Muziek / Muziekgames / De Beste Rockband KO 2008
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juli 2008, 14:37 uur
Casartelli schreef:
Ik voel er wel voor om, als de toptien voor dit jaar vaststaat, in het kader van het betere nakaarten, een en ander voor beide jaren even te kwantificeren en aldus dit statement te beamen danwel te verwerpen.
(quote)
Ik voel er wel voor om, als de toptien voor dit jaar vaststaat, in het kader van het betere nakaarten, een en ander voor beide jaren even te kwantificeren en aldus dit statement te beamen danwel te verwerpen.

Kunnen we doen. Ik vind hem nu al beter...

0
geplaatst: 16 juli 2008, 15:09 uur
Ik vind er weinig verschil inzitten eigenlijk, behalve verassinkje The Fall zijn het weer dezelfde
namen.. En de finale
Wat mij betreft wordt het wéér Pink Floyd, want de wokkels hadden niet eens in de top10 mogen staan.
namen.. En de finale
Wat mij betreft wordt het wéér Pink Floyd, want de wokkels hadden niet eens in de top10 mogen staan.
0
geplaatst: 16 juli 2008, 15:23 uur
Men kan alleszins niet ontkennen dat Pink Floyd één van de meest inventieve bands in de popgeschiedenis is en vooral technisch één van de beste livebands ooit.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 juli 2008, 15:25 uur
LucM schreef:
en vooral technisch één van de beste livebands ooit.
en vooral technisch één van de beste livebands ooit.
aha! Kan gebruiker Queenlive er even bij geroepen worden?
0
geplaatst: 16 juli 2008, 15:36 uur
Casartelli schreef:
Hoe dan ook... als de uitslag wat op de gemiddelde toplijst lijkt, is de uitslag "afgezaagd", als er een verrassing in zit, heet hij "ongeloofwaardig", dus och...
Precies Hoe dan ook... als de uitslag wat op de gemiddelde toplijst lijkt, is de uitslag "afgezaagd", als er een verrassing in zit, heet hij "ongeloofwaardig", dus och...

Belangrijkste is toch dat we weer lekker bezig geweest zijn. Vol onbegrip heb ik kunnen aanschouwen hoe mijn favorieten er uit vlogen tegen matige acts en gniffelend heb ik gadegeslagen hoe favorieten van anderen het onderspit hebben gedolven tegen ook al matige acts. Resultaat, net als vorig jaar, een elk wat wils Top 10. En zo is t volgend jaar ook weer. Leuk toch

0
geplaatst: 16 juli 2008, 15:54 uur
Zelf heb ik weinig of niets met the Fall maar de overige 9 bands zijn wel allemaal favoriete bands van mij en vaak was de keuze zeer moeilijk.
0
handsome_devil
geplaatst: 16 juli 2008, 17:19 uur
VanDeGriend schreef:

Belangrijkste is toch dat we weer lekker bezig geweest zijn. Vol onbegrip heb ik kunnen aanschouwen hoe mijn favorieten er uit vlogen tegen matige acts en gniffelend heb ik gadegeslagen hoe favorieten van anderen het onderspit hebben gedolven tegen ook al matige acts. Resultaat, net als vorig jaar, een elk wat wils Top 10. En zo is t volgend jaar ook weer. Leuk toch
(quote)
Precies 

0
geplaatst: 16 juli 2008, 17:29 uur
1. ??
2. ??
3. The Beatles
4. Neil Young
5. Jimi Hendrix Experience
6. The Fall
7. Bob Dylan
8. R.E.M.
9. The Velvet Underground
10. The Kinks
Finale:
Pink Floyd vs. The Smiths
tot de 15, 2 verschil!
2. ??
3. The Beatles
4. Neil Young
5. Jimi Hendrix Experience
6. The Fall
7. Bob Dylan
8. R.E.M.
9. The Velvet Underground
10. The Kinks
Finale:
Pink Floyd vs. The Smiths
tot de 15, 2 verschil!
0
geplaatst: 16 juli 2008, 17:36 uur
3-3
alweer Pink Floyd, maar goed, tis mn favoriete band tegen een band waar ik niks aan vind...
alweer Pink Floyd, maar goed, tis mn favoriete band tegen een band waar ik niks aan vind...
0
geplaatst: 16 juli 2008, 17:43 uur
4-3 allebei klasbakken, maar The Smiths hebben niet de genialiteit van een Syd Barrett.
0
geplaatst: 16 juli 2008, 17:54 uur
6-6 Ik ben fan van beiden, maar the Smiths mogen ook een keer winnen.
* denotes required fields.