Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]
zoeken in:
0
edris.
geplaatst: 3 november 2008, 17:52 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Sorry Edris maar dit slaat echt nergens op.
Sorry Edris maar dit slaat echt nergens op.
Ik vergeef je, ook al slaat het nergens op.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 3 november 2008, 17:52 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Heej hallo ik regel hier de finale, van mij af aan opnieuw doen! Ik heb de opzet net zo mooi gedaan. Sorry Edris maar dit slaat echt nergens op.
Heej hallo ik regel hier de finale, van mij af aan opnieuw doen! Ik heb de opzet net zo mooi gedaan. Sorry Edris maar dit slaat echt nergens op.
Je kunt het ook gewoon zo laten en zeggen tot hoeveel het gaat.

0
geplaatst: 3 november 2008, 17:57 uur
Zijn bericht staat op de vorige pagina dus we kunnen beginnen lijkt me!
0
geplaatst: 3 november 2008, 17:57 uur
Nas
Echte naam: Nasir bin Olu Dara Jones
Geboren:
14 september 1973, New York (Verenigde Staten)
Er staan 13 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 1738 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,76 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,94.
Grootste succes: Illmatic (respect
)
Doorbraak: Een gastverse op het nummer Live at the Barbeque samen met Main Source
Werkte samen met o.a. Mobb Deeb, Kool G Rap en Large Pro. Maar ook met Lil Jon en Young Jeezy
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MF Doom
Echte naam: Daniel Dumile
Geboren:
9 januari 1971, Londen (Verenigd Koninkrijk)
Er staan 13 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 349 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,94 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,59.
Grootste succes: Madvillainy met Madlib
Doorbraak met KMD en 3rd Bass (al in 1989!!!)
Werkte samen met o.a. Talib Kweli, Kool Keith en De La Soul
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Finale, tot en met de 15 (2 verschil)

vs.

0-1
Echte naam: Nasir bin Olu Dara Jones
Geboren:
14 september 1973, New York (Verenigde Staten)
Er staan 13 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 1738 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,76 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,94.
Grootste succes: Illmatic (respect
)Doorbraak: Een gastverse op het nummer Live at the Barbeque samen met Main Source
Werkte samen met o.a. Mobb Deeb, Kool G Rap en Large Pro. Maar ook met Lil Jon en Young Jeezy
MF Doom
Echte naam: Daniel Dumile
Geboren:
9 januari 1971, Londen (Verenigd Koninkrijk)
Er staan 13 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 349 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,94 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,59.
Grootste succes: Madvillainy met Madlib
Doorbraak met KMD en 3rd Bass (al in 1989!!!)
Werkte samen met o.a. Talib Kweli, Kool Keith en De La Soul
Finale, tot en met de 15 (2 verschil)

vs.

0-1

0
geplaatst: 3 november 2008, 17:58 uur
Opnieuw dus
dank voor de tip reijersen en ik ben weer afgekoeld, ik vergeef het je, Edris.
dank voor de tip reijersen en ik ben weer afgekoeld, ik vergeef het je, Edris.
0
Hypnotick
geplaatst: 3 november 2008, 18:11 uur
3-4
Wat een ongelofelijke kut finale, vind het niet leuk om weer op Nas te moeten stemmen maar z,n tegenstander laat me geen keus. ik vind het erg jammer als Nas weer als winnaar uit de bus komt. dat verdient ie namelijk niet. maarja met MF Doom als tegenstander in de finale nota bene ben ik genoodzaakt om weer op Nas te stemmen. en dat vind ik geen pretje maar z,n tegenstand en dan met name de laatste paar rondes is niet veel soeps.
Wat een ongelofelijke kut finale, vind het niet leuk om weer op Nas te moeten stemmen maar z,n tegenstander laat me geen keus. ik vind het erg jammer als Nas weer als winnaar uit de bus komt. dat verdient ie namelijk niet. maarja met MF Doom als tegenstander in de finale nota bene ben ik genoodzaakt om weer op Nas te stemmen. en dat vind ik geen pretje maar z,n tegenstand en dan met name de laatste paar rondes is niet veel soeps.
0
geplaatst: 3 november 2008, 18:30 uur
Oh wacht, Doom staat voor
4-7. Beetje spanning er in houden.
4-7. Beetje spanning er in houden.
0
geplaatst: 3 november 2008, 18:33 uur
Ik denk dat als MF Doom wil winnen hij alle twijfelstemmers naar zich toe moet slepen.
* denotes required fields.