Muziek / Muziekgames / Album Clash
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2009, 11:25 uur
Sjisses WN, wat een Kafkaeske gewetensvraag: ga je voor Vintage OLM (LZ) of de iets oudere jongeren van U2? PF is sowieso kansloos in deze wat mjuman betreft. Welaan:
0 - 0 - 1
0 - 0 - 1
0
geplaatst: 24 april 2009, 11:58 uur
Mjuman schreef:
Sjisses WN, wat een Kafkaeske gewetensvraag: ga je voor Vintage OLM (LZ) of de iets oudere jongeren van U2? PF is sowieso kansloos in deze wat mjuman betreft. Welaan:
0 - 0 - 1
0 - 0 - 1
Ofwel, rock van de levenden of rock uit de tijd van opa vertelt..
0
geplaatst: 24 april 2009, 12:11 uur
4-1-4 Led Zeppelin
de oudste heeft de tand des tijds het beste doorstaan
de oudste heeft de tand des tijds het beste doorstaan
0
geplaatst: 24 april 2009, 12:42 uur
"You took the words right of my mouth" LZ 1is egtwel uit de tijd van de Puchs met hoge sturen (en doorgetikte knalpotjes).
0
geplaatst: 24 april 2009, 13:11 uur
Mjuman schreef:
"You took the words right of my mouth" LZ 1is egtwel uit de tijd van de Puchs met hoge sturen (en doorgetikte knalpotjes).
(quote)
Spijkerjekkies en ongewassen vet haar met bakkebaarden, het liefst in combinatie met een debiel model bril...brrr

0
geplaatst: 24 april 2009, 13:18 uur
orbit schreef:
Spijkerjekkies en ongewassen vet haar met bakkebaarden, het liefst in combinatie met een debiel model bril...brrr
(quote)
Ho, ho vriend O. - dat beeld is niet juist; maar hier stop ik, voordat je mij gaat betichten van "opa vertelt van vroeger neigingen". Maar goed omdat je erom vroeg: in die tijd was de lucht nog schoon (je zag af en toe een auto), de sex vies, mannen waren van staal en de mensen hadden een hart van goud. Kortom, de tijd dat jij nog een korte broek droeg.
0
geplaatst: 24 april 2009, 16:22 uur
8-3-9
Uiteindelijk draait het hier om de muziek en dan is die van U2 toch echt de beste.
Uiteindelijk draait het hier om de muziek en dan is die van U2 toch echt de beste.

0
geplaatst: 24 april 2009, 16:33 uur
Mjuman schreef:
Ho, ho vriend O. - dat beeld is niet juist; maar hier stop ik, voordat je mij gaat betichten van "opa vertelt van vroeger neigingen". Maar goed omdat je erom vroeg: in die tijd was de lucht nog schoon (je zag af en toe een auto), de sex vies, mannen waren van staal en de mensen hadden een hart van goud. Kortom, de tijd dat jij nog een korte broek droeg.
(quote)
Alsnog liepen kerels rond met zo'n vadsige haardos en zo'n bos schaamhaar rond hun aangezicht die ze vanaf het begin al nooit schoren

Geef mij maar de cleane 80s met strakke kapsels, puntschoenen en veel zwart
Maargoed, laten we niet teveel deze discussie uit de oude doos halen..* denotes required fields.