MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]

zoeken in:

105. Pharoahe Monch vs. Chali 2na.

Oei lastig

2-0 vanwege Organized Konfusion, solo vind ik het beduidend minder. Chali 2Na is bovendien vooral leuk in coupletjes van een halve minuut per nummer.

Improvision
3-0

Die eerste verse op Bring It On

http://www.youtube.com/watch?v=AUn1u9SYdCQ

SinX
5-0!

Omg, chali 2na met 5-0 eruit... maar Pharoahe is gewoon echt beter...

106. 50 Cent vs. Edan.

kArIzMa_TuRk
1/0

Vorige: 5/1 (Monch is zeer goed in Organized Konfusion, terechte winnaar dus, wat mij betreft. Mijn stem is voor de eer.)

Kos
2-0 .

SinX
2-1!

Het vervelende van Monch is dat hij vaak stopt tussen 2 lines en dan weer verder rapt, dat irriteerd mij mateloos, maar verder vind ik hem dope.

Tech-N9ne is op deze site erg ondergewaardeerd (door mij ook) maar ik vind het toch tof dat mensen dan toch loyaal aan hun artiest blijven ondanks de hevige kritiek.

2-3

Volledig los van 50 Cent, is Edan meer dan geniaal.

Kos
Dat klopt, alleen als rapper ben ik er niet zo kapot van. (50 cent ook niet, maar soit).

Improvision
2-4

In relatie tot 50 Cent, is Edan de beste rapper aller tijden.

Mja, ik vind wat Edan doet met zijn muziek gewoon erg leuk en speciaal. Daarbij hoort ook de invulling van de beats, op zijn geheel eigen manier. Flowtechnisch gezien niet zo interessant, maar zijn raps leveren -in combinatie met de beats uiteraard- geweldige muziek op. Muziek die zonder de raps heel wat minder spannend geweest was.

50cent komt trouwens met een nieuwe cd met daarbij een actie dat dan 50's debuut zal zijn als regiseur.

Voor info check de link, zie de trailer voor de film.
http://www.thesource.com/2008/10/50s-album-to-include-his-new-movie/

2-5

107. One.Be.Lo vs. Vordul Mega.
0-1

Improvision
0-2

SinX
0-3

Hypnotick
108. Cee-Lo vs. Cage.
0-1

SinX
0-3

JET_JAGUAR
1-5

Gast
geplaatst: vandaag om 22:42 uur

geplaatst: vandaag om 22:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.