Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]
zoeken in:
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 24 oktober 2008, 19:11 uur
13. Q-Unique vs. Sadat X
0-1 Sadat X heeft een geweldige stem.
0-1 Sadat X heeft een geweldige stem.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 20:43 uur
Mos Def ook uit natuurlijk. We kunnen deze topic ook herdopen tot 'Stem Niek's favorieten eruit..' ...
Enfin, met deze tussenstand ben ik het wel eens.
4-0
Enfin, met deze tussenstand ben ik het wel eens.
4-0
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 20:47 uur
Ik heb trouwens het gevoel dat rappers hier door bepaalde mensen worden beoordeeld d.m.v. één of twee video's via Youtube (als de rapper voor hun onbekend is). Lijkt me nou niet dat je daar een totaalbeeld van krijgt. Mijn advies; als je een rapper niet kent of niet goed kent, stem dan gewoon niet en baseer je mening niet op een paar filmpjes.
Maar dat wou ik dus even zeggen, we gaan verder.
Maar dat wou ik dus even zeggen, we gaan verder.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 20:48 uur
Niek schreef:
Mos Def ook uit natuurlijk. We kunnen deze topic ook herdopen tot 'Stem Niek's favorieten eruit..' ...
Dat had ik bij de vorige editie van de rappers-K.O. Mos Def ook uit natuurlijk. We kunnen deze topic ook herdopen tot 'Stem Niek's favorieten eruit..' ...
.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 20:50 uur
5-0
Zullen we het grote calimero topic maar starten dan? Er gaan favorieten van iedereen weg, nou en?
Zullen we het grote calimero topic maar starten dan? Er gaan favorieten van iedereen weg, nou en?
0
Hypnotick
geplaatst: 24 oktober 2008, 20:52 uur
Het niveau hier wordt met de dag lager. echte wereldrappers die eruitgaan tegen de meest belachelijke en idiote rappers. ik bedoel Sadat X die met 6-1 de vloer aanveegt met Q-Unique is simpelweg gewoon ondenkbaar ik ben er werkelijk sprakeloos van.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 20:53 uur
Hypnotick schreef:
Het niveau hier wordt met de dag lager. echte wereldrappers die eruitgaan tegen de meest belachelijke en idiote rappers. ik bedoel Sadat X die met 6-1 de vloer aanveegt met Q-Unique is simpelweg gewoon ondenkbaar ik ben er sprakeloos van.
Dat is dan weer een beetje overdreven emotie. Q-Unique is echt geen wereldrapper (Sadat trouwens ook niet hoor, imo), en je weet dat ik een fan ben van undergroundhiphop.Het niveau hier wordt met de dag lager. echte wereldrappers die eruitgaan tegen de meest belachelijke en idiote rappers. ik bedoel Sadat X die met 6-1 de vloer aanveegt met Q-Unique is simpelweg gewoon ondenkbaar ik ben er sprakeloos van.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 20:53 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Op een forum kun je je mening kwijt. Dat doe ik. Nou en?Zullen we het grote calimero topic maar starten dan? Er gaan favorieten van iedereen weg, nou en?
0
Hypnotick
geplaatst: 24 oktober 2008, 20:56 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dat is dan weer een beetje overdreven emotie. Q-Unique is echt geen wereldrapper (Sadat trouwens ook niet hoor, imo), en je weet dat ik een fan ben van undergroundhiphop.Heb jij eigelijk wel het album van Q-Unique geluisterd Vengence Is Mine ?
Zoniet dan vind ik niet jij kunt concluderen dat hij geen wereldrapper is. want dat is hij namelijk wel imo.
0
geplaatst: 24 oktober 2008, 20:58 uur
Hypnotick schreef:
Heb jij eigelijk wel het album van Q-Unique geluisterd Vengence Is Mine ?
Zoniet dan vind ik niet jij kunt concluderen dat hij geen wereldrapper is. want dat is hij namelijk wel imo.
Is jouw mening, en ook die van de andere gebruikers. Ik ken dat album niet volledig, maar wel ruim genoeg van de man of hem te kunnen beoordelen (erg veel losse nummers en de eerste Arsonists-plaat).(quote)
Heb jij eigelijk wel het album van Q-Unique geluisterd Vengence Is Mine ?
* denotes required fields.