Muziek / Muziekgames / Hoeslink #2
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2008, 00:36 uur

Een der beste platen ter wereld... maar ook eens der beste hoesjes als jet mij vraagt !
0
aslan (crew)
geplaatst: 17 juli 2008, 00:46 uur
heb de king life gezien in '83 met mercyful fate en wat later met z'n theatershow fatal portrait + nog
0
geplaatst: 17 juli 2008, 01:04 uur
aslan schreef:
heb de king life gezien in '83 met mercyful fate en wat later met z'n theatershow fatal portrait + nog
Als zijn rug/hernia genezen is komt ie weer op Tour. (Hij is ook al de 50 gepasseerd)
Wellicht deze winter ofzo.
Intussen werkt ie (alweer) aan een nieuw album. (tour van 2 albums?)

0
aslan (crew)
geplaatst: 17 juli 2008, 01:13 uur
met de heidi heido heida intro 
Fast as a shark he'll cut out of the dark
He's a killer, he'll rip out your heart

0
geplaatst: 17 juli 2008, 01:19 uur
aslan schreef:

Idd
Kan me inbeelden als je eerst de plaat op legt dat je zegt: "wat? in de winkel heft me vast plaat en hoes omgewisseld met een Duitse slagerplaat"
Toch wel de komiekske intro ooit.

fast as a shark:
0
geplaatst: 17 juli 2008, 03:25 uur
AGE-411 schreef:
[Chek die hoes
Even een fototje zoeken van een wereldoorlog. Ha, gevonden. Met paint er een bandnaam op zetten (hoes in kwestie wellicht niet uit Paint aangezien album in 84 uit kwam).De meeste metalhoesjes hebben wel iets kunstzinnigs.
Meestal doet een tekenaar de hoesjes.
[Chek die hoes
Even een fototje zoeken van een wereldoorlog. Ha, gevonden. Met paint er een bandnaam op zetten (hoes in kwestie wellicht niet uit Paint aangezien album in 84 uit kwam).De meeste metalhoesjes hebben wel iets kunstzinnigs. Meestal doet een tekenaar de hoesjes.
Ik heb het niet over de creativiteit van de hoesjes maar over het gebrek aan creativiteit bij de links die men legt. we gaan hier bij dit draadje vaak van tank naar schedel en weer terug.
0
geplaatst: 17 juli 2008, 09:01 uur
.Ik moet toegeven dat je gelijk hebt dix, al gooi ik er zelf ook nog wel eens een schedel of tank in

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

.

.
.

.
.