Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]
zoeken in:
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 14:06 uur
Of iemand heeft z'n bericht gewist,of misorabi maakt een fout.
< ------------kijk maar eens goed naar de winnaar.
0-3
< ------------kijk maar eens goed naar de winnaar.
0-3
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 14:58 uur
Rhythm & Poetry schreef:
29. Brother Ali vs. Lord Finesse
29. Brother Ali vs. Lord Finesse
Kill_illuminati schreef:
2-7
2-7

Ik heb een gevoel van (algemene) zware overschatting van vele D.I.T.C.-leden.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 15:24 uur
MJ_DA_MAN schreef:

Dat gevoel deel ik. Vind echter (zoals je weet) Brother Ali ook niet geweldig. Maar die DITC adoratie is soms wat buiten proporties idd. Big L was fantastisch, de rest gewoon heel goed. Meer ook niet.(quote)
(quote)

0
geplaatst: 30 oktober 2008, 15:32 uur
Tja, ik denk dat er niks van Finesse overblijft als ie tegenover Ali staat. Maar het is gewoon bijna een feit te noemen dat rappers uit de old skool-generatie sneller de voorkeur krijgen.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 15:39 uur
Nouja, Vast Aire gooit wel Rakim eruit. Laatste is toch wel zo'n beetje de uber oldschoolster..
0
Hypnotick
geplaatst: 30 oktober 2008, 15:41 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Tja, ik denk dat er niks van Finesse overblijft als ie tegenover Ali staat. Maar het is gewoon bijna een feit te noemen dat rappers uit de old skool-generatie sneller de voorkeur krijgen.
Op deze site en in het algemeen gezien is dat helaas zo. maar ik ben een bestrijder daarvan ik snap niet dat al die old skool rappers zo enorm veel eer krijgen voor de miniscule dingen die ze gedaan hebben. oke het zijn de grondleggers maar het is tijd dat die grondleggers begraven worden onder de stenen die zij gelegt hebben. zodat nieuwe creativelingen in het genre ook eens een kans krijgen.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 16:09 uur
Eeen beetje oftopic maar Ik kom ernet achter dat er een rapper bestaat met de naam: The Egyptian Lover
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 16:13 uur
Ik vind vaak dat bij de rappers die tegenwoordig doorbreken er wat persoonlijkheid ontbreekt. Ze kunnen allemaal rijmen op beats, en mooie woordspelingen etc etc. Maar je merkt nooit echt waar ze voor staan. Ze moeten iets typerends hebben. Iets dat hen onderscheid. Alleen goed zijn is niet genoeg. Dat moet ik dan bv Immortal Technique wel weer nageven. Die heeft dat wel. Ook Vinnie Paz, Vast Aire en MF Doom hebben dat. Verder ken ik dr niet veel. En als je naar die godfathers kijkt: Nas, Rakim, KRS-One, Guru, GZA, ODB, Method Man, Biggie, Pac, Common, Mos Def, Black Thought, Chuck D, Big L, Q-Tip, LL Cool J, Snoop Dogg etc. Die hadden allen zo'n persoonlijkheid. Dat mis ik vaak bij de nieuwe namen. Mss ook omdat de nadruk meer op productie is gaan liggen naar mijn mening.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 16:13 uur
MJ_DA_MAN schreef:

(quote)
(quote)

@MJ
Ik heb op die dag allebei de versies van het Lord finesse vs Percee P video weer eens gezien, en laat eenmaal veel indruk achter.

0
geplaatst: 30 oktober 2008, 16:40 uur
Niek schreef:
Maar die DITC adoratie is soms wat buiten proporties idd. Big L was fantastisch, de rest gewoon heel goed. Meer ook niet.
Maar die DITC adoratie is soms wat buiten proporties idd. Big L was fantastisch, de rest gewoon heel goed. Meer ook niet.
. Vind Big L niet eens de beste DITC'er.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 16:54 uur
Kos schreef:
. Vind Big L niet eens de beste DITC'er.
(quote)
. Vind Big L niet eens de beste DITC'er.wie dan wel?
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 17:01 uur
Big L was verruit de beste uit de crew. Diamond D durf ik gewoon een zwakke MC te noemen, met vaak simpele (kinderlijke) lyrics en vooral een uiterst saaie flow.
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 17:20 uur
2-6 (qua MC zeker, vind wel dat Zion I de betere muziek maakt)
En ik vind Lord Finesse de beste van D.I.T.C.
En ik vind Lord Finesse de beste van D.I.T.C.

0
geplaatst: 30 oktober 2008, 17:24 uur
Vond Finesse toch niet echt geweldig voor de dag komen op The Awakening, met zijn über-simpele punchlines. Maar ik ken verder geen gehele albums van hem, dus kan geen volledig oordeel geven over hem.
* denotes required fields.