MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Clash

zoeken in:
Sjisses WN, wat een Kafkaeske gewetensvraag: ga je voor Vintage OLM (LZ) of de iets oudere jongeren van U2? PF is sowieso kansloos in deze wat mjuman betreft. Welaan:

0 - 0 - 1

1 - 0 - 1

1 - 0 - 2

stuart
2 - 0 - 2

ga je voor RRRock met ballen of Pseudorock

3 - 0 - 2

3-0-3

Mjuman schreef:
Sjisses WN, wat een Kafkaeske gewetensvraag: ga je voor Vintage OLM (LZ) of de iets oudere jongeren van U2? PF is sowieso kansloos in deze wat mjuman betreft. Welaan:

0 - 0 - 1

Ofwel, rock van de levenden of rock uit de tijd van opa vertelt..

Casartelli (moderator)
Nou, dat lijkt me duidelijk.

3-1-3

Dan vind ik dat opa toch een stuk beter vertellen kan.

3-1-4

4-1-4 Led Zeppelin

de oudste heeft de tand des tijds het beste doorstaan

wijsneus
4-1-5

U2 raakt me momenteel het meest

Jop
5-1-5

Gallow
6-1-5

6-1-6

wijsneus schreef:
4-1-5

U2 raakt me momenteel het meest

"You took the words right of my mouth" LZ 1is egtwel uit de tijd van de Puchs met hoge sturen (en doorgetikte knalpotjes).

6-2-7

Mjuman schreef:
(quote)

"You took the words right of my mouth" LZ 1is egtwel uit de tijd van de Puchs met hoge sturen (en doorgetikte knalpotjes).

Spijkerjekkies en ongewassen vet haar met bakkebaarden, het liefst in combinatie met een debiel model bril...brrr

orbit schreef:
(quote)

Spijkerjekkies en ongewassen vet haar met bakkebaarden, het liefst in combinatie met een debiel model bril...brrr

Ho, ho vriend O. - dat beeld is niet juist; maar hier stop ik, voordat je mij gaat betichten van "opa vertelt van vroeger neigingen". Maar goed omdat je erom vroeg: in die tijd was de lucht nog schoon (je zag af en toe een auto), de sex vies, mannen waren van staal en de mensen hadden een hart van goud. Kortom, de tijd dat jij nog een korte broek droeg.

Ludwig
7-2-7

8-2-7

8-3-8

8-3-9

Uiteindelijk draait het hier om de muziek en dan is die van U2 toch echt de beste.

Mjuman schreef:
(quote)

Ho, ho vriend O. - dat beeld is niet juist; maar hier stop ik, voordat je mij gaat betichten van "opa vertelt van vroeger neigingen". Maar goed omdat je erom vroeg: in die tijd was de lucht nog schoon (je zag af en toe een auto), de sex vies, mannen waren van staal en de mensen hadden een hart van goud. Kortom, de tijd dat jij nog een korte broek droeg.

Alsnog liepen kerels rond met zo'n vadsige haardos en zo'n bos schaamhaar rond hun aangezicht die ze vanaf het begin al nooit schoren
Geef mij maar de cleane 80s met strakke kapsels, puntschoenen en veel zwart Maargoed, laten we niet teveel deze discussie uit de oude doos halen..

8-3-11

8-3-12

stuart
...next one....

Gast
geplaatst: vandaag om 05:37 uur

geplaatst: vandaag om 05:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.