Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2008, 23:32 uur
Mega die wint van Pharoahe vind ik een duidelijke ''
'' waard.
'' waard.
0
Hypnotick
geplaatst: 1 november 2008, 23:39 uur
Ja ik vind het ook gewoon onbegrijpelijk wat er hier allemaal gebeurd. als Gift Of Gab of Del Tha Funky Homosapien niet de winnaar wordt van de hele K.o. hebben we geen terechte winnaar.
0
geplaatst: 2 november 2008, 01:16 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Oh, dan ben je een van de weinigen die zich houdt aan de jaartallen. Maar dan nog zou ik KRS niet puur old skool noemen, de man is nog steeds erg aanwezig in de scene (Kool G steeds minder).
Oh, dan ben je een van de weinigen die zich houdt aan de jaartallen. Maar dan nog zou ik KRS niet puur old skool noemen, de man is nog steeds erg aanwezig in de scene (Kool G steeds minder).
Voor mij is old school ook ongeveer tot '92. Dan zegmaar ''midschool'' (of hoe je het noemt) van '92-'98 en alles daarna beschouw ik nog wel als ''nieuw''.
MJ_DA_MAN schreef:
'' waard.
'' waard.Mja ik ook wel een beetje. Pharoahe brengt het allemaal toch wel een stuk unieker.
0
geplaatst: 2 november 2008, 02:13 uur
Phoe he! Had een hele mooie finale geweest.. Muzikaal gezien ben voor Q-Tip. Ben sowieso grotere fan van Tip, maar puur rappend vind ik Common net iets beter:
7-8
7-8
0
geplaatst: 2 november 2008, 10:52 uur
Hee, ik mis GZA eigenlijk al een tijdje. Wie heeft hem uitgeschakeld?
0
Improvision
geplaatst: 2 november 2008, 10:52 uur
Statiegeld schreef:
AZ, de eerste ronde al.
0
geplaatst: 2 november 2008, 11:27 uur
5-5 (Method Man is mijn favoriete Wu-Tang lid)
(jammer dat Common er uit ligt, dope dat Vordul [een van de betere lyricists wel goed op waarde wordt geschat, vernieuwend album [welliswaar in een collectief] werd uitgebracht met The Cold Vein)
(jammer dat Common er uit ligt, dope dat Vordul [een van de betere lyricists wel goed op waarde wordt geschat, vernieuwend album [welliswaar in een collectief] werd uitgebracht met The Cold Vein)
0
geplaatst: 2 november 2008, 11:46 uur
6-5
Tical heeft betere platen uitgebracht, en qua style is hij gewoon uniek.
Hij komt met een nieuwe:
How High (film)
Red & Meth plaat
Solo
En Deck?!hij komt alleen had op Wu platen als Guest apperance.
Tical heeft betere platen uitgebracht, en qua style is hij gewoon uniek.
Hij komt met een nieuwe:
How High (film)
Red & Meth plaat
Solo
En Deck?!hij komt alleen had op Wu platen als Guest apperance.
0
geplaatst: 2 november 2008, 12:09 uur
De mooiste battle (imo):
5. The Gift of Gab vs. Del the Funky Homosapien
Ik weet het nog niet, dit zou een prachtige finale zijn. Alle twee zijn ze zo enorm sterk en uniek qua geluid. The Gift of Gab heeft geweldige lyrics en is erg muzikaal. Del the Funky aan de andere kant is vernieuwend, humorvol en zijn lyrics spreken mij erg aan.
5. The Gift of Gab vs. Del the Funky Homosapien
Ik weet het nog niet, dit zou een prachtige finale zijn. Alle twee zijn ze zo enorm sterk en uniek qua geluid. The Gift of Gab heeft geweldige lyrics en is erg muzikaal. Del the Funky aan de andere kant is vernieuwend, humorvol en zijn lyrics spreken mij erg aan.
0
Hypnotick
geplaatst: 2 november 2008, 12:11 uur
Vind ik ook de mooiste battle ja, en ik weet het ook nog niet. ze staan bij mij allebei hoog genoteerd. maar de winnaar van die battle moet de winnaar van de complete K.o. worden anders hebben we NIET een terechte winnaar.
0
geplaatst: 2 november 2008, 12:36 uur
2-2
Niet te doen, eigenlijk. Beide zijn erg goed. Moeilijkste battle is trouwens MF Doom vs. Mr Lif. Daar weet ik écht niet wie ik moet kiezen.
Niet te doen, eigenlijk. Beide zijn erg goed. Moeilijkste battle is trouwens MF Doom vs. Mr Lif. Daar weet ik écht niet wie ik moet kiezen.
* denotes required fields.