MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Beste Rockband KO 2008

zoeken in:
10-6 pffff

Casartelli (moderator)
Joy4ever schreef:
Maar dat vind ik ook het grote manco van zo een KO. De Toplijst van MuMe is het als het goed is een goede afspiegeling van de voorkeur qua albums/bands. Dat zie ik niet bepaald terug in het verloop van de KO.

itchy schreef:
Op hun plek nog wel
Komaan, niet iedereen zit hier 24/7. Sommige mensen komen zelfs wel eens buiten de deur.

Misschien dat er daarom wel "representatievere" resultaten uitkomen bij knockouts waar de doorlooptijd wat langer is? Misschien moeten we in de editie van volgend jaar iedereen verplichten bij elke stem een betoog van ten minste vijf regels te schrjiven?

Hoe dan ook... als de uitslag wat op de gemiddelde toplijst lijkt, is de uitslag "afgezaagd", als er een verrassing in zit, heet hij "ongeloofwaardig", dus och...

sxesven
12-6

Voor de plaatsen 3 en 4

The Beatles - Neil Young

Tot de 12 met 2 verschil.... ??????

Ruby1966
0-1

Casartelli (moderator)
1-1

2-1

Casartelli (moderator)
Cygnus schreef:
1. Pink Floyd
2. The Doors
3. Neil Young
4. King Crimson
5. David Bowie
6. Depeche Mode
7. The Velvet Underground
8. Talking Heads
9. The Cure
10. Led Zeppelin

Dit was de uitslag van de vorige KO, ik vind de top 10 er wel op vooruitgegaan...

Ik voel er wel voor om, als de toptien voor dit jaar vaststaat, in het kader van het betere nakaarten, een en ander voor beide jaren even te kwantificeren en aldus dit statement te beamen danwel te verwerpen.

3-1

Misschien is het een idee om het ladderprincipe te gaan volgen?

4-1 Beatles

4-2 Neil Young

5-2

handsome_devil
6-3

sxesven
6-4 (?)

7-4

Het loopt even spaak...... handsome_devil geeft beiden een punt.....

Pink Queen
7-5 hd stemt?

handsome_devil
ik stem neil young, joy4ever stemde eerst voor mij maar besloot toen zijn stem weg te halen, omdat ie denk ik dacht dat ik geen posts kon editen of zo

de score is nu dus gewoon goed

handsome_devil schreef:
ik stem neil young, joy4ever stemde eerst voor mij maar besloot toen zijn stem weg te halen, omdat ie denk ik dacht dat ik geen posts kon editen of zo

Score is goed idd

Pink Queen

Beatles - Neil Young
7-5 dus

9-5

9-6

10-7

Legan
11-7

Casartelli (moderator)
het brons is toegewezen!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:42 uur

geplaatst: vandaag om 05:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.