Muziek / Muziekgames / Michael Jackson vs Prince KO
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2008, 17:42 uur
Hup When Doves Cry!!!! 
Wat is mooier dan juist in dit topic een MJ nummer te zien staan tegenover eentje van Prince in de finale.

Wat is mooier dan juist in dit topic een MJ nummer te zien staan tegenover eentje van Prince in de finale.
0
stuart
geplaatst: 4 december 2008, 17:44 uur
Hup Beat It, een héél belangrijk nummer in de de ontwikkeling van de Dance/Rock !!!!!

0
geplaatst: 4 december 2008, 18:00 uur
0
Davez
geplaatst: 4 december 2008, 18:40 uur
WTF????
1-7 waarom die plotse vernedering. Dan had Beat it blijkbaar een betere finalist geweest.
1-7 waarom die plotse vernedering. Dan had Beat it blijkbaar een betere finalist geweest.
0
geplaatst: 4 december 2008, 18:43 uur
Davez schreef:
Dan had Beat it blijkbaar een betere finalist geweest.
Dan had Beat it blijkbaar een betere finalist geweest.
Denk dat dat een steviger tegenstander was geweest ja. Billie Jean vond ik trouwens ook verbazingwekkend makkelijk winnen tegen zeer sterke Prince-nummers. Had dat ook niet verwacht.
0
stuart
geplaatst: 4 december 2008, 18:55 uur
Een KO is kan (soms) zo grillig zijn, maar het is absoluut leuk. Ik neem mijn verlies..

0
geplaatst: 4 december 2008, 19:01 uur
0
Davez
geplaatst: 4 december 2008, 19:05 uur
Billie Jean heeft mss last van te veel gespeeld te worden op de radio en dergelijke. Of je nu naar een fuif gaat of je zit in een discotheek of je gaat met de auto naar de kust de kans is heel groot dat je dat nummer hoort. De videoclip wordt dan ook nog eens vaak gedraaid op MTV en dergelijke.
Het blijft wel een geniaal nummer met zowat de meest herkenbare baslijn ooit
Het blijft wel een geniaal nummer met zowat de meest herkenbare baslijn ooit
0
geplaatst: 4 december 2008, 19:14 uur
Helaas is de strijd nu toch voorbij, want hoewel ik Billy Jean een leuk nummer vind, kan het, wat mij betreft, absoluut niet op tegen het schitterende When Doves Cry. 
De eindstand wordt dus:
4-10

De eindstand wordt dus:
4-10
0
geplaatst: 4 december 2008, 19:19 uur
0
geplaatst: 4 december 2008, 19:23 uur
Heb ik verdulleme de finale gemist... Mogen we er voor mijn plezier nog even 4-11 van maken? 

* denotes required fields.