MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Soul-Hiphop Albums KO

zoeken in:
RedLightCityBoy
Goede spelling ook...

nog één stemmer nodig

10. Outkast - Aquemini (vs.) Fugees - The Score

1-0

RedLightCityBoy
1-1

Kos
2-4

Harco
4-4.

Het gaat weer de goede kant op . Ben geen Outkast fan maar Aquemini is toch wel een heerlijk album.

Hoe kan The Score in ******naam Aquemini bedreigen!?!?!

11. Pete Rock & CL Smooth - Mecca and the Soul Brother (vs.) Pete Rock & CL Smooth - The Main Ingredient

1-0

1-1 vs. + 5* plaat.

Harco
3-2.

RedLightCityBoy
3-3...All The Places en Carmel City zitten toch echt op The Main Ingredient, de enige rede voor mij.

Improvision
4-3

TROY

RedLightCityBoy schreef:
All The Places en Carmel City zitten toch echt op The Main Ingredient, de enige rede voor mij.
Ik snap echt niet wat mensen daar zo goed aan vinden. Tis niet slecht maar in vergelijking met de krakers op Mecca is wat je noemt toch gewoon zoetig gesapig identiteitloos gemekker om het maar even heel cru te zeggen..?

Uhh, nee.

4-5

hartverscheurend... Vind beide albums topklasse en beide 5* maar de beats op The Main Ingredient zijn gewoon zo slick, smooth en geniaal...

6-5 ? (A)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:14 uur

geplaatst: vandaag om 17:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.