MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]

zoeken in:
RedLightCityBoy
5-6

Dr. Dre en Biggie, je hoort duidelijk het verschil, maar qua carriere allebei 2 fantastische platen uitgebracht.
Alleen toch gaat mijn stem naar Dr. Dre omdat hij imo een hele dope stem heeft en ik vindt dat hij heerlijk over zijn beats heen flowt.

Niek schreef:
Mensen, dit is een RAPPERS Knock Out. Beoordeel mensen aub naar hun rapkwaliteiten en niet naar het uitgebrachte materiaal. Dit gebeurt nu geloof ik niet, anders is deze tussenstand niet te verklaren..

en wat als ik Dr. Dre nou ook gewoon een geniale rapper vind?

RedLightCityBoy schreef:
5-6

Dr. Dre en Biggie, je hoort duidelijk het verschil, maar qua carriere allebei 2 fantastische platen uitgebracht.
Alleen toch gaat mijn stem naar Dr. Dre omdat hij imo een hele dope stem heeft en ik vindt dat hij heerlijk over zijn beats heen flowt.

hetzelfde bij mij

RedLightCityBoy schreef:
Dan blijft nog het raptechnische en vooral teksttechnische vlak over. Qua inhoud zullen ze weinig van elkaar verschillen (allebei niet sterk), maar de wordplay en rijms van Biggie onderscheiden zich gewoon kei en keihard van Dr Dre. Maarja, als het stemgeluid heel zwaar voor je weegt dan is dat natuurlijk jouw goed recht.
Het winnen van Dre zou alleen een overwinning van 'de simpele rap' betekenen en dat vind ik spijtig..

Edit: MJ, waar ben je!!?!?!?!

volgensmij heb je iets te haastig getypt, Niek

RedLightCityBoy
Simpel, maar simpel hoeft niet slecht te zijn.
Zeker niet alleen de stem van Dr.Dre,
Maar het geheel, alles bij elkaar, de flow, de teksten inderdaad niet hoogstaand maar ze passen we erg goed bij zijn stijl.
En veel mensen vinden dat aangezien de battle.
Biggie vs. Dr.Dre ; als Dre wint is het niet meer dan redelijk.
Dr.Dre is mijn held, zo heeft iedereen zijn eigen favo.

O wacht 2 verschil 8-6

RedLightCityBoy
Toch nog goed, had alleen mijn stem verwacht voor Dre.

16. Ras Kass vs. Inspectah Deck

RedLightCityBoy
0-1

Hypnotick
0-5

edris.
0-7

17. Sadat X vs. Killah Priest

0-1

RedLightCityBoy
0-2

edris.
0-3

1-3
Canibus zou mischien wel een stem van me hebben gekregen, ik snap niet wat jullie in die hele Killah priest zien.

Hypnotick
1-4

Als het aan mij ligt gaat Killah Priest ver komen.

Kos
1-5 maar niet echt veel kwaliteitsverschil

Zijn beide nogal zwak

Killah Priest heeft een kut flow.

RedLightCityBoy
Nee hoor.

RedLightCityBoy
Dat kan, vindt hem ook niet zo veel beter dan Sadat X eigenlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:26 uur

geplaatst: vandaag om 12:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.