Muziek / Muziekgames / De Beste Rockband KO 2008
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juli 2008, 12:56 uur
zeg, ik wil niet heel vervelend zijn. Maar ik zat eigenlijk toch een beetje aan een andere opzet te denken (jaja, net nadat ik zelf de nieuwe ronde had geplaatst).
Maar, er zijn zat mensen die Bob Dylan én The Fall de beste vinden uit dat clubje met 4. Nu dacht ik dat een laddersysteempje misschien wat beter zou zijn. Dat je gewoon aan twee bands een plusje mag uitdelen.
Zal wel weer een berg kritiek op komen en zo is het natuurlijk niet echt een ko meer. Maar ik denk dat het wel wat eerlijker is.
Nouja, whatever.
4-5
Maar, er zijn zat mensen die Bob Dylan én The Fall de beste vinden uit dat clubje met 4. Nu dacht ik dat een laddersysteempje misschien wat beter zou zijn. Dat je gewoon aan twee bands een plusje mag uitdelen.
Zal wel weer een berg kritiek op komen en zo is het natuurlijk niet echt een ko meer. Maar ik denk dat het wel wat eerlijker is.
Nouja, whatever.
4-5
0
handsome_devil
geplaatst: 15 juli 2008, 12:58 uur
Paap_Floyd schreef:
Maar, er zijn zat mensen die Bob Dylan én The Fall de beste vinden uit die clubje met 4.
Maar, er zijn zat mensen die Bob Dylan én The Fall de beste vinden uit die clubje met 4.
die clubje lol.
0
geplaatst: 15 juli 2008, 13:04 uur
Paap_Floyd schreef:
zeg, ik wil niet heel vervelend zijn. Maar ik zat eigenlijk toch een beetje aan een andere opzet te denken (jaja, net nadat ik zelf de nieuwe ronde had geplaatst).
Nouja, whatever.
4-5
Nouja, whatever.
4-5
Tsja, given it a second thought: ik heb nou eenmaal gekozen voor een KO met loting vooraf. Hierbij kan het altijd voorkomen dat 2 favoriete artiesten tegenover elkaar staan, zeker in deze fase van de KO. En aangezien we bijna aan het einde zijn, is het een beetje raar om nu nog de opzet te veranderen. Maar ik zal het meenemen voor volgende keer.
Maar voor nu dus:
1. The Fall - Bob Dylan
4-6
* denotes required fields.