,
Voor ik de hoes kende had ik die foto al gezien en ik herrinerde die mij nog veromd goed !
Het is een Poolse jood die op de rand van een (zelfgegraven) put met een nekschot geëxcuteerd zal worden (en dat wellicht ook is).
Waren de 'mobiele SS'ers' die dat deden. Van dorp tot dorp trekken (richting Oosten) en onderweg zoveel mogelijk dorpen 'opkuisen' zoals ze het zelf zegden.
Naar gemeentehuis gaan.
Register opvragen van wie Joods is ofzo.
Die mensen bijeen halen.
Iedereen: spade dragen.
Wandeling naar het bos ofzo.
Allemaal: put graven
Diep genoeg?: Een voor nekschot
Enkele mogen blijven leven. Iemand moet de put toch toegooien? (De SS'ers waren er te lui voor)
En dan, als ie bijna toe is. Baf Baf.
En ook die laatsten er van boven op leggen, zodat er maar 2 kruiwagentjes zand over moeten.
Zo ging dat er aan toe in die tijd...
0
aslan (crew)
geplaatst: 16 juli 2008, 18:25 uur
ook goed voor mij, zolang je maar weet dat het niet 'zomaar' een foto was die Agnostic F. gebruikte destijds
0
Raekwon the chef
geplaatst: 16 juli 2008, 20:41 uur
AGE-411 schreef:
(afbeelding)
Prachtig iets:
(afbeelding)
Prachtig iets:
Ik begrijp wat je bedoelt, ik hou persoonlijk ook meer van getekende hoesjes, maar dit is dan wel weer een belabberd voorbeeld.
0
geplaatst: 16 juli 2008, 22:01 uur
Raekwon the chef schreef:
Ik begrijp wat je bedoelt, ik hou persoonlijk ook meer van getekende hoesjes, maar dit is dan wel weer een belabberd voorbeeld.
(quote)
Ik vind van niet.
Kijk naar bijvoorbeeld de spatjes bloed enzo. (ge moet het wel uitvergroot zien).
Andere (betere?) voorbeelden:
JUDAS PRIEST
mijn all-time favoriete hoes:

MOTÖRHEAD

IRON MAIDEN
Ik kan uren naar deze hoes kijken. Ondek steeds nieuwe dingen

MERCYFUL FATE
Geweldige plaat en geweldige hoes

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

.

.

.

.

.