Muziek / Muziekgames / De Beste Rockband KO 2008
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 juli 2008, 13:00 uur
Joy4ever schreef:
Maar dat vind ik ook het grote manco van zo een KO. De Toplijst van MuMe is het als het goed is een goede afspiegeling van de voorkeur qua albums/bands. Dat zie ik niet bepaald terug in het verloop van de KO.
Maar dat vind ik ook het grote manco van zo een KO. De Toplijst van MuMe is het als het goed is een goede afspiegeling van de voorkeur qua albums/bands. Dat zie ik niet bepaald terug in het verloop van de KO.
itchy schreef:
Op hun plek nog wel
Komaan, niet iedereen zit hier 24/7. Sommige mensen komen zelfs wel eens buiten de deur.
Op hun plek nog wel

Komaan, niet iedereen zit hier 24/7. Sommige mensen komen zelfs wel eens buiten de deur.
Misschien dat er daarom wel "representatievere" resultaten uitkomen bij knockouts waar de doorlooptijd wat langer is? Misschien moeten we in de editie van volgend jaar iedereen verplichten bij elke stem een betoog van ten minste vijf regels te schrjiven?

Hoe dan ook... als de uitslag wat op de gemiddelde toplijst lijkt, is de uitslag "afgezaagd", als er een verrassing in zit, heet hij "ongeloofwaardig", dus och...
0
geplaatst: 16 juli 2008, 13:05 uur
Voor de plaatsen 3 en 4
The Beatles - Neil Young
Tot de 12 met 2 verschil.... ??????
The Beatles - Neil Young
Tot de 12 met 2 verschil.... ??????
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 juli 2008, 13:09 uur
Cygnus schreef:
1. Pink Floyd
2. The Doors
3. Neil Young
4. King Crimson
5. David Bowie
6. Depeche Mode
7. The Velvet Underground
8. Talking Heads
9. The Cure
10. Led Zeppelin
Dit was de uitslag van de vorige KO, ik vind de top 10 er wel op vooruitgegaan...
1. Pink Floyd
2. The Doors
3. Neil Young
4. King Crimson
5. David Bowie
6. Depeche Mode
7. The Velvet Underground
8. Talking Heads
9. The Cure
10. Led Zeppelin
Dit was de uitslag van de vorige KO, ik vind de top 10 er wel op vooruitgegaan...
Ik voel er wel voor om, als de toptien voor dit jaar vaststaat, in het kader van het betere nakaarten, een en ander voor beide jaren even te kwantificeren en aldus dit statement te beamen danwel te verwerpen.

0
geplaatst: 16 juli 2008, 13:11 uur
Misschien is het een idee om het ladderprincipe te gaan volgen?
4-1 Beatles
4-1 Beatles
0
geplaatst: 16 juli 2008, 13:25 uur
Het loopt even spaak...... handsome_devil geeft beiden een punt.....
0
handsome_devil
geplaatst: 16 juli 2008, 13:29 uur
ik stem neil young, joy4ever stemde eerst voor mij maar besloot toen zijn stem weg te halen, omdat ie denk ik dacht dat ik geen posts kon editen of zo 
de score is nu dus gewoon goed

de score is nu dus gewoon goed

0
geplaatst: 16 juli 2008, 13:29 uur
handsome_devil schreef:
ik stem neil young, joy4ever stemde eerst voor mij maar besloot toen zijn stem weg te halen, omdat ie denk ik dacht dat ik geen posts kon editen of zo

Score is goed idd

* denotes required fields.