Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 22:58 uur
Oei lastig
2-0 vanwege Organized Konfusion, solo vind ik het beduidend minder. Chali 2Na is bovendien vooral leuk in coupletjes van een halve minuut per nummer.
2-0 vanwege Organized Konfusion, solo vind ik het beduidend minder. Chali 2Na is bovendien vooral leuk in coupletjes van een halve minuut per nummer.
0
SinX
geplaatst: 20 oktober 2008, 23:01 uur
5-0!
Omg, chali 2na met 5-0 eruit... maar Pharoahe is gewoon echt beter...
Omg, chali 2na met 5-0 eruit... maar Pharoahe is gewoon echt beter...
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 20 oktober 2008, 23:04 uur
1/0
Vorige: 5/1 (Monch is zeer goed in Organized Konfusion, terechte winnaar dus, wat mij betreft. Mijn stem is voor de eer.)
Vorige: 5/1 (Monch is zeer goed in Organized Konfusion, terechte winnaar dus, wat mij betreft. Mijn stem is voor de eer.)
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 23:08 uur
Het vervelende van Monch is dat hij vaak stopt tussen 2 lines en dan weer verder rapt, dat irriteerd mij mateloos, maar verder vind ik hem dope.
Tech-N9ne is op deze site erg ondergewaardeerd (door mij ook) maar ik vind het toch tof dat mensen dan toch loyaal aan hun artiest blijven ondanks de hevige kritiek.
Tech-N9ne is op deze site erg ondergewaardeerd (door mij ook) maar ik vind het toch tof dat mensen dan toch loyaal aan hun artiest blijven ondanks de hevige kritiek.
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 23:10 uur
Dat klopt, alleen als rapper ben ik er niet zo kapot van. (50 cent ook niet, maar soit).
0
Improvision
geplaatst: 20 oktober 2008, 23:10 uur
2-4
In relatie tot 50 Cent, is Edan de beste rapper aller tijden.
In relatie tot 50 Cent, is Edan de beste rapper aller tijden.
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 23:14 uur
Mja, ik vind wat Edan doet met zijn muziek gewoon erg leuk en speciaal. Daarbij hoort ook de invulling van de beats, op zijn geheel eigen manier. Flowtechnisch gezien niet zo interessant, maar zijn raps leveren -in combinatie met de beats uiteraard- geweldige muziek op. Muziek die zonder de raps heel wat minder spannend geweest was.
0
geplaatst: 20 oktober 2008, 23:19 uur
50cent komt trouwens met een nieuwe cd met daarbij een actie dat dan 50's debuut zal zijn als regiseur.
Voor info check de link, zie de trailer voor de film.
http://www.thesource.com/2008/10/50s-album-to-include-his-new-movie/
Voor info check de link, zie de trailer voor de film.
http://www.thesource.com/2008/10/50s-album-to-include-his-new-movie/
* denotes required fields.