MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Michael Jackson vs Prince KO

zoeken in:

stuart
5-7-1

6-7-1

Dadelijk nog een MJ finale ook

Hup When Doves Cry!!!!

Wat is mooier dan juist in dit topic een MJ nummer te zien staan tegenover eentje van Prince in de finale.

stuart
Hup Beat It, een héél belangrijk nummer in de de ontwikkeling van de Dance/Rock !!!!!

8-7-1, Beat It is erg goed hoor, maar WDC doet me meer

(afbeelding)

(afbeelding)

Finale tot de 10 (2 punten verschil):

Michael Jackson: Billie Jean vs Prince: When Doves Cry

0-1

0-7 allebei uitstekend!

Davez
WTF????

1-7 waarom die plotse vernedering. Dan had Beat it blijkbaar een betere finalist geweest.

Davez schreef:
Dan had Beat it blijkbaar een betere finalist geweest.

Denk dat dat een steviger tegenstander was geweest ja. Billie Jean vond ik trouwens ook verbazingwekkend makkelijk winnen tegen zeer sterke Prince-nummers. Had dat ook niet verwacht.

stuart
Een KO is kan (soms) zo grillig zijn, maar het is absoluut leuk. Ik neem mijn verlies..

stuart
oeps..het is nog niet voorbij..

3-8

Ja, we gaan tot de 10 toch?

stuart
Yep...(kwam ik ook achter)

stand: 3-8

release schreef:
Ja, we gaan tot de 10 toch?

en met 2 punten verschil

Davez
Billie Jean heeft mss last van te veel gespeeld te worden op de radio en dergelijke. Of je nu naar een fuif gaat of je zit in een discotheek of je gaat met de auto naar de kust de kans is heel groot dat je dat nummer hoort. De videoclip wordt dan ook nog eens vaak gedraaid op MTV en dergelijke.

Het blijft wel een geniaal nummer met zowat de meest herkenbare baslijn ooit

Helaas is de strijd nu toch voorbij, want hoewel ik Billy Jean een leuk nummer vind, kan het, wat mij betreft, absoluut niet op tegen het schitterende When Doves Cry.

De eindstand wordt dus:

4-10

terechte winnaar

Mastroianni schreef:
terechte winnaar

(afbeelding)

Op zich wil ik best wel (met thelion) t.z.t. een Prince-KO organiseren met veel meer nummers alleen vrees ik dat de deelname beperkt zal zijn en dat we nu ook al wel weten welke nummers hoog gaan eindigen.
Dus of het ook zin heeft.............

Heb ik verdulleme de finale gemist... Mogen we er voor mijn plezier nog even 4-11 van maken?

Gast
geplaatst: vandaag om 00:04 uur

geplaatst: vandaag om 00:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.