MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2008 # 2

zoeken in:

Ik denk (en hoop) dat Arcade Fire wel de top 10 gaat halen hoor.

Onweerwolf
deric raven schreef:
Misschien valt Neil Young wel helemaal buiten de boot.
Is theoretisch goed mogelijk.

Zou wel opmerkelijk zijn als de meest populaire artiest geen Top 10 notering behaalt.

Ik denk nu eigenlijk dat die verrassende (tijdelijke?) nummer 1, waar El Ninjo het een paar dagen geleden tijdens de tussenstand over had, wel eens Cortez The Killer zou kunnen zijn.

aERodynamIC schreef:
(quote)

De meest populaire artiest? Hier op MuMe is Radiohead nog wel een stuk populairder hoor.

aERodynamIC schreef:
(quote)

wederom net als bij Waits herhaling op herhaling op herhaling....

Weer eens een momentje van lichtgeraaktheid beste aERo?

Gokje voor de 6 platen die buiten de Top 10 gaan vallen:
Arcade Fire - Rebellion (Lies)
Joy Division - Decades
Massive Attack- Teardrop
Neil Young - Like a Hurricane
Nick Drake - River Man
The Doors - Riders on the Storm

Ik denk dat Rebellion (Lies) en Teardrop het wel gaan redden, verwacht dan toch eerder dat The Mercy Seat en The Killing Moon nog afvallen.

Onweerwolf
Arrie schreef:
De meest populaire artiest? Hier op MuMe is Radiohead nog wel een stuk populairder hoor.

Neil Young heeft toch de meeste platen in de lijst, niet?

Neil Young rules

Onweerwolf
musicfriek schreef:
Neil Young rules

+1

Onweerwolf schreef:
(quote)

+1

-1

Uit El Ninjo' s beschrijvingen van het stemverloop bij de diverse nummers valt een soort patroon te ontdekken;
ik houd mijn kruit nog even droog tot morgen, maar er zijn denk ik wel interessante conclusies te trekken

Van Neil Young vind ik eigenlijk alleen maar Rockin" In The Free World goed.
Maar die is dan ook wel heel erg goed.

Oldfart schreef:
Uit El Ninjo' s beschrijvingen van het stemverloop bij de diverse nummers valt een soort patroon te ontdekken;
ik houd mijn kruit nog even droog tot morgen, maar er zijn denk ik wel interessante conclusies te trekken

Oldfart alias Sherlock Holmes

Oldfart schreef:

ik kon juist helemaal geen patroon ontdekken, elke keer als ik dacht dat de top vast stond schoot het weer een heel andere kant op en vervolgens weer en vervolgens weer.

orbit schreef:

Nee hoor, je plaat blijft zo vaak hangen: je bent zo voorspelbaar als wat en daar kan ik niet lichtgeraakt over zijn. Het is gewoon zo saai aan het worden, meer niet. Tom Waits, the Smiths: telkens weer. We kennen het grapje nu wel.
Staat bij jou voor lichtgeraaktheid dan????

Feeder
orbit schreef:
(quote)

Ach, aERo heeft niet bepaald ongelijk.
Met lichtgeraaktheid heeft het -volgens mij- bitterweinig te maken.

Ik wil ook dolgraag ontzettend interessant klinken, maar ik heb geen flauw idee wat ik moet verwachten
Wel vind ik nogmaals de opmars van Cave in-dr-uk-wekk-end

"There is no branch of detective science which is so important and so much neglected as the art of tracing footsteps."

Sir A.C. Doyle

P.S. Cave is mijn nummer 1,
maar niet door vertellen.

Feeder
Uit mijn top tien zijn trouwens enkel Paranoid Android (7) en Martha (3) verdwenen.
Van m'n laatste 10 nummers blijven er slechts 2 over. Mij zal je dus niet horen klagen.

Alleen doodjammer dat dEUS nergens te bekennen valt.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Nee hoor, je plaat blijft zo vaak hangen: je bent zo voorspelbaar als wat en daar kan ik niet lichtgeraakt over zijn hoor. Het is gewoon zo saai aan het worden, meer niet.
Staat bij jou voor lichtgeraaktheid dan????

Ik snap niet zo goed waarom je daar koste wat het kost op moet reageren. Die reacties maken dit meer dan die paar keer dat ik of viking "wokkels" zeggen. Is toch juist leuk, een bijnaam?

Verder ontgaat het me niet dat feeder Tom Waits verslaafd is en dat jij The Smiths (kijk, goed geschreven) ongetwijfeld hoog hebt zitten.. dat lijkt me eerder een reden tot dit kinderachtige belerende vingertje. Maar ontken vooral.

Feeder schreef:
Uit mijn top tien zijn trouwens enkel Paranoid Android (7) en Martha (3) verdwenen.
Van m'n laatste 10 nummers blijven er slechts 2 over. Mij zal je dus niet horen klagen.

Suds & Soda is het beste nummer ooit
(maar dat wist je natuurlijk al).

Feeder
orbit schreef:
(quote)
Verder ontgaat het me niet dat feeder Tom Waits verslaafd is

Juist ja. En van waar/wie kwam die informatie ook alweer? Het is me namelijk volledig ontgaan.

Feeder
deric raven schreef:
(quote)

Suds & Soda is het beste nummer ooit
(maar dat wist je natuurlijk al).

Nee beste Deric! Hotellounge!

Feeder schreef:
(quote)

Juist ja. En van waar/wie kwam die informatie ook alweer? Het is me namelijk volledig ontgaan.

Daar kwam je zelf mee enige tijd geleden maffe belg

Feeder schreef:

Inderdaad erg jammer.............

Feeder schreef:
(quote)

Nee beste Deric! Hotellounge!

Ook niet! Sister Dew!

deric raven schreef:
P.S. Cave is mijn nummer 1,
maar niet door vertellen.

Mijn notering scheelt één plaatsje van die van jou, maar ook geheimhouden hoor

musicfriek schreef:
Mwah, Massive Attack staat wel in de top 10 hoor (en terecht )

Hoop ik ook

musicfrie'k schreef:
Ik verwacht Kate Bush niet in de top 10.

Mag hopen van niet nee.........

Gast
geplaatst: vandaag om 20:07 uur

geplaatst: vandaag om 20:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.