MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Beste Rockband KO 2008

zoeken in:
Casartelli schreef:
(quote)

Ik voel er wel voor om, als de toptien voor dit jaar vaststaat, in het kader van het betere nakaarten, een en ander voor beide jaren even te kwantificeren en aldus dit statement te beamen danwel te verwerpen.

Kunnen we doen. Ik vind hem nu al beter...

Ik vind er weinig verschil inzitten eigenlijk, behalve verassinkje The Fall zijn het weer dezelfde namen.. En de finale Wat mij betreft wordt het wéér Pink Floyd, want de wokkels hadden niet eens in de top10 mogen staan.

Men kan alleszins niet ontkennen dat Pink Floyd één van de meest inventieve bands in de popgeschiedenis is en vooral technisch één van de beste livebands ooit.

Casartelli (moderator)
LucM schreef:
en vooral technisch één van de beste livebands ooit.

aha! Kan gebruiker Queenlive er even bij geroepen worden?

Casartelli schreef:

Hoe dan ook... als de uitslag wat op de gemiddelde toplijst lijkt, is de uitslag "afgezaagd", als er een verrassing in zit, heet hij "ongeloofwaardig", dus och...
Precies

Belangrijkste is toch dat we weer lekker bezig geweest zijn. Vol onbegrip heb ik kunnen aanschouwen hoe mijn favorieten er uit vlogen tegen matige acts en gniffelend heb ik gadegeslagen hoe favorieten van anderen het onderspit hebben gedolven tegen ook al matige acts. Resultaat, net als vorig jaar, een elk wat wils Top 10. En zo is t volgend jaar ook weer. Leuk toch

Zo is't maar net VDG......

VanDeGriend schreef:
een elk wat wils Top 10

Zelf heb ik weinig of niets met the Fall maar de overige 9 bands zijn wel allemaal favoriete bands van mij en vaak was de keuze zeer moeilijk.

handsome_devil
VanDeGriend schreef:
(quote)
Precies

Belangrijkste is toch dat we weer lekker bezig geweest zijn. Vol onbegrip heb ik kunnen aanschouwen hoe mijn favorieten er uit vlogen tegen matige acts en gniffelend heb ik gadegeslagen hoe favorieten van anderen het onderspit hebben gedolven tegen ook al matige acts. Resultaat, net als vorig jaar, een elk wat wils Top 10. En zo is t volgend jaar ook weer. Leuk toch

1. ??
2. ??
3. The Beatles
4. Neil Young
5. Jimi Hendrix Experience
6. The Fall
7. Bob Dylan
8. R.E.M.
9. The Velvet Underground
10. The Kinks

Finale:

Pink Floyd vs. The Smiths

tot de 15, 2 verschil!

Ruby1966
0-1

handsome_devil
0-2

tondeman
0-3

1-3 dan maar PF hoor

Legan
2-3

3-3

alweer Pink Floyd, maar goed, tis mn favoriete band tegen een band waar ik niks aan vind...

4-3 allebei klasbakken, maar The Smiths hebben niet de genialiteit van een Syd Barrett.

4-4

JSC
6-5 smiths

6-6 Ik ben fan van beiden, maar the Smiths mogen ook een keer winnen.

7-7

8-8

9-8 saai..

10-8 wat een keuze...

10-9

10-10

Gast
geplaatst: vandaag om 10:29 uur

geplaatst: vandaag om 10:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.