MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / KO per Hiphop Artiest

zoeken in:
Anders maken we ons ff druk om niks.

Dj2Jelle
4-4

P-DawG
4-5

Niek schreef:
Anders maken we ons ff druk om niks.

En zo is het maar net, ach het is misschien wat puberaal, maar zolang wij plezier beleven dan is er niks mis mee. Ik zal me nog steeds serieus bezig houden met het schrijven van reviews en nuttig commentaar geven. Daarnaast zal ik ook echt wel eens een te slechte grap maken, immers ik zou R&P niet zijn als ik geen slechte grappen mocht maken .

Maar je kunt natuurlijk ook de bokkenpruik opnemen zoals Seedorf en MJ, wat daar de meerwaarde van is zie ik (nog) niet. Maak er nou gewoon geen drama van en met een user als Gekkenhuis heb ik het altijd wel goed kunnen vinden, ik vind het net zo erg als jullie dat die user er niet meer is.

Niks bokkenpruik, gewoon iets wat me opvalt en licht irriteert. Wel heel erg makkelijk om gelijk iemand een zuurpruim o.i.d. te noemen; zelfde als iemand een hater noemen wanneer zijn of haar favoriete artiest wordt bekritiseerd (of in ieder geval even makkelijk).

En ''clans'' op een site, vind je dat als bijna 20 jarige ook niet wat kinderachtig? Van jongere users valt het nog te verwachten, niet van volwassenen.

Volgens mij wordt mijn (tweede) opmerking door sommige mensen iets te serieus opgevat. Ik vind het gewoon erg irritant om tien mensen met dezelfde avatar te zien (dat van die "clans" interesseert me verder vrij weinig en is in mijn ogen kinderlijk).

De volwassen mannen hebben gesproken. Het is erg volwassen overal een reactie op te plaatsen en users vertellen wat wel en niet volwassen is. Maar als blijk van mijn volwassenheid zal dit mijn laatste bericht zijn in deze onvolwassen discussie.

Bijdeweg: we zijn een crew.

Tja, het zal verder wel;

(afbeelding)

Social_Mask
4-7

Lekker volwassen MJ .

Heeft iemand People under the stairs al gekozen voor een KO?

Zonee dan zou ik die graag doen. Maar dat zien we wel na de De La Soul KO.

Halve Finale (4 titels) = tot de 8, met 2 verschil

1. Say No Go vs. Pass the Plugs
2. A Roller Skating Jam Named “Saturdays” vs. Eye Know

Say No Go vs. Pass the Plugs

1-2

Social_Mask
2-2

Dj2Jelle
2-4

5-4

Dj2Jelle
Mensen, stemmen!

Say No Go is door na iets meer dan 24 uur .

2. A Roller Skating Jam Named “Saturdays” vs. Eye Know

1-0

3-0

Dit had de finale mogen zijn van mij.

3-1

Gast
geplaatst: vandaag om 06:15 uur

geplaatst: vandaag om 06:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.