MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]

zoeken in:
2-6 Lekker puh

30. Zion vs. Immortal Technique

edris.
0-2

Hypnotick
0-2

Of iemand heeft z'n bericht gewist,of misorabi maakt een fout.
< ------------kijk maar eens goed naar de winnaar.
0-3

Rhythm & Poetry schreef:
29. Brother Ali vs. Lord Finesse
Kill_illuminati schreef:
2-7

Ik heb een gevoel van (algemene) zware overschatting van vele D.I.T.C.-leden.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
(quote)

Dat gevoel deel ik. Vind echter (zoals je weet) Brother Ali ook niet geweldig. Maar die DITC adoratie is soms wat buiten proporties idd. Big L was fantastisch, de rest gewoon heel goed. Meer ook niet.

Tja, ik denk dat er niks van Finesse overblijft als ie tegenover Ali staat. Maar het is gewoon bijna een feit te noemen dat rappers uit de old skool-generatie sneller de voorkeur krijgen.

Nouja, Vast Aire gooit wel Rakim eruit. Laatste is toch wel zo'n beetje de uber oldschoolster..

Hypnotick
MJ_DA_MAN schreef:
Tja, ik denk dat er niks van Finesse overblijft als ie tegenover Ali staat. Maar het is gewoon bijna een feit te noemen dat rappers uit de old skool-generatie sneller de voorkeur krijgen.

Op deze site en in het algemeen gezien is dat helaas zo. maar ik ben een bestrijder daarvan ik snap niet dat al die old skool rappers zo enorm veel eer krijgen voor de miniscule dingen die ze gedaan hebben. oke het zijn de grondleggers maar het is tijd dat die grondleggers begraven worden onder de stenen die zij gelegt hebben. zodat nieuwe creativelingen in het genre ook eens een kans krijgen.

Ik zeg sneller, niet altijd .

Eeen beetje oftopic maar Ik kom ernet achter dat er een rapper bestaat met de naam: The Egyptian Lover

Ik vind vaak dat bij de rappers die tegenwoordig doorbreken er wat persoonlijkheid ontbreekt. Ze kunnen allemaal rijmen op beats, en mooie woordspelingen etc etc. Maar je merkt nooit echt waar ze voor staan. Ze moeten iets typerends hebben. Iets dat hen onderscheid. Alleen goed zijn is niet genoeg. Dat moet ik dan bv Immortal Technique wel weer nageven. Die heeft dat wel. Ook Vinnie Paz, Vast Aire en MF Doom hebben dat. Verder ken ik dr niet veel. En als je naar die godfathers kijkt: Nas, Rakim, KRS-One, Guru, GZA, ODB, Method Man, Biggie, Pac, Common, Mos Def, Black Thought, Chuck D, Big L, Q-Tip, LL Cool J, Snoop Dogg etc. Die hadden allen zo'n persoonlijkheid. Dat mis ik vaak bij de nieuwe namen. Mss ook omdat de nadruk meer op productie is gaan liggen naar mijn mening.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
(quote)

@MJ
Ik heb op die dag allebei de versies van het Lord finesse vs Percee P video weer eens gezien, en laat eenmaal veel indruk achter.

RedLightCityBoy
1-5

Kos
Niek schreef:
Maar die DITC adoratie is soms wat buiten proporties idd. Big L was fantastisch, de rest gewoon heel goed. Meer ook niet.

. Vind Big L niet eens de beste DITC'er.

Gekkenhuis
2-5

Kos schreef:
(quote)

. Vind Big L niet eens de beste DITC'er.

wie dan wel?

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

RedLightCityBoy
Ik vindt hem wel de beste met O.C.

Big L was verruit de beste uit de crew. Diamond D durf ik gewoon een zwakke MC te noemen, met vaak simpele (kinderlijke) lyrics en vooral een uiterst saaie flow.

2-6 (qua MC zeker, vind wel dat Zion I de betere muziek maakt)

En ik vind Lord Finesse de beste van D.I.T.C.

Vond Finesse toch niet echt geweldig voor de dag komen op The Awakening, met zijn über-simpele punchlines. Maar ik ken verder geen gehele albums van hem, dus kan geen volledig oordeel geven over hem.

Improvision
2-7

31. Mr. Lif vs. Lauryn Hill

1-0

RedLightCityBoy
3-0

Gast
geplaatst: vandaag om 03:31 uur

geplaatst: vandaag om 03:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.