Muziek / Muziekgames / British Invasion (jaren '60) KO
zoeken in:
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 12:59 uur
wolf schreef:
Even nog een vraagje voor Toon: waarom heb je Time of The Season van The Zombies niet in de KO gezet? Dat nummer is toch hun bekendste nummer?
Even nog een vraagje voor Toon: waarom heb je Time of The Season van The Zombies niet in de KO gezet? Dat nummer is toch hun bekendste nummer?
Omdat dat nummer uit 1968 is. Nummers uitgebracht na 1967 deden niet mee aan deze KO (1967 wordt toch een beetje aanzien als het einde van de British Invasion). Ik heb er aan gedacht om hits uit 1968 of 1969 toch mee te laten doen (bv. Arthur Brown - Fire, The Status Quo - Pictures of Matchstick Men of Manfred Mann - The Mighty Quinn), maar aangezien er maar 128 in deze KO konden heb ik het toch maar niet gedaan (256 nummers was dan weer te veel).
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 15:35 uur
Toon1 schreef:
Al is mijn finale 'George Fame - Yeh Yeh vs. The Yardbirds - I'm a Man' niet meer mogelijk
Al is mijn finale 'George Fame - Yeh Yeh vs. The Yardbirds - I'm a Man' niet meer mogelijk

Is hier animo voor?
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 20:37 uur
2-9
inderdaad duidelijk, dus ik begrijp eigenlijk niet waarom er massaal voor I'm a Man wordt gekozen.....
inderdaad duidelijk, dus ik begrijp eigenlijk niet waarom er massaal voor I'm a Man wordt gekozen.....
0
geplaatst: 5 augustus 2008, 09:42 uur
Misschien moeten we maar aanvaarden dat Georgie Fame ten onder is gegaan en de Yardbirds deze slag winnen. 
Het was top Toon1

Het was top Toon1

* denotes required fields.