Muziek / Muziekgames / Album Clash
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 maart 2009, 10:05 uur
@ Mjuman
Ik ken altijd beide platen, hooguit zou het kunnen dat ik nog een stem uit moet brengen.
Ik ben daar één keer van afgeweken, toen er niet zo lang geleden een best of van Bruce Springsteen tegen een best of van U2 stond. Ten eerste omdat ik het een vrij ledig topic vind worden als we best ofs met elkaar gaan vergelijken, ten tweede omdat het allebei dusdanig uitgekauwde artiesten zijn, dat ik vond dat ik de best ofs ook wel zonder ze te kennen met elkaar kon vergelijken.
Ik ken altijd beide platen, hooguit zou het kunnen dat ik nog een stem uit moet brengen.
Ik ben daar één keer van afgeweken, toen er niet zo lang geleden een best of van Bruce Springsteen tegen een best of van U2 stond. Ten eerste omdat ik het een vrij ledig topic vind worden als we best ofs met elkaar gaan vergelijken, ten tweede omdat het allebei dusdanig uitgekauwde artiesten zijn, dat ik vond dat ik de best ofs ook wel zonder ze te kennen met elkaar kon vergelijken.
0
geplaatst: 6 maart 2009, 19:28 uur
Tribal Gathering bedankt voor deze Clash, ben nu het album van Soulsavers aan het herbeleven; wat een meesterlijke artiest is die Mister Lanegan toch.
0
geplaatst: 6 maart 2009, 22:16 uur
Oorspronkelijk uitgebracht als dubbelaar, nu apart :
Simple Minds; Sons & Fascination vs. Sister Feelings Call

vs

Simple Minds; Sons & Fascination vs. Sister Feelings Call

vs

0
geplaatst: 7 maart 2009, 00:29 uur
7-0
Op Sister staat het fenomenale Theme for Great Cities, maar Sons is in z'n geheel beter.
Op Sister staat het fenomenale Theme for Great Cities, maar Sons is in z'n geheel beter.
0
geplaatst: 7 maart 2009, 10:56 uur
6-1
Beiden 4,5* maar ik vind de vader een fractie beter (zeer interessante clash!).
Beiden 4,5* maar ik vind de vader een fractie beter (zeer interessante clash!).
* denotes required fields.