Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]
zoeken in:
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 18 oktober 2008, 18:29 uur
Haha, inderdaad, maar MF Doom is ook wel diepe hip-hop die je echt moet voelen...eerst voelde ik hem ook niet, nu is hij 1 van mijn favo rappers.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 oktober 2008, 18:30 uur
0/5, een van de weinige fatboys die ik waardeer. 

0
geplaatst: 18 oktober 2008, 18:33 uur
Kan me nog iemand herrineren die Paz een kansloze puistenkop of iets in die richting noemde en ons uitlachte toen hij dik van Timbo verloor in de vorige K.O.
. Maar is het toeval dat ''fat boys'' je niet liggen of kijk je naar hun uiterlijk?
. Maar is het toeval dat ''fat boys'' je niet liggen of kijk je naar hun uiterlijk?
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 oktober 2008, 18:38 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ik hou niet van hun stijl. Fatboys hebben geen stijl, in mijn ogen. Nou kan ik niets over Big Pun zeggen, want bij hem staat het wel. Ik zag Vinnie eerst idd als een kansloze fatboy, maar begon hem later steeds meer te waarderen.(quote)
Kan me nog iemand herrineren die Paz een kansloze puistenkop of iets in die richting noemde en ons uitlachte toen hij dik van Timbo verloor in de vorige K.O.
. Maar is het toeval dat ''fat boys'' je niet liggen of kijk je naar hun uiterlijk?Ik moet voortaan gewoon geen vooroodelen meer hebben als het om fatboys gaat.
0
geplaatst: 18 oktober 2008, 18:47 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Ik moet voortaan gewoon geen vooroodelen meer hebben als het om fatboys gaat.
Heel dom natuurlijk, rappers beoordelen op hun uiterlijk, het is gewoon discriminatie eigenlijk. En alsof alle ''fat boys'' dezelfde stijl hebben, nog zo'n onzin (quote)
Ik moet voortaan gewoon geen vooroodelen meer hebben als het om fatboys gaat.
.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 oktober 2008, 19:01 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Nee, zo moet je het niet zien. Het is eerder een kwestie van wat ik wel en niet hiphop vind (qua stijl). (quote)
Heel dom natuurlijk, rappers beoordelen op hun uiterlijk, het is gewoon discriminatie eigenlijk.En alsof alle ''fat boys'' dezelfde stijl hebben, nog zo'n onzin
.
Zoals ik al zei vind ik de stijl van Big Pun wel goed. Volgens mij lees jij verder in je fantasie, want ik heb nooit het tegendeel beweerd. Ik heb nergens gezegd dat al die boys dezelfde stijl hebben. Maar dat ik het bij sommige wel en sommige niet vind staan.
.
0
Hypnotick
geplaatst: 18 oktober 2008, 19:03 uur
Zucht Karizma Turk is duidelijk geen haar veranderd. ik wist nog niet eens dat Vinnie Paz dik was ( echt niet ) ik vind het werkelijk bizar dat je daarop let. beordeel artiesten gewoon naar muziek en niet naar uiterlijk of imago graag.
0
Gekkenhuis
geplaatst: 18 oktober 2008, 19:05 uur
Ik wil niet zeurderig overkomen ofzo en ik vind dit een leuk iniatief, maar dit topic lijkt toch een soort obsessie geworden voor sommige mensen. Er wordt alleen maar gestemd op een bepaalde soort rappers. Je hebt bepaalde KO's waarin dezelfde mensen op dezelfde soort rappers stemmen. Vind ik jammer.
Ik zou zeggen voorhoog de stemgrens naar 7 of 8, want op deze manier is dit een KO van, pak m beet, 7 mensen en dit kleine aantal mensen vormt de hele KO.
Ik zou zeggen voorhoog de stemgrens naar 7 of 8, want op deze manier is dit een KO van, pak m beet, 7 mensen en dit kleine aantal mensen vormt de hele KO.
0
geplaatst: 18 oktober 2008, 19:08 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Je zegt het letterlijk: (quote)
Nee, zo moet je het niet zien. Het is eerder een kwestie van wat ik wel en niet hiphop vind (qua stijl). (quote)
Zoals ik al zei vind ik de stijl van Big Pun wel goed. Volgens mij lees jij verder in je fantasie, want ik heb nooit het tegendeel beweerd. Ik heb nergens gezegd dat al die boys dezelfde stijl hebben. Maar dat ik het bij sommige wel en sommige niet vind staan.kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Ik hou niet van hun stijl. Fatboys hebben geen stijl, in mijn ogen.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 oktober 2008, 19:09 uur
Daarnaast gaf ik een voorbeeld dat ik de stijl van Pun wel goed vond.
Dus bij sommige wel en sommige niet.
Dus bij sommige wel en sommige niet.

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 18 oktober 2008, 19:09 uur
Wat leuk trouwens Fatboys, nog nooit van gehoord 
Maar Biggie dan...? en Lord Finesse?

Maar Biggie dan...? en Lord Finesse?
0
geplaatst: 18 oktober 2008, 19:10 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Daarnaast gaf ik een voorbeeld dat ik de stijl van Pun wel goed vond.
Een uitzondering dus, want normaal vind je dikke rappers klote (?).Daarnaast gaf ik een voorbeeld dat ik de stijl van Pun wel goed vond.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 oktober 2008, 19:12 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Een uitzondering dus, want normaal vind je dikke rappers klote (?).
Waar heb je het over?Een uitzondering dus, want normaal vind je dikke rappers klote (?).
0
geplaatst: 18 oktober 2008, 19:12 uur
Dus je bent in die paar minuten van mening veranderd? Ok, dat is dan goed want als ik ook op uiterlijk zou beoordelen zou mijn top 10 vol staan met geile R&B-sletjes
.
.
0
geplaatst: 18 oktober 2008, 19:13 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Waar heb je het over?
Hierover: Waar heb je het over?
kArIzMa_TuRk schreef:
Vandaar dat Pun een uitzondering voor je zou zijn.(quote)
Ik hou niet van hun stijl. Fatboys hebben geen stijl, in mijn ogen.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 18 oktober 2008, 19:14 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dus je bent in die paar minuten van mening veranderd? Ok, dat is dan goed want als ik ook op uiterlijk zou beoordelen zou mijn top 10 vol staan met geile R&B-sletjes
.
Nee, ik ben niet van mening veranderd. Jij hoort gewoon door te denken dat ik het bij sommige wel en sommige niet vind staan, door die voorbeeld. Is een beetje nadenken veel gevraagd?Dus je bent in die paar minuten van mening veranderd? Ok, dat is dan goed want als ik ook op uiterlijk zou beoordelen zou mijn top 10 vol staan met geile R&B-sletjes
.En let op: ik heb het over de stijl, niet de rapkunsten.
0
geplaatst: 18 oktober 2008, 19:17 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Nee, ik ben niet van mening veranderd. Jij hoort gewoon door te denken dat ik het bij sommige wel en sommige niet vind staan, door die voorbeeld.
Nu mijn beurt: Nee, ik ben niet van mening veranderd. Jij hoort gewoon door te denken dat ik het bij sommige wel en sommige niet vind staan, door die voorbeeld.
kArIzMa_TuRk schreef:
Je hebt het dus over hun uiterlijk e.d., en niet over de muziek verder?(quote)
Waar heb je het over?* denotes required fields.