MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Clash

zoeken in:
3-2-3

Zorin
4-2-3

Casartelli (moderator)
5-3-3

een pover trio

wijsneus
@Casartelli :

heb je een beter idee ?

dan mag jij de volgende clash doen.....

Casartelli (moderator)
Ik vind het een prima clash... ik constateer alleen puur voor mezelf dat als dit driemaal het beste van een jaar is, dat ik dat dan driemaal niet echt over vind houden. Verder heb ik al diverse clashes geplaatst, maar ik zal eens denken of ik er nog een kan verzinnen.

wijsneus
snap wel wat je bedoelt hoor. maar het is moeilijk om het alle deelnemers naar de zin te maken. maar daar is het ook een clash voor tenslotte .

deze 3 die ik gekozen heb, zijn toch behoorlijk bekende albums.

Casartelli schreef:
5-3-3

een pover trio

5-4-3

Niet eerder meegemaakt dat trio's worden ondergewaardeerd; echte mannen houden juist van trio's

5-4-4

Casartelli (moderator)
Mjuman schreef:
Niet eerder meegemaakt dat trio's worden ondergewaardeerd; echte mannen houden juist van trio's

Maar ik eet ook graag kaas...

Casartelli schreef:
Maar ik eet ook graag kaas...

Na de maaltijd eet je toch ook altijd minstens drie soorten - bijv. een zachte (Brie, Camembert, of een roodschimmelkaas, een stevigere (Passendale, Morbier) en een sterker (blauwschimmel: Cabrales, Roquefort, Derby) - je kan de laatste twee ook omdraaien en dan een geiteblauwschimmel nemen en dan als laatste een Rijpenaar.

Kortom: variatie is belangrijk en wat de een graag heeft, laat de ander liggen obv geur en/of uiterlijk.

5-5-4

JDs plaat definieerde een nieuw tijdperk.

De andere twee zijn sterke albums van op dat moment gevestigde waarden.

5-5-5

Bizar trio.. op hun eigen manier allen wel grensverleggend.

musiq48
6-5-5

Ludwig
7-5-5

tangmaster
8-5-5

Ruby1966
8-5-6

Jop
9-5-6

The Beatles winnen.

Nieuwe clash ...

(afbeelding)

(afbeelding)

Twee belpop lievelingen uit mijn collectie.

Ruby1966
2-1

Zorin
3-5

musiq48
4-5

Almu
5-5

Gast
geplaatst: vandaag om 01:34 uur

geplaatst: vandaag om 01:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.