MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Clash

zoeken in:

johannesA
9-6

wijsneus
En we hebben een winnaar : John Legend - Once Again !

oud vs nieuw

Fleet Foxes vs. Beach Boys - Pet Sounds

(afbeelding)

vs

(afbeelding)

Gallow
1-1 maar ik verwacht een nederlaag

1-2

Beiden geniaal natuurlijk, maar ik kies voor de leermeesters.

2-2

ik verwacht ook een nederlaag, maar ik heb pet sounds om god weet welke reden altijd al een beetje overroepen gevonden (heiligschennis

wijsneus
3-4

4-6

Geef de jonkies een kans; Koot en Bie zongen: "Ouwe lullen moeten weg".

4-8

Ik zit met een vraag - niet naar aanleiding van deze specifieke clash, maar meer generiek: ik zie users aan een bepaald album de voorkeur geven boven het andere - en dat vaak terwijl ze niet op het album van hun keuze hebben gestemd; en wel op het andere.

Vreemd, of niet? Je zou denken als je een album waardeert, geef je ook je stem (of doe je dat alsnog) - dat draagt namelijk bij aan de generieke waardering van dat album hier op MuMe. Het wordt voor mij helemaal raadselachtig als iemand kiest voor een album en geen van beide albums heeft gewaardeerd. Waarop baseer je je dan?

Afijn op een ander topic is ook wel eens over gesproken "hoe stem je" - maar dit wilde ik hier ff kwijt, omdat ik dat gewoon niet snap.

2 uitstapjes van Mark Lanegan

(afbeelding)
Soulsavers - It's Not How Far You Fall, It's the Way You Land

vs

(afbeelding)
Gutter Twins - Saturnalia

Mjuman schreef:
Ik zit met een vraag - niet naar aanleiding van deze specifieke clash, maar meer generiek: ik zie users aan een bepaald album de voorkeur geven boven het andere - en dat vaak terwijl ze niet op het album van hun keuze hebben gestemd; en wel op het andere.

Vreemd, of niet? Je zou denken als je een album waardeert, geef je ook je stem (of doe je dat alsnog) - dat draagt namelijk bij aan de generieke waardering van dat album hier op MuMe. Het wordt voor mij helemaal raadselachtig als iemand kiest voor een album en geen van beide albums heeft gewaardeerd. Waarop baseer je je dan?

Afijn op een ander topic is ook wel eens over gesproken "hoe stem je" - maar dit wilde ik hier ff kwijt, omdat ik dat gewoon niet snap.

Ik ging er eigenlijk vanuit dat dit topic puur gaat over de stem die je uitbrengt over het design van de hoes, op inhoud kan je al in het artiesten database stemmen toch?

[quote="Smoes
Ik ging er eigenlijk vanuit dat dit topic puur gaat over de stem die je uitbrengt over het design van de hoes[/quote]

Da's de KO Hoezen.........

Paddy
1-3

Gast
geplaatst: vandaag om 16:11 uur

geplaatst: vandaag om 16:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.