MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]

zoeken in:
Shit, net te laat om Deacon door te laten gaan.

1-2 niet dat Nature zo goed is

kArIzMa_TuRk
1/3, daar kan Nature niet tegen op.

SinX
2-3

Met de clan is Masta Killa sterk maar in zijn eentje weet hij me gewoon niet compleet te boeien.

RedLightCityBoy
ik vindt zijn 2 solo's tot de betere solo's van de Wu horen.

SinX
Zijn eerste plaat is ook wel goed, maar dan ook gewoon goed. Zijn tweede plaat heb ik daarentegen nooit helemaal uitgeluisterd...

RedLightCityBoy
2e is iets beter misschien vind ik.

Wat vind je van deze: http://www.youtube.com/watch?v=tSWRW8NUYko

SinX
Wel ok, maar ik vind Masta Killa saai flowen. Ik ken alleen het eerste album van Masta Killa compleet, hetzelfde geldt voor Nature. Het album van Masta Killa vind ik beter, maar dat is mede door de producties. Hij stopt te weinig energie in zijn stem, en wordt al heel snel vermoeiend om aan te horen. Nature heeft dat minder

Had voor Masta gestemt maar na het beluisteren van wat Nature-tracks heb ik die rapper toch iets wat onderschat en heb ik dus blijkbaar niet zo'n goed beeld van hem. Geen stem bij nader inzien dus.

3-5
Wu Tang clan

092. Too Poetic vs. 2Pac.

SinX
1-3

Hypnotick
1-5

093. MF Doom vs. Kanye West.

1-0

MF Doom
ik vind de sound van Kanye ook wel leuk, maar als rapper...

Hypnotick
1-1

Hypnotick schreef:
1-1

hahaha Ik zat ier gewoon de hele tijd op te wachten, ik wist dat je dit ging doen Hypnotick.
1-2
naar aanleiding van "The Gass face", "Monkey suite" en "Madvilliany".

dus je vind Kanye beter?

Hypnotick
Kill_illuminati schreef:
(quote)

hahaha Ik zat ier gewoon de hele tijd op te wachten, ik wist dat je dit ging doen Hypnotick.
1-2

Niet dat ik Kanye goed vind ofzo maar ik verkies MF Doom alleen boven Nine, Bahamadia en Lil Wayne. ik kan gewoon echt niet wennen aan z,n afschuwelijke flow ( als je het een flow kan noemen ) en z,n monotone irritante kutstem. en ook z,n lyrics zijn overschat als je het mij vraagt. het enige diepe aan MF Doom is dat ie mij in een diepe slaap kan brengen met z,n vermoeiende muziek.

lambf
2-2 Maar het houd niet over...

3-2 Wist niet dat er zoiets als MF haters bestonden op deze site, dit moet mijn inziens 5-0 worden

Hmm, jammer Too Poetic ook al uit de k.o. (voorspelbaar maar jammer)

ja dat dacht ik ook...

Improvision
3-3

Sorry jongens, Kanye West op College Dropout heeft me al meer gedaan dan die hele MF Doom bij elkaar.

4-3!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:55 uur

geplaatst: vandaag om 15:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.