MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Rappers [Deel 2]

zoeken in:

RedLightCityBoy
Haha, inderdaad, maar MF Doom is ook wel diepe hip-hop die je echt moet voelen...eerst voelde ik hem ook niet, nu is hij 1 van mijn favo rappers.

Hypnotick
0-4

kArIzMa_TuRk
0/5, een van de weinige fatboys die ik waardeer.

kArIzMa_TuRk schreef:
0/5, een van de weinige fatboys die ik waardeer.
Kan me nog iemand herrineren die Paz een kansloze puistenkop of iets in die richting noemde en ons uitlachte toen hij dik van Timbo verloor in de vorige K.O. . Maar is het toeval dat ''fat boys'' je niet liggen of kijk je naar hun uiterlijk?

RedLightCityBoy
072. Rakim vs. B-Real.

1-0

3-0

(!!!!)

5-0 NATUURLIJK

kArIzMa_TuRk
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Kan me nog iemand herrineren die Paz een kansloze puistenkop of iets in die richting noemde en ons uitlachte toen hij dik van Timbo verloor in de vorige K.O. . Maar is het toeval dat ''fat boys'' je niet liggen of kijk je naar hun uiterlijk?
Ik hou niet van hun stijl. Fatboys hebben geen stijl, in mijn ogen. Nou kan ik niets over Big Pun zeggen, want bij hem staat het wel. Ik zag Vinnie eerst idd als een kansloze fatboy, maar begon hem later steeds meer te waarderen.

Ik moet voortaan gewoon geen vooroodelen meer hebben als het om fatboys gaat.

kArIzMa_TuRk
6/0

RedLightCityBoy
073. Cymarshall Law vs. Ed O.G.

http://www.youtube.com/watch?v=hu1S7pJ9cHU

0-1 (dat nummer is zo )

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)

Ik moet voortaan gewoon geen vooroodelen meer hebben als het om fatboys gaat.
Heel dom natuurlijk, rappers beoordelen op hun uiterlijk, het is gewoon discriminatie eigenlijk. En alsof alle ''fat boys'' dezelfde stijl hebben, nog zo'n onzin .

kArIzMa_TuRk
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Heel dom natuurlijk, rappers beoordelen op hun uiterlijk, het is gewoon discriminatie eigenlijk.
Nee, zo moet je het niet zien. Het is eerder een kwestie van wat ik wel en niet hiphop vind (qua stijl).
En alsof alle ''fat boys'' dezelfde stijl hebben, nog zo'n onzin .
Zoals ik al zei vind ik de stijl van Big Pun wel goed. Volgens mij lees jij verder in je fantasie, want ik heb nooit het tegendeel beweerd. Ik heb nergens gezegd dat al die boys dezelfde stijl hebben. Maar dat ik het bij sommige wel en sommige niet vind staan.

Hypnotick
Zucht Karizma Turk is duidelijk geen haar veranderd. ik wist nog niet eens dat Vinnie Paz dik was ( echt niet ) ik vind het werkelijk bizar dat je daarop let. beordeel artiesten gewoon naar muziek en niet naar uiterlijk of imago graag.

Gekkenhuis
Ik wil niet zeurderig overkomen ofzo en ik vind dit een leuk iniatief, maar dit topic lijkt toch een soort obsessie geworden voor sommige mensen. Er wordt alleen maar gestemd op een bepaalde soort rappers. Je hebt bepaalde KO's waarin dezelfde mensen op dezelfde soort rappers stemmen. Vind ik jammer.

Ik zou zeggen voorhoog de stemgrens naar 7 of 8, want op deze manier is dit een KO van, pak m beet, 7 mensen en dit kleine aantal mensen vormt de hele KO.

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Nee, zo moet je het niet zien. Het is eerder een kwestie van wat ik wel en niet hiphop vind (qua stijl).
(quote)
Zoals ik al zei vind ik de stijl van Big Pun wel goed. Volgens mij lees jij verder in je fantasie, want ik heb nooit het tegendeel beweerd. Ik heb nergens gezegd dat al die boys dezelfde stijl hebben. Maar dat ik het bij sommige wel en sommige niet vind staan.
Je zegt het letterlijk:
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Ik hou niet van hun stijl. Fatboys hebben geen stijl, in mijn ogen.

kArIzMa_TuRk
Daarnaast gaf ik een voorbeeld dat ik de stijl van Pun wel goed vond.

Dus bij sommige wel en sommige niet.

RedLightCityBoy
Wat leuk trouwens Fatboys, nog nooit van gehoord

Maar Biggie dan...? en Lord Finesse?

kArIzMa_TuRk schreef:
Daarnaast gaf ik een voorbeeld dat ik de stijl van Pun wel goed vond.
Een uitzondering dus, want normaal vind je dikke rappers klote (?).

kArIzMa_TuRk
MJ_DA_MAN schreef:
Een uitzondering dus, want normaal vind je dikke rappers klote (?).
Waar heb je het over?

kArIzMa_TuRk schreef:
Dus bij sommige wel en sommige niet.
Dus je bent in die paar minuten van mening veranderd? Ok, dat is dan goed want als ik ook op uiterlijk zou beoordelen zou mijn top 10 vol staan met geile R&B-sletjes .

kArIzMa_TuRk schreef:
Waar heb je het over?
Hierover:
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Ik hou niet van hun stijl. Fatboys hebben geen stijl, in mijn ogen.
Vandaar dat Pun een uitzondering voor je zou zijn.

kArIzMa_TuRk
MJ_DA_MAN schreef:
Dus je bent in die paar minuten van mening veranderd? Ok, dat is dan goed want als ik ook op uiterlijk zou beoordelen zou mijn top 10 vol staan met geile R&B-sletjes .
Nee, ik ben niet van mening veranderd. Jij hoort gewoon door te denken dat ik het bij sommige wel en sommige niet vind staan, door die voorbeeld. Is een beetje nadenken veel gevraagd?

En let op: ik heb het over de stijl, niet de rapkunsten.

kArIzMa_TuRk schreef:
Nee, ik ben niet van mening veranderd. Jij hoort gewoon door te denken dat ik het bij sommige wel en sommige niet vind staan, door die voorbeeld.
Nu mijn beurt:
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Waar heb je het over?
Je hebt het dus over hun uiterlijk e.d., en niet over de muziek verder?

Gast
geplaatst: vandaag om 03:29 uur

geplaatst: vandaag om 03:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.