MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Beste Rockband KO 2008

zoeken in:
0-2

handsome_devil
1-3

1-4

2-4

3-4

3-5

Tot de 10, 2 verschil idd

zeg, ik wil niet heel vervelend zijn. Maar ik zat eigenlijk toch een beetje aan een andere opzet te denken (jaja, net nadat ik zelf de nieuwe ronde had geplaatst).
Maar, er zijn zat mensen die Bob Dylan én The Fall de beste vinden uit dat clubje met 4. Nu dacht ik dat een laddersysteempje misschien wat beter zou zijn. Dat je gewoon aan twee bands een plusje mag uitdelen.
Zal wel weer een berg kritiek op komen en zo is het natuurlijk niet echt een ko meer. Maar ik denk dat het wel wat eerlijker is.

Nouja, whatever.

4-5

Goed idee, Paap

handsome_devil
Paap_Floyd schreef:

Maar, er zijn zat mensen die Bob Dylan én The Fall de beste vinden uit die clubje met 4.

die clubje lol.

Waarom schrijf ik "die" ffs

4-6

Paap_Floyd schreef:
zeg, ik wil niet heel vervelend zijn. Maar ik zat eigenlijk toch een beetje aan een andere opzet te denken (jaja, net nadat ik zelf de nieuwe ronde had geplaatst).
Maar, er zijn zat mensen die Bob Dylan én The Fall de beste vinden uit dat clubje met 4. Nu dacht ik dat een laddersysteempje misschien wat beter zou zijn. Dat je gewoon aan twee bands een plusje mag uitdelen.
Zal wel weer een berg kritiek op komen en zo is het natuurlijk niet echt een ko meer. Maar ik denk dat het wel wat eerlijker is.

Nouja, whatever.

4-5

Tsja, given it a second thought: ik heb nou eenmaal gekozen voor een KO met loting vooraf. Hierbij kan het altijd voorkomen dat 2 favoriete artiesten tegenover elkaar staan, zeker in deze fase van de KO. En aangezien we bijna aan het einde zijn, is het een beetje raar om nu nog de opzet te veranderen. Maar ik zal het meenemen voor volgende keer.

Maar voor nu dus:

1. The Fall - Bob Dylan

4-6

5-6
(Are you are missing winner )

6-6 The Fall

7-6 the Mighty Fall

JSC
8-6

8-7

8-8

No Xmas for Bob D

10-8

2. R.E.M. - Jimi Hendrix Experience

0-1

Ruby1966
0-2

1-2

1-3

1-4 Jimi

3-4 rem

Gast
geplaatst: vandaag om 14:09 uur

geplaatst: vandaag om 14:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.