Muziek / Muziekgames / Album Clash
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2009, 16:37 uur
1-2
Beiden geniaal natuurlijk, maar ik kies voor de leermeesters.
Beiden geniaal natuurlijk, maar ik kies voor de leermeesters.
0
geplaatst: 5 maart 2009, 16:39 uur
2-2
ik verwacht ook een nederlaag, maar ik heb pet sounds om god weet welke reden altijd al een beetje overroepen gevonden (heiligschennis
ik verwacht ook een nederlaag, maar ik heb pet sounds om god weet welke reden altijd al een beetje overroepen gevonden (heiligschennis
0
geplaatst: 5 maart 2009, 18:17 uur
4-6
Geef de jonkies een kans; Koot en Bie zongen: "Ouwe lullen moeten weg".
Geef de jonkies een kans; Koot en Bie zongen: "Ouwe lullen moeten weg".
0
geplaatst: 5 maart 2009, 18:51 uur
Ik zit met een vraag - niet naar aanleiding van deze specifieke clash, maar meer generiek: ik zie users aan een bepaald album de voorkeur geven boven het andere - en dat vaak terwijl ze niet op het album van hun keuze hebben gestemd; en wel op het andere.
Vreemd, of niet? Je zou denken als je een album waardeert, geef je ook je stem (of doe je dat alsnog) - dat draagt namelijk bij aan de generieke waardering van dat album hier op MuMe. Het wordt voor mij helemaal raadselachtig als iemand kiest voor een album en geen van beide albums heeft gewaardeerd. Waarop baseer je je dan?
Afijn op een ander topic is ook wel eens over gesproken "hoe stem je" - maar dit wilde ik hier ff kwijt, omdat ik dat gewoon niet snap.
Vreemd, of niet? Je zou denken als je een album waardeert, geef je ook je stem (of doe je dat alsnog) - dat draagt namelijk bij aan de generieke waardering van dat album hier op MuMe. Het wordt voor mij helemaal raadselachtig als iemand kiest voor een album en geen van beide albums heeft gewaardeerd. Waarop baseer je je dan?
Afijn op een ander topic is ook wel eens over gesproken "hoe stem je" - maar dit wilde ik hier ff kwijt, omdat ik dat gewoon niet snap.
0
geplaatst: 5 maart 2009, 19:11 uur
2 uitstapjes van Mark Lanegan

Soulsavers - It's Not How Far You Fall, It's the Way You Land
vs

Gutter Twins - Saturnalia

Soulsavers - It's Not How Far You Fall, It's the Way You Land
vs

Gutter Twins - Saturnalia
0
geplaatst: 5 maart 2009, 20:14 uur
Mjuman schreef:
Ik zit met een vraag - niet naar aanleiding van deze specifieke clash, maar meer generiek: ik zie users aan een bepaald album de voorkeur geven boven het andere - en dat vaak terwijl ze niet op het album van hun keuze hebben gestemd; en wel op het andere.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat dit topic puur gaat over de stem die je uitbrengt over het design van de hoes, op inhoud kan je al in het artiesten database stemmen toch?
0
geplaatst: 5 maart 2009, 20:16 uur
[quote="Smoes
Ik ging er eigenlijk vanuit dat dit topic puur gaat over de stem die je uitbrengt over het design van de hoes[/quote]
Da's de KO Hoezen.........
Ik ging er eigenlijk vanuit dat dit topic puur gaat over de stem die je uitbrengt over het design van de hoes[/quote]
Da's de KO Hoezen.........
* denotes required fields.