Muziek / Muziekgames / Michael Jackson vs Prince KO
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2014, 20:44 uur
0
geplaatst: 6 juni 2014, 21:03 uur
En we hebben een winnaar!
De aanpak was bij deze nieuwe versie van de KO ietsjes anders dan dat hij 5 jaar geleden was en zette elke ronde sowieso een Prince plaat tegenover een Michael plaat. Michael wist de tweede ronde te winnen maar Prince wist de overige rondes naar zijn hand te zetten. Toch bleef het redelijk lang best spannend. De nieuwe opzet kon ervoor zorgen dat het al heel gauw enkel een Prince of MJ KO werd en dit werd het niet. Sterker nog: bij zowel Ronde 4 als Ronde 6 kwamen MJ en Prince weer gelijk uit. Tot het moment kwam dat Prince enkele fan favorietjes van Michael begon te slachten. Toen leek de strijd eigenlijk wel beslist. En dat was ie ook. Bijna kregen we dezelfde finale als 5 jaar geleden maar de loting stak daar een stokje voor. Toch mag When Doves Cry zich voor de 2e keer de winnaar noemen. Gefeliciteerd Prince.
Bedankt iedereen voor het meespelen. Leuk dat jullie opnieuw interesse toonden.
Na de battles van de 2 koningen van de popmuziek is het leuk om ditmaal de 2 koninginnen van de popmuziek tegen mekaar te zien strijden: ik hoop jullie morgen te mogen verwelkomen bij de Janet Jackson vs. Madonna K.O.
De aanpak was bij deze nieuwe versie van de KO ietsjes anders dan dat hij 5 jaar geleden was en zette elke ronde sowieso een Prince plaat tegenover een Michael plaat. Michael wist de tweede ronde te winnen maar Prince wist de overige rondes naar zijn hand te zetten. Toch bleef het redelijk lang best spannend. De nieuwe opzet kon ervoor zorgen dat het al heel gauw enkel een Prince of MJ KO werd en dit werd het niet. Sterker nog: bij zowel Ronde 4 als Ronde 6 kwamen MJ en Prince weer gelijk uit. Tot het moment kwam dat Prince enkele fan favorietjes van Michael begon te slachten. Toen leek de strijd eigenlijk wel beslist. En dat was ie ook. Bijna kregen we dezelfde finale als 5 jaar geleden maar de loting stak daar een stokje voor. Toch mag When Doves Cry zich voor de 2e keer de winnaar noemen. Gefeliciteerd Prince.
Bedankt iedereen voor het meespelen. Leuk dat jullie opnieuw interesse toonden.
Na de battles van de 2 koningen van de popmuziek is het leuk om ditmaal de 2 koninginnen van de popmuziek tegen mekaar te zien strijden: ik hoop jullie morgen te mogen verwelkomen bij de Janet Jackson vs. Madonna K.O.
0
geplaatst: 6 juni 2014, 21:07 uur
catdog schreef:
ik hoop jullie morgen te mogen verwelkomen bij de Janet Jackson vs. Madonna K.O.
ik hoop jullie morgen te mogen verwelkomen bij de Janet Jackson vs. Madonna K.O.
Leuk, al denk ik niet dat Janet Jackson veel punten gaat krijgen van mij

In ieder geval bedankt voor de organisatie, ik heb me geamuseerd!
0
geplaatst: 6 juni 2014, 21:59 uur
Nou , Madonna zwaar favoriet bij mij. Een paar singles van Control zijn wel aardig van J.J. maar dan houdt het ook op.
0
geplaatst: 6 juni 2014, 22:10 uur
Hier hetzelfde dus een beetje hetzelfde verhaal als hier de eerste rondes al helemaal 

0
geplaatst: 6 juni 2014, 22:38 uur
Hier ook, behalve als Madonna's nummer Ray of Light voorbij komt, die battle gaat J. Jackson dan makkelijk winnen.
P.S. 1-9
P.S. 1-9
0
geplaatst: 7 juni 2014, 01:00 uur
Madonna vind ik iets sterker qua songs, al zal Janet ook wel een aantal puntjes krijgen.
0
geplaatst: 7 juni 2014, 01:13 uur
Ik verwacht ook dat Madonna de overhand zal nemen maar alsnog: een KO is nooit mis. En naast Madonna is er nou niet echt iemand die ik op heb hetzelfde level zet. Janet komt het meest in de buurt
0
geplaatst: 7 juni 2014, 09:27 uur
catdog schreef:
Janet komt het meest in de buurt
Janet komt het meest in de buurt
Ik weet het niet. Ik vind dat zo'n ander 'vlak'. Ik zou dan eerder Lady Gaga of Kylie tegenover Madonna zetten (wetende dat Gaga te veel uitgekotst wordt onderhand en het ook niet zal redden).
Kylie wordt vaak in 1 adem met Madonna genoemd (de pop princess vs de pop queen). Janet volgens mij nooit.
Prince en MJ werden in de jaren '80 ook vaak met elkaar vergeleken zoals de Stones en Beatles jaren daarvoor. Dus die naast elkaar zetten ligt wat meer voor de hand ook al is het altijd wat raar vergelijken.
Mocht Madonna in een battle gezet worden dan zou ik zelf kiezen voor Kylie daar tegenover.
0
geplaatst: 7 juni 2014, 10:15 uur
2-9 toch wel
Sign 'o' The Times is door z'n tekst toch wel nog een slagje beter voor mij
Sign 'o' The Times is door z'n tekst toch wel nog een slagje beter voor mij

0
geplaatst: 7 juni 2014, 10:19 uur
aERodynamIC schreef:
Ik weet het niet. Ik vind dat zo'n ander 'vlak'. Ik zou dan eerder Lady Gaga of Kylie tegenover Madonna zetten (wetende dat Gaga te veel uitgekotst wordt onderhand en het ook niet zal redden).
Kylie wordt vaak in 1 adem met Madonna genoemd (de pop princess vs de pop queen). Janet volgens mij nooit.
Prince en MJ werden in de jaren '80 ook vaak met elkaar vergeleken zoals de Stones en Beatles jaren daarvoor. Dus die naast elkaar zetten ligt wat meer voor de hand ook al is het altijd wat raar vergelijken.
Mocht Madonna in een battle gezet worden dan zou ik zelf kiezen voor Kylie daar tegenover.
(quote)
Nam Kylie zelf eerst ook in overweging maar heeft uiteindelijk denk ik net iets te weinig bekend materiaal om te vergelijken. Kylie's carriere stond bijv. tijdens de 90's bijna volledig stil terwijl, vooral die van Janet nog volop doorliep.
0
geplaatst: 7 juni 2014, 12:54 uur
Maar Janet heeft in de 00's dan weer niks gepresteerd, Kylie wel. Tja het behoorlijk constante niveau van Madonna is door geen enkele zangeres te evenaren, de laatste 30 jaar.
0
geplaatst: 7 juni 2014, 17:38 uur
Ik denk dat je van Kylie meer nummers tegenover Madonna kunt zetten dan Janet, zeker ook meer bekende.
Maar Madonna zal ook hier wel met de buit ervandoor gaan
Maar Madonna zal ook hier wel met de buit ervandoor gaan

0
geplaatst: 7 juni 2014, 17:41 uur
Of we gooien gewoon alle drie de dames in een KO. Chaotischer, maar ook gevarieerder en bovendien kan er dan ook eens een Janet- of Kylie-nummer door (in de battles waarin die twee tegen elkaar staan.
).
).* denotes required fields.