Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]
zoeken in:
0
geplaatst: 4 november 2008, 18:51 uur
Harco, bedankt voor de mede-organisatie. Alle users die een stem hebben uitgebracht en dit tot een succes (want dat was het volgens mij wel) gemaakt hebben ook bedankt.
Sjalom,
R&P
Sjalom,
R&P
0
geplaatst: 4 november 2008, 19:01 uur
ja, even een applausje voor de organisator(s) 
*klap klap klap*

*klap klap klap*
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 4 november 2008, 20:14 uur
Zeker, zeer leuke K.O. 
PS: Oke ik had een avatar crisis, en deze blijft nu voor de rest van mijn MuMe-tijd, hoop ik.

PS: Oke ik had een avatar crisis, en deze blijft nu voor de rest van mijn MuMe-tijd, hoop ik.

0
SinX
geplaatst: 4 november 2008, 21:59 uur
Super K.O. met een spetterend einde. Bravo!
Al ideeën voor nieuw evenement?
Al ideeën voor nieuw evenement?
0
geplaatst: 4 november 2008, 22:34 uur
Bedankt R&P.
Als ik een idee mag voorstellen? Waarom geen Beat-KO? Alleen maar de beat beoordelen en even helemaal niet aan de raps denken. Ik denk bijvoorbeeld aan Reunion van Slum Village of Last Dayz van Onyx.
Als ik een idee mag voorstellen? Waarom geen Beat-KO? Alleen maar de beat beoordelen en even helemaal niet aan de raps denken. Ik denk bijvoorbeeld aan Reunion van Slum Village of Last Dayz van Onyx.
0
SinX
geplaatst: 4 november 2008, 22:36 uur
Frozen_Devil schreef:
Bedankt R&P.
Bedankt R&P.
Enig idee hoeveel beats er bestaan
?!Het is opzich geen slecht idee, maar dan zal er toch bepaalde criteria gesteld moeten worden voor wanneer een beat mee mag doen.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 4 november 2008, 22:50 uur
Alvast een paar geniale beats: 
NY State Of Mind
Last Dayz
Boyz N The Hood
Deez Nuts
4t Chamber
Lean Back
The Shiznit
Proteckt Ya Neck

NY State Of Mind
Last Dayz
Boyz N The Hood
Deez Nuts
4t Chamber
Lean Back
The Shiznit
Proteckt Ya Neck
0
geplaatst: 5 november 2008, 07:57 uur
Iron Galaxy
Ice cream truck
Here is a Smirk
Pigeon
Deep Space 9mm
Speak ya clout
260 (van ghostface killah)
Shook ones
Dit waren zo ongeveer mijn favoriete beats
Ice cream truck
Here is a Smirk
Pigeon
Deep Space 9mm
Speak ya clout
260 (van ghostface killah)
Shook ones
Dit waren zo ongeveer mijn favoriete beats
0
geplaatst: 5 november 2008, 08:13 uur
Hmm, lijkt mij vrij lastig om te doen. Er zijn idd zoveel beats dat je ergens grenzen zal moeten trekken. Waarom niet eerst een producers k.o. dan? Deze is idd ook al geweest, maar dat is deze k.o. ook. Veel nieuwe users op de site dus ik denk dat de k.o. heel anders zal verlopen als destijds.
0
geplaatst: 5 november 2008, 11:23 uur
Een beats-K.O. is vrijwel onmogelijk. Misschien een instrumentale hiphop-K.O? En volgens mij staat er nog een K.O. open, al weet ik niet meer welke.
0
geplaatst: 5 november 2008, 11:35 uur
Ja, zoals DJ Shadow en Blockhead (dus bijv. geen Dr. Dre - The Chronic instrumentaal). Maar het was maar een voorbeeld, er zijn leukere ideeën lijkt me.
0
geplaatst: 5 november 2008, 11:54 uur
Is er al gewoon een Hip-hop album KO geweest?(Of is dat te kort geleden?)
0
geplaatst: 5 november 2008, 13:08 uur
Dan kom je al snel bij een gigantische K.O van 512 albums of het dubbele. Maar het is wel mogelijk.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 5 november 2008, 13:16 uur
Beste G-Funk Albums K.O.
Maar ik denk niet dat veel mensen op MuMe er veel kennen...
Maar ik denk niet dat veel mensen op MuMe er veel kennen...
0
geplaatst: 5 november 2008, 14:18 uur
Of we doen een Classic Hiphop track K.O
Shookes one pt II vs C.R.E.A.M
Voorbeeldje
Shookes one pt II vs C.R.E.A.M
Voorbeeldje

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 5 november 2008, 14:20 uur
Er zijn ook zooo veel classics, maar het kan wel.
0
geplaatst: 5 november 2008, 14:28 uur
GarnalenPeller schreef:
Dan kom je al snel bij een gigantische K.O van 512 albums of het dubbele. Maar het is wel mogelijk.
Dat maakt toch niet uit? Desnoods stoppen we er 2048 of 4096 in, (met het nodige minimaal aantal stemmen). We hebben toch de tijd?
0
geplaatst: 5 november 2008, 14:28 uur
Dan krijg je natuurlijk weer de vraag van: wat is een classic?
0
geplaatst: 5 november 2008, 15:56 uur
Die is er al geweest, was volgens mij de K.O. die ik mede had georganiseerd.
0
geplaatst: 5 november 2008, 16:13 uur
Kom op, weer een K.O. met Doc John als winnaar zo saai zijn.
0
geplaatst: 5 november 2008, 16:38 uur
De bedoeling kan ook zijn dat iedereen max. 15 beats doorstuurt waarvan hij denkt dat die er zeker moeten instaan, zo komen we aan 512. Maar het is maar een inbreng, het blijft me eender.
0
geplaatst: 5 november 2008, 16:52 uur
Frozen_Devil schreef:
De bedoeling kan ook zijn dat iedereen max. 15 beats doorstuurt waarvan hij denkt dat die er zeker moeten instaan, zo komen we aan 512. Maar het is maar een inbreng, het blijft me eender.
Lijkt me ook wel een leuk idee.
0
geplaatst: 5 november 2008, 17:16 uur
Ik weet het niet, lijkt me veel te chaotisch. Bovendien is het bijna hetzelfde als een normale nummers-K.O. Een nummer met een klassieke (in de zin van bekendheid e.d.) beat is ook vrij vaak direct een ''classic''. Ik denk dus dat het dan teveel gaat lijken op een normale hiphopnummers-K.O.
* denotes required fields.