Muziek / Muziekgames / Bob Dylan vs Neil Young KO
zoeken in:
0
geplaatst: 22 november 2008, 12:36 uur
orbit schreef:
Ik weet niet waar je het over hebt, maar het feit dat ik stem op NY lijkt me toch perfect legitiem? Op één of hoogstens twee nummers na vind ik hem superieur aan saaie Bob.. mag ik dat misschien ook nog vinden en uiten, of ben je nu behalve mod ook gewoon gedachtenpolitie aan het spelen?
Ik weet niet waar je het over hebt, maar het feit dat ik stem op NY lijkt me toch perfect legitiem? Op één of hoogstens twee nummers na vind ik hem superieur aan saaie Bob.. mag ik dat misschien ook nog vinden en uiten, of ben je nu behalve mod ook gewoon gedachtenpolitie aan het spelen?
Natuurlijk is het legitiem, maar eerder zei je dat je het hele oeuvre van beide artiesten slappe hap vindt. Ik kan snap niet dat mensen muziek waar ze niets aan vinden steeds maar op blijven zoeken, is dat zo raar?

0
geplaatst: 22 november 2008, 12:52 uur
herman schreef:
Natuurlijk is het legitiem, maar eerder zei je dat je het hele oeuvre van beide artiesten slappe hap vindt. Ik kan snap niet dat mensen muziek waar ze niets aan vinden steeds maar op blijven zoeken, is dat zo raar?
(quote)

Grappig is dat zeg, ik lees orbits bericht op een hele andere manier, juist dat hij het onbegrijpelijk vindt dat neil young het hier moet afleggen tegen bob dylan, en hij bob saai vindt... (en dat hij dat van het hele oeuvre vindt). Dus niet dat het allebei slappe hap is.
Misschien leggen mijn hersentjes klemtonen anders of lees ik het gewoon positiever omdat ik zelf ook meer voor ome Neil ben

0
geplaatst: 22 november 2008, 12:59 uur
Ok, zo kun je het ook lezen inderdaad. Ik ben zelf ook niet anti-Neil hoor, heb zelfs 1 plaat op 4,5* staan en ga binnenkort zijn hele discografie CSL'en met een mede-mod. 

0
stuart
geplaatst: 22 november 2008, 13:02 uur
herman schreef:
. Ik snap niet dat mensen muziek waar ze niets aan vinden steeds maar op blijven zoeken, is dat zo raar?
. Ik snap niet dat mensen muziek waar ze niets aan vinden steeds maar op blijven zoeken, is dat zo raar?

Je slaat de spijker op z'n kop, Herman
(wilde ik nog even kwijt in deze leuke KO)
0
Davez
geplaatst: 22 november 2008, 13:07 uur
Tja het werd uiteindelijk 26-24 voor Bob Dylan. e KO voldeed aan al men verwachtingen
0
geplaatst: 22 november 2008, 13:09 uur
hmm, gelukkig is het verschil niet al te groot, Neil Young verdient het niet om bijvoorbeeld met 35-15 te verliezen, allebei goede artiesten (maar Neil toch wat beter
)
)
0
Davez
geplaatst: 22 november 2008, 13:57 uur
Ik heb een nieuwe KO klaar maar ik vrees dat er niet veel interesse zal zijn en ik vrees ook een heel eentonig verloop, namelijk Michael Jackson vs Prince. Mijnheer Jackson zal veel te kort komen waarschijnlijk...
0
stuart
geplaatst: 22 november 2008, 14:31 uur
Voor mij ook wel, ik geef wel wat tegengas.
......(alléén kan ik echter niks). Een KO trekt over het algemeen altijd wel deelnemers, Davez.
......(alléén kan ik echter niks). Een KO trekt over het algemeen altijd wel deelnemers, Davez.
0
geplaatst: 22 november 2008, 18:08 uur
Davez schreef:
Ik heb een nieuwe KO klaar maar ik vrees dat er niet veel interesse zal zijn en ik vrees ook een heel eentonig verloop, namelijk Michael Jackson vs Prince. Mijnheer Jackson zal veel te kort komen waarschijnlijk...
Over het algemeen gaat mijn voorkeur ook uit naar Prince, maar Michael Jackson heeft ook zeker een aantal zeer goede nummers op zijn conto staan.......
Dus laat maar komen.......
0
geplaatst: 22 november 2008, 18:23 uur
Kunnen we dit topic niet een beetje meer uitmelken door de gewonnen nummers nog tegen elkaar te laten battelen?
0
geplaatst: 22 november 2008, 18:23 uur
Dank Davez voor deze leuke KO. Ik heb er met plezier aan meegedaan. 

0
geplaatst: 22 november 2008, 19:15 uur
herman schreef:
(quote)

Dat zei ik niet.. Lin had het wél begrepen

Jammer dat die arrogante zeur wint, maar mensen schijnen er belang aan te moeten hechten.. ik zet Harvest maar weer eens op

0
geplaatst: 22 november 2008, 19:17 uur
stuart schreef:
(wilde ik nog even kwijt in deze leuke KO)
(quote)
(wilde ik nog even kwijt in deze leuke KO)Vreemd is dat.. ik zoek hier zelden een topic op van muziek waar ik niks mee heb.. kennelijk heb je een raar vertekend beeld van me

* denotes required fields.